Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

pierre27 schreef:Gisteren een mede-forummer uit Canada notabene op een verjaardag in Nederland ontmoet, fijn even van hart tot hart gesproken.
Vast dezelfde die ik woensdagavond tegen kwam...
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5395
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

helma schreef:
pierre27 schreef:Gisteren een mede-forummer uit Canada notabene op een verjaardag in Nederland ontmoet, fijn even van hart tot hart gesproken.
Vast dezelfde die ik woensdagavond tegen kwam...
Dat klopt ja;)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2962
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

Gewoon benieuwd: kenden jullie elkaar dan al? Of hoe komt het gesprek anders tijdens een eerste ontmoeting al op Refoforum?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Job schreef:Gewoon benieuwd: kenden jullie elkaar dan al? Of hoe komt het gesprek anders tijdens een eerste ontmoeting al op Refoforum?
Ik praat nergens anders over Afbeelding
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5395
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door pierre27 »

Job schreef:Gewoon benieuwd: kenden jullie elkaar dan al? Of hoe komt het gesprek anders tijdens een eerste ontmoeting al op Refoforum?
Ik vertelde iets over mijn reis, daarop vroeg hij of ik op Refoforum zat, van het een kwam het ander.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17333
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Een paar dagen terug naar mijn roots. Loop ik in de schaduw van de Martinitoren wordt ik hartelijk gegroet door een dochter van @helma. :)

Je ben tegenwoordig nergens meer veilig ;)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Terri »

Ja of naar een camping gaan in Tsjechië en sta je schuin voor gemeenteleden van je kerk..... :huhu
Piet Puk
Berichten: 5440
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Piet Puk »

Ararat schreef:
Zeeuw schreef:
Tiberius schreef: Vertel.
Ik vind het zo stereotype bashen: vrouwen alleen het aanrecht als recht, als homo kun je er niet terecht, dominees praten langzaam en veel over uiterlijk, ‘tegenwoordig zitten ze zelfs op social media’, ‘GerGem Vlissingen is nogal licht’, ‘Schoolzicht is zwaar’, ‘als je bij een man op interview komt brengt de vrouw drinken en trekt zich bescheiden terug’ enz enz enz. Voelt echt als een paar dames die flink trappen naar vroeger ipv journalistiek.
Tegenhanger van de podcast over refofeminisme misschien (ik moet ze beiden nog luisteren)?
Inmiddels ook de podcast Biblebelt beluisterd, evenals die van refofeminisme. In de podcast refofeminisme word een stuk respectvoller omgegaan met de reformatorische gezindte.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

huisman schreef:Een paar dagen terug naar mijn roots. Loop ik in de schaduw van de Martinitoren wordt ik hartelijk gegroet door een dochter van @helma. :)

Je ben tegenwoordig nergens meer veilig ;)
Wat leuk!
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Lekker naar het buitenzwembad geweest met schoonzus en de kindjes. Gelijk toen mijn nichtje om 12u uitkwam er naar toe gereden
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Tiberius »

De ‘smokkelroute’ fietsen bij Baarle-Nassau, Baarle-Hertog en omgeving. :)
Als gast hier
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 jan 2021, 08:39

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Als gast hier »

aggieoudje schreef:Lekker naar het buitenzwembad geweest met schoonzus en de kindjes. Gelijk toen mijn nichtje om 12u uitkwam er naar toe gereden
Waar ben je geweest? Geen last van blauwalg?
aggieoudje
Berichten: 901
Lid geworden op: 10 nov 2015, 21:41

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door aggieoudje »

Als gast hier schreef:
aggieoudje schreef:Lekker naar het buitenzwembad geweest met schoonzus en de kindjes. Gelijk toen mijn nichtje om 12u uitkwam er naar toe gereden
Waar ben je geweest? Geen last van blauwalg?
Nee het was een gewoon zwembad dus met chloorwater dus geen blauwalg. We waren in 't Wilgerak in Schoonhoven
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Bonny »

Job schreef:Gewoon benieuwd: kenden jullie elkaar dan al? Of hoe komt het gesprek anders tijdens een eerste ontmoeting al op Refoforum?
En heb je dan een Refoforum-pet op waar je elkaar aan herkent of zo?
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Bij een eerste ontmoeting bleek de Canadees te weten wie ik was op het forum. Onze families kennen elkaar dus hij had snel in de gaten wie ik moest zijn.
Dus het waren geen forumvoelsprieten ofzo ;-)
Plaats reactie