Huisdieren (aah schattig hè)

Van Ewijk

Re: Huisdieren (aah schattig hè)

Berichtdoor Van Ewijk » 24 Mei 2021, 23:35

Ik heb drie honden.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''

Zita
Moderator

Re: RE: Re: Huisdieren (aah schattig hè)

Berichtdoor Zita » 25 Mei 2021, 00:16

Maanenschijn schreef:
Zita schreef:Een vossenfamilie die al meerdere weken in de tuin bivakkeert: wat moet je daar nou weer mee?
--edit, foto toevoegen lukt nog niet--- T zijn vijf jonkies en een oudere, zo te zien. En het stinkt. De konijnen van de buren hebben ze al op.
Afschieten. Of je moet ver van weidevogels broedgebieden wonen, dan mogelijk een iets vriendelijker oplossing.

De achtertuin ligt tegen een natuurgebied aan, met volop weidevogels. Er is nu iemand met verstand van faunabeheer bijgehaald. T is nooit saai gelukkig. Die ukkies zien er overigens wel schattig uit, dus in geval van afschieten weet ik het liever niet...
Voorts een grote bonte specht met een pindaverslaving.

merel

Re: RE: Re: Huisdieren (aah schattig hè)

Berichtdoor merel » 25 Mei 2021, 09:35

Zita schreef:
Maanenschijn schreef:
Zita schreef:Een vossenfamilie die al meerdere weken in de tuin bivakkeert: wat moet je daar nou weer mee?
--edit, foto toevoegen lukt nog niet--- T zijn vijf jonkies en een oudere, zo te zien. En het stinkt. De konijnen van de buren hebben ze al op.
Afschieten. Of je moet ver van weidevogels broedgebieden wonen, dan mogelijk een iets vriendelijker oplossing.

De achtertuin ligt tegen een natuurgebied aan, met volop weidevogels. Er is nu iemand met verstand van faunabeheer bijgehaald. T is nooit saai gelukkig. Die ukkies zien er overigens wel schattig uit, dus in geval van afschieten weet ik het liever niet...
Voorts een grote bonte specht met een pindaverslaving.

Denk dat mijn voorkeur uit zou gaan naar de oplossing van @ maanenschijn. Daarentegen zouden onze kinderen de vos koesteren, milieudefensie is er niets bij :haha

Terug naar “Vrijetijdsbesteding”