Cherubijnen en Serafijnen

Hesther
Verbannen
Berichten: 85
Lid geworden op: 24 feb 2016, 18:19

Re: Cherubijnen en Serafijnen

Bericht door Hesther »

Het is niet de bron, maar ik ben maar een boek gaan pakken die in de kast staat, maar heel moeilijk is. Maar nu hebben jullie een stok om de hond te slaan, daar ging het toch om?
Ik meen dat Weinreb een Jood was, maar geen Christen.
Nou eindelijk toch zoals op alle forums het geval is. Vragen stellen om visies onderuit te halen zonder zelf enige kennis van zaken te hoeven poneren. Ik had het kunnen weten.
Het boek is van ? staat er niet in, het rolt van oudheid uit elkaar.
Veel genoegen verder. Ik heb het wel weer gezien hier. De gesprekken leiden tot helemaal niets. Mensen horen je uit om je daarna in een hokje te kunnen plaatsen. Het zal allemaal wel. Het kan me ook niet zo veel schelen. Ga mijn tijd nu beter besteden. :jongle ::bye
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Cherubijnen en Serafijnen

Bericht door Mannetje »

Hesther schreef:Het is niet de bron, maar ik ben maar een boek gaan pakken die in de kast staat, maar heel moeilijk is. Maar nu hebben jullie een stok om de hond te slaan, daar ging het toch om?
Ik meen dat Weinreb een Jood was, maar geen Christen.
Nou eindelijk toch zoals op alle forums het geval is. Vragen stellen om visies onderuit te halen zonder zelf enige kennis van zaken te hoeven poneren. Ik had het kunnen weten.
Het boek is van ? staat er niet in, het rolt van oudheid uit elkaar.
Veel genoegen verder. Ik heb het wel weer gezien hier. De gesprekken leiden tot helemaal niets. Mensen horen je uit om je daarna in een hokje te kunnen plaatsen. Het zal allemaal wel. Het kan me ook niet zo veel schelen. Ga mijn tijd nu beter besteden. :jongle ::bye
Dag Hesther, het ga je goed.

Ik vind het jammer dat ik nu nog niet weet hoe mensen tot deze manier van Bijbelstudie komen.
-
Hesther
Verbannen
Berichten: 85
Lid geworden op: 24 feb 2016, 18:19

Re: Cherubijnen en Serafijnen

Bericht door Hesther »

Dag Hesther, het ga je goed.

Ik vind het jammer dat ik nu nog niet weet hoe mensen tot deze manier van Bijbelstudie komen.
Dat is dan je eigen verantwoording om daar achter te komen zo moeilijk is dat niet.

Wat is jouw manier dan?
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Cherubijnen en Serafijnen

Bericht door Mannetje »

Hesther schreef:
Dag Hesther, het ga je goed.
Ik vind het jammer dat ik nu nog niet weet hoe mensen tot deze manier van Bijbelstudie komen.
Dat is dan je eigen verantwoording om daar achter te komen zo moeilijk is dat niet.
Het is blijkbaar voor jou erg moeilijk om het uit te leggen.

En dat maakt dat ik op je andere vraag niet in ga. ::salut
-
Plaats reactie