De Dwarsligger, concurrentie e-reader

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: De Dwarsligger, concurrentie e-reader

Bericht door refo »

Hendrikus schreef:
refo schreef:Van de pocket is ooit hetzelfde gezegd. Dat is ook een succes geworden.
En die is er ook altijd naast de gebonden exemplaren gebleven.

Het succes van de dwarsligger zal bepaald worden door:
- beschikbaarheid titels
- of men inderdaad wil lezen in bed en de trein en de huidige vorm erg hinderlijk vndt
- de prijs (want mogelijk koopt men een boek 2x: een echte voor thuis en een dw voor verloren uurtjes. Ik zie wel mogelijkheden voor een 2 voor 1 prijs)
da's twee keer ::sors
Twee voor 1 prijs :haha

Kweet ook niet hoe dat kan. Ik heb 1 keer getypt en als ik dubbelklik krijg ik altijd de melding dat ik niet zo snel nogeens mag posten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: De Dwarsligger, concurrentie e-reader

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:
Hendrikus schreef:
refo schreef:Van de pocket is ooit hetzelfde gezegd. Dat is ook een succes geworden.
En die is er ook altijd naast de gebonden exemplaren gebleven.

Het succes van de dwarsligger zal bepaald worden door:
- beschikbaarheid titels
- of men inderdaad wil lezen in bed en de trein en de huidige vorm erg hinderlijk vndt
- de prijs (want mogelijk koopt men een boek 2x: een echte voor thuis en een dw voor verloren uurtjes. Ik zie wel mogelijkheden voor een 2 voor 1 prijs)
da's twee keer ::sors
Twee voor 1 prijs :haha

Kweet ook niet hoe dat kan. Ik heb 1 keer getypt en als ik dubbelklik krijg ik altijd de melding dat ik niet zo snel nogeens mag posten.
nou ja, we hebben je bijdragen ook een tijdlang node moeten missen: dan mogen we nou dubbel genieten :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: De Dwarsligger, concurrentie e-reader

Bericht door Erasmiaan »

Vandaag op de reclamebijlage van het gratis-krantje Metro: de E-reader van Sony. Goedkoopste versie (zonder touchscreen): €199,00 en duurdere versie (met touch-screen en ingang voor memorystick): €299,00.
Plaats reactie