Boeken over structuur, orde enzo

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Boeken over structuur, orde enzo

Bericht door MarthaMartha »

Democritus schreef:
maar maak je geen zorgen het frietkot is om de hoek en rommel kijk ik wel doorheen......hahaha
Snappen jullie nou waarom ik zo blij met hem ben? :tas
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Boeken over structuur, orde enzo

Bericht door henriët »

Democritus schreef:
MarthaMartha schreef:
helma schreef:
MarthaMartha schreef:
Helma heeft hier een enorm leuk boek over...... **denk denk denk ** ben de titel vergeten......
staan een paar lelijke woorden in :blush


De wanhopige huisvrouw Beschrijving
Je hoeft geen perfectionist te zijn om een ster in het huishouden te worden. Iedereen kan fantastisch koken en entertainen, als je maar durft! Karen Duffy grossiert in praktische tips en trucs voor allerlei situaties, zoals: "Hoe zorg ik binnen vijf minuten voor een opgeruimd huis?" en "Hoe bereid ik een verrukelijke maaltijd uit een lege koelkast?". Daarnaast bevat De wanhopige huisvrouw meer dan 200 recepten voor heerlijke, makkelijke gerechten, perfect voor mensen die hun tijd liever aan familie en vrienden besteden dan urenlang eenzaam in de keuken te staan.
oh oh ....
(en ik wilde dat boek juist op mijn verlanglijstje zetten.... :? )
** krijgt buikpijn van het lachen ** :OO3 De wanhopige huisvrouw..... maar maak je geen zorgen het frietkot is om de hoek en rommel kijk ik wel doorheen......hahaha

Oh ja en als je het boek uit hebt dan wil ik graag de leermomenten van je horen met uitgewerkt stappenplan hoe deze doelen te bereiken.

Overigens een leven met als motto: de enige structuur is geen structuur heeft zo'n zijn voordelen,
HAHAHAHA
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Avi
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 mar 2008, 21:07

Re: Boeken over structuur, orde enzo

Bericht door Avi »

Dank je wel!
Vandaag ga ik ook maar eens in de boekwinkel kijken. Maar die site is ook heel helder!
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Boeken over structuur, orde enzo

Bericht door JolandaOudshoorn »

Maandagmorgen komt mijn hh en dan zorgen we ervoor dat alles glad is. De dagen erna probeer ik alles bij te houden.
In principe werk ik 's morgens en als ik niet klaar kom ook 's avonds, de middagen zijn voor de kinderen.
Ik moet eerlijk bekennen, zonder mijn hh zou ik niet komen aan 1 schoonmaakmoment in de week, maar het is een ideale uitvalsbasis!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie