Op zoek naar:

Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: Op zoek naar:

Bericht door caprice »

henriët schreef:ik ben op zoek naar een kaartenstandaard..
wie kan mij daar aan helpen?
Of een kaartenstandaard voor op de fiets?

In elk geval de moeite waard om eens te kijken op marktplaats.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Op zoek naar:

Bericht door Schemerlichtje »

Zita schreef:
henriët schreef:ik ben op zoek naar een kaartenstandaard..
wie kan mij daar aan helpen?
Bedoel je zo'n winkelrek waar kaarten in kunnen staan? Zoiets? Afbeelding
Die kun je zelfs bij de goedkoopste winkels vinden: soms de Wibra en Xenos maar ik weet dat ze deze bij de Action in ieder geval hebben...

Als je zo'n ding voor op de fiets bedoelde is het wellicht handig om op MP te kijken...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
Klomp
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:28
Locatie: Drenthe

Re: Op zoek naar:

Bericht door Klomp »

Op zoek naar...
iemand die toegang heeft tot de bibliotheek van Haarlem eo, VU Amsterdam, PThUK, of de zeeuwsche bieb Middelburg; en evt. mij wil helpen aan een kopietje/foto/scan/o.i.d. van 2 pagina's, die hoogst waarschijnlijk missen in de editie die 'k op dit moment beschikbaar heb. (dus eigenlijk een check en evt. voor kopietje/foto/scan zorgen en oh ja... mailen ;) ).
bij voorbaat dank
reaktie per pb
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Op zoek naar:

Bericht door dennis »

Naast theologie lees ik graag historische romans, met name over kerkhistorische onderwerpen.
Die zijn er helaas niet zoveel. Een tijdje terug las ik bijvoorbeeld het boek "De lijfwacht van Janeway" over de Engelse puriteinen in de zeventiende eeuw (Owen etc.) en ik zou graag meer van dit soort boeken lezen.
Bestaan er bijvoorbeeld (volwassenen)boeken (in verhaalvorm) over Bunyan, Owen, Knox, enz enz?
Ik sta open voor tips!


(Ik zette deze vraag in de verkeerde rubriek en kreeg er dan ook geen antwoord op. Vandaar dat ik het hier probeer)
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Op zoek naar:

Bericht door MarthaMartha »

dennis schreef:Naast theologie lees ik graag historische romans, met name over kerkhistorische onderwerpen.
Die zijn er helaas niet zoveel. Een tijdje terug las ik bijvoorbeeld het boek "De lijfwacht van Janeway" over de Engelse puriteinen in de zeventiende eeuw (Owen etc.) en ik zou graag meer van dit soort boeken lezen.
Bestaan er bijvoorbeeld (volwassenen)boeken (in verhaalvorm) over Bunyan, Owen, Knox, enz enz?
Ik sta open voor tips!


(Ik zette deze vraag in de verkeerde rubriek en kreeg er dan ook geen antwoord op. Vandaar dat ik het hier probeer)
Zou ik niet weten, wel weet ik dat de boeken die dhr. van Valen over hun leven schreef heel makkelijk weglezen en zeker de moeite waard zijn!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23846
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Op zoek naar:

Bericht door refo »

dennis schreef:Naast theologie lees ik graag historische romans, met name over kerkhistorische onderwerpen.
Die zijn er helaas niet zoveel. Een tijdje terug las ik bijvoorbeeld het boek "De lijfwacht van Janeway" over de Engelse puriteinen in de zeventiende eeuw (Owen etc.) en ik zou graag meer van dit soort boeken lezen.
Bestaan er bijvoorbeeld (volwassenen)boeken (in verhaalvorm) over Bunyan, Owen, Knox, enz enz?
Ik sta open voor tips!


(Ik zette deze vraag in de verkeerde rubriek en kreeg er dan ook geen antwoord op. Vandaar dat ik het hier probeer)
Ik ben Karl Barth van Eberhard Busch aan het lezen.
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Op zoek naar:

Bericht door dennis »

MarthaMartha schreef:
dennis schreef:Naast theologie lees ik graag historische romans, met name over kerkhistorische onderwerpen.
Die zijn er helaas niet zoveel. Een tijdje terug las ik bijvoorbeeld het boek "De lijfwacht van Janeway" over de Engelse puriteinen in de zeventiende eeuw (Owen etc.) en ik zou graag meer van dit soort boeken lezen.
Bestaan er bijvoorbeeld (volwassenen)boeken (in verhaalvorm) over Bunyan, Owen, Knox, enz enz?
Ik sta open voor tips!


(Ik zette deze vraag in de verkeerde rubriek en kreeg er dan ook geen antwoord op. Vandaar dat ik het hier probeer)
Zou ik niet weten, wel weet ik dat de boeken die dhr. van Valen over hun leven schreef heel makkelijk weglezen en zeker de moeite waard zijn!
Ik heb het e.e.a. van Van Valen (mooi en interessant) maar ik bedoel nu echt historische fictie. Zo schijnt er een roman over het leven Bunyan te zijn, maar ik weet de titel niet ...
Over Luther heb ik wel een roman (die heet ook: Luther) van een zekere Grand.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Op zoek naar:

Bericht door Hendrikus »

dennis schreef:Zo schijnt er een roman over het leven Bunyan te zijn, maar ik weet de titel niet ...
Bedoel je deze misschien?
http://www.christelijkeboeken.info/inde ... irectory=1
~~Soli Deo Gloria~~
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Op zoek naar:

Bericht door dennis »

Hendrikus schreef:
dennis schreef:Zo schijnt er een roman over het leven Bunyan te zijn, maar ik weet de titel niet ...
Bedoel je deze misschien?
http://www.christelijkeboeken.info/inde ... irectory=1
Dank je. Weet je misschien ook of dit boek theologisch waarheidgetrouw is?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Op zoek naar:

Bericht door Hendrikus »

dennis schreef:
Hendrikus schreef:
dennis schreef:Zo schijnt er een roman over het leven Bunyan te zijn, maar ik weet de titel niet ...
Bedoel je deze misschien?
http://www.christelijkeboeken.info/inde ... irectory=1
Dank je. Weet je misschien ook of dit boek theologisch waarheidgetrouw is?
Geen idee, ik heb alleen even gegoogeld en kwam deze titel tegen.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4790
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Op zoek naar:

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Johann Gottfried Walther schreef:Ik ben opzoek naar Psalm 116 in notenschrift van Nico van den Hooven (1933 - 1991).
Nog steeds opzoek.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Op zoek naar:

Bericht door henriët »

Ik ben op zoek naar mensen die wel eens op verkopingen staan met producten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Op zoek naar:

Bericht door MarthaMartha »

henriët schreef:Ik ben op zoek naar mensen die wel eens op verkopingen staan met producten.
Wat voor producten?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33282
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Op zoek naar:

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:Ik ben op zoek naar mensen die wel eens op verkopingen staan met producten.
Dan had je op de laatstgehouden Wegwijs-beurs je slag moeten slaan. ;)
Plaats reactie