Op zoek naar:

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10439
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Op zoek naar:

Bericht door Orchidee »

helma schreef:
Orchidee schreef:
helma schreef:dank je! maar mijn broer liet me weten dat hij ze digitaal heeft. :super (kijkt af en toe dus nog om 'n hoekje....)
het gaat me in dit geval om het luisteren van korte stukjes.
Sommige klussen duren 1 preek; sommige een meditatie o.i.d.
Zo kunnen we het nuttige met het aangename verenigen :huhu
Ik kan niet "praten en breien" tegelijk :hum
je moet er ook niet tussendoor praten :hum
:wiz
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
mathilde
Berichten: 382
Lid geworden op: 29 mar 2008, 21:19

Re: Op zoek naar:

Bericht door mathilde »

Ik weet niet of hier al een topic over is (dan graag een link)...
Voor de vierde verjaardag van het dochtertje van de onkerkelijke mensen bij wie ik in de huishouding werk ben ik op zoek naar een geschikte kinderbijbel. De vraag is dus: welke kinderbijbel is geschikt voor een kleuter die nog helemaal niets van de bijbel weet?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Op zoek naar:

Bericht door JolandaOudshoorn »

mathilde schreef:Ik weet niet of hier al een topic over is (dan graag een link)...
Voor de vierde verjaardag van het dochtertje van de onkerkelijke mensen bij wie ik in de huishouding werk ben ik op zoek naar een geschikte kinderbijbel. De vraag is dus: welke kinderbijbel is geschikt voor een kleuter die nog helemaal niets van de bijbel weet?
De KleuterBijbel (ark boeken)
Afbeelding
Ik weet, mijn Verlosser leeft
mathilde
Berichten: 382
Lid geworden op: 29 mar 2008, 21:19

Re: Op zoek naar:

Bericht door mathilde »

JolandaOudshoorn schreef:
mathilde schreef:Ik weet niet of hier al een topic over is (dan graag een link)...
Voor de vierde verjaardag van het dochtertje van de onkerkelijke mensen bij wie ik in de huishouding werk ben ik op zoek naar een geschikte kinderbijbel. De vraag is dus: welke kinderbijbel is geschikt voor een kleuter die nog helemaal niets van de bijbel weet?
De KleuterBijbel (ark boeken)
Afbeelding
Dankjewel, Jolanda!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18724
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Op zoek naar:

Bericht door helma »

weet iemand waar je stickertjes kan kopen/bestellen met bijbelteksten?
En dan Engelstalig.

Het is een vel met doorzichtige stickertjes die je vervolgens op een ansichtkaart kan plakken
Ik heb het nodig als evangelisatiemateriaal.
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Op zoek naar:

Bericht door Schemerlichtje »

helma schreef:weet iemand waar je stickertjes kan kopen/bestellen met bijbelteksten?
En dan Engelstalig.

Het is een vel met doorzichtige stickertjes die je vervolgens op een ansichtkaart kan plakken
Ik heb het nodig als evangelisatiemateriaal.
Wellicht bij een bedrijf wat het ook voor bedrijven verzorgd oid? of een drukkerij (heb het met trouwkaarten etc. ook weleens gezien)
Trouwens, als je het weet, wil je het mij dan ook laten weten?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Op zoek naar:

Bericht door Erasmiaan »

Weet iemand of dit boek nog te koop is: http://www.digibron.nl/search/detail.js ... c&docid=11.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Op zoek naar:

Bericht door Auto »

Erasmiaan schreef:Weet iemand of dit boek nog te koop is: http://www.digibron.nl/search/detail.js ... c&docid=11.
Je moet even kijken in de 2e hands daar is hij zeker te krijgen. Of de CGK'ers hebben dat boek ontdekt ;)
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Op zoek naar:

Bericht door Erasmiaan »

Auto schreef:
Erasmiaan schreef:Weet iemand of dit boek nog te koop is: http://www.digibron.nl/search/detail.js ... c&docid=11.
Je moet even kijken in de 2e hands daar is hij zeker te krijgen. Of de CGK'ers hebben dat boek ontdekt ;)
Ik schat zo in dat Huisman het al heeft ;).
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33296
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Op zoek naar:

Bericht door Tiberius »

Erasmiaan schreef:Weet iemand of dit boek nog te koop is: http://www.digibron.nl/search/detail.js ... c&docid=11.
Zoek even op "w.f.laman", dan vind je met Google een aantal tweedehands aanbiedingen.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Op zoek naar:

Bericht door JolandaOudshoorn »

worteldoek, kweekkasjes, (vogel)netten, hooivork/drietand/tuinvork of hoe je zo'n ding ook wil noemen....
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Op zoek naar:

Bericht door Afgewezen »

Theologische boeken met een niet al te zware inhoud (ze moeten liefst op mijn eigen boekenplank staan :hum ). Heeft iemand tips?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11418
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Op zoek naar:

Bericht door Mister »

Afgewezen schreef:Theologische boeken met een niet al te zware inhoud (ze moeten liefst op mijn eigen boekenplank staan :hum ). Heeft iemand tips?
Iets van Tim Keller?
-De vrijgevige God
-Namaakgoden
-In alle redelijkheid
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18724
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Op zoek naar:

Bericht door helma »

john Piper?
zelf ben ik nu (o.a....) aan 't lezen van John Macarthur en vind dat ook een aanrader
edward
Berichten: 246
Lid geworden op: 04 mar 2011, 09:24

Re: Op zoek naar:

Bericht door edward »

helma schreef:john Piper?
zelf ben ik nu (o.a....) aan 't lezen van John Macarthur en vind dat ook een aanrader
Helma, ik begrijp dat John Piper de dominee is van de Bethlehem Baptist Church.
Als ik teruglees op dit forum is er al jaar en dag het grote vraagteken omtrent kinderdoop en/of geloofsdoop.
Spurgeon, Philpot, Bunyan ze passeren allen de revu, en we vragen ons af in hoeverre deze mannen goede leermeesters zijn, nu weer John Piper.
Gaan de mods nu zelfs de boeken aanraden van baptisten, om ons daarna te vertellen dat we het er niet over mogen hebben?
Ik snap het even niet meer.
Plaats reactie