Mijn dochter had dit meegenomen uit de bieb.
Wat een prachtig boek, zo mooi geschreven.
Spannend!
Nee hij staat nu sinds kort op storytel, ik wil hem zeker gaan luisteren.Mara schreef:
Ik ben benieuwd. Heeft iemand het al gelezen?
Ziet er mooi uit!samanthi schreef:Nee hij staat nu sinds kort op storytel, ik wil hem zeker gaan luisteren.Mara schreef:
Ik ben er in begonnen, tot dus ver kan ik hem aanbevelen, mooie schrijfstijl, goed in de gedachten van een kind gekropen, veel herkenbare dingen....Mara schreef:
Ow?DDD schreef:Ik zag hem dit weekeinde bij een vriend liggen. Ik ben ook naar zijn voorstelling geweest, maar ik wacht toch nog even de recensies af. Het verhaal zelf is nou ook weer niet zo interessant dat ik het perse wil lezen.
Ja he, het leest prettig weg.samanthi schreef:Ik ben er in begonnen, tot dus ver kan ik hem aanbevelen, mooie schrijfstijl, goed in de gedachten van een kind gekropen, veel herkenbare dingen....
nee zeker niet.Mara schreef:Ow?DDD schreef:Ik zag hem dit weekeinde bij een vriend liggen. Ik ben ook naar zijn voorstelling geweest, maar ik wacht toch nog even de recensies af. Het verhaal zelf is nou ook weer niet zo interessant dat ik het perse wil lezen.
Niet alleen "nette" of sterke mensen komen in een verslaving terecht.Ja he, het leest prettig weg.samanthi schreef:Ik ben er in begonnen, tot dus ver kan ik hem aanbevelen, mooie schrijfstijl, goed in de gedachten van een kind gekropen, veel herkenbare dingen....
Hier en daar wat verbeterpunten, maar voor een debuut (toch?) vind ik het zeker niet slecht.
Het is een autobiografie.Dodo schreef:Ik weet niet of DDD dit bedoelt, maar voor mezelf vind ik een boek als dit ook niet interessant. Jongere raakt verstrikt in verslaving, nou, dan weet je al ongeveer hoe dat boek loopt. Dat vind ik niet aantrekkelijk.
Inmiddels uit. Het is een triest verhaal.samanthi schreef:Ik ben er in begonnen, tot dus ver kan ik hem aanbevelen, mooie schrijfstijl, goed in de gedachten van een kind gekropen, veel herkenbare dingen....Mara schreef: Ik ben benieuwd. Heeft iemand het al gelezen?