Francine Rivers....

Plaats reactie
Ge@

Francine Rivers....

Bericht door Ge@ »

Wie lezen hier boeken van Francine Rivers?! Wat vinden jullie van haar boeken?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Mijn moeder en zusjes lezen volgens mij die boeken, en die verdwalen er helemaal in, dus volgens mij zijn ze wel goed.... :)
Tirzah
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 jun 2002, 14:06
Locatie: Krimpen aan de IJssel

Bericht door Tirzah »

Ha Gea,

ik had mijn reactie al gegeven bij de topic romans/verhalen/geschiedenissen...
Dus als je nog benieuwd ben, kijk daar dan even...:)

Groetjes
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Da benne hele mooie boeken

Francine Rivers schrijft spannend en met een diep en helder inzicht in de aard van het christelijk geloof. Aanbevolen.

Literair gezien zijn haar boeken ook niet slecht. Maar je hebt natuurlijk altijd baas boven baas.

Kijk inderdaad ook eens hier

[Veranderd op 22/10/02 door Zoeker]
Tirzah
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 jun 2002, 14:06
Locatie: Krimpen aan de IJssel

Bericht door Tirzah »

Hee Zoeker,

Hoe is't op de pabo? :) Wel leuk zeker....
Welke boeken heb je trouwens gelezen van Francine Rivers?

Gr.

Tirzah

[Veranderd op 22/10/02 door Tirzah]
Aupi

Bericht door Aupi »

Alle boeken heb ik gelezen en heb ze ook allemaal thuis. (leuk verjaardags kadootje) Dus als je ze nog eens wil lezen kom je ze maar halen (iedere dag langer dat je ze houdt kost 0,50€ :D)
Walter

Bericht door Walter »

Zitten sommige tussen die mooi zijn, waar een beetje inhoud in zit.
Voor de rest.... prut!
sunshine

Bericht door sunshine »

De boeken van Francine Rivers zijn echt heel mooi. Als ik er in begin, moet ik het boek dezelfde dag nog uit hebben....
(Anders kan ik niet slapen;))
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Kan iemand mij vertellen waar deze boeken over gaan? Ik lees hier een aantal berichten over Francine Rivers maar niks over de inhoud van haar boeken. :pu
Layda

Bericht door Layda »

ik heb bijna alle boeken van haar ook de boekjes over vrouwen in de geslachtslijn van Jezus en daar vind ik die over maria de moeder van Jezus niet zo mooi ,ik vind dat ligt zo teer daar moet ja afblijven je kan at niet met een gewoon leven vergelijken, wie heeft die ook gelezen?
Layda

Bericht door Layda »

ik heb bijna alle boeken van haar ook de boekjes over vrouwen in de geslachtslijn van Jezus en daar vind ik die over maria de moeder van Jezus niet zo mooi ,ik vind dat ligt zo teer daar moet je afblijven je kan het niet met een gewoon leven vergelijken, wie heeft die ook gelezen?
Loïs

Bericht door Loïs »

Oorspronkelijk gepost door lo-rucháma
heb die van tamar en rachab gelezen. die van rachab vond ik sterker dan die van tamar.
Ze lagen beide niet echt in mijn smaak. Als een boek dan zo Amerikaans is, laat het dan góed Amerikaans zijn en niet zo'n dikke laag mijn-romans-moeten-christelijk-zijn-vernis!

Groetjes van Loïs.
Plaats reactie