Arendsoog

Jelle

Bericht door Jelle »

Nee Lieneke dat zal wel kloppen, want deze boeken zijn al heel oud en het waren toen der tijd echte jongensboeken.
De verhalen spelen zich af in het Wilde Westen en gign altijd over Cowboys en indianen. Arendsoog was een Cowboy en bevriend met Witte Veder (Een Indiaan)
Samen vochten ze tegen de misdaad en uiteraard wonnen ze natuurlijk altijd.

Maar voor mij is het al zeker 40 jaar geleden dat ik ze gelezen heb.
Wat ben ik al oud he!!! maar nog jong genoeg om hier mee te doen:,:,

Kwam je ook nog naar de OSW bijeenkomst? Lijkt me gezellig voor Adje!!!!:,:D;):cool::P

we worden toch niet boos he op opa:sne

[Veranderd op 12/4/02 door Jelle]

[Veranderd op 12/4/02 door Jelle]
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Gaaf....dat Wilde Westen. 'k Zou soms wel willen dat ik toen geleefd had. Op zo'n paard galopperen (wat zijn het nou: 2x L of 2xP??) over de pairie's met een stel stoere herdershonden erachteraan. En dan zo'n grote, brede cowboyhoed op. Echt gaaf!
Of een paar jaar terug als je die boeken van Wambo (Piet Prins) las. Dan kreeg je bij sommige hoofdstukken echt zin om met hem mee te gaan. Helemaal door het oerwoud!

Of ik naar die bijeenkomst ga??
Je probeert me maar te ontdekken ;)
Misschien wel, misschien niet.

Groetjes,
Lieneke :)

[Veranderd op 12/4/02 door Lieneke]
Adje

Bericht door Adje »

Tja, die Arendsoog.... dat wil wat. k Heb ze zelf vroeger ook verslonden. Wat een tijden waren dat zeg, toen de ECHTE cowboys nog bestonden!

Enne, opa...... nouja, laat maar.

Ik heb helemaal geen bijeenkomst nodig, om Lieneke te zien:D:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik heb begrepen dat ze binnenkort haar foto hier neer zet. (nou dat zal schrikken worden jongens) :,:,
Oei, oei nu gaan er klappen vallen, ik geloof dat ik ff zorg dat ik weg ben:,;)
Adje

Bericht door Adje »

Nee hoor, ik heb eerbied voor grijze haren...
Memory

Bericht door Memory »

:- Adje niet met vuur spelen he! Zal ik d'r meenemen volgende keer?

gr. Mem
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja, eigenlijk had ik verwacht dat de tijden zo veranderd waren dat de meisjes tegenwoordig de jongens vragen.
Ze zijn toch geevrouwcipeerd!;)
Ja geemancipeerd vind ik meer bij een man horen inplaats van bij een vrouw
Maar het zal wel goed zijn.
Ik ben benieuwd hoe het wordt:,
Jelle

Bericht door Jelle »

EEEHHHH ik dacht dat het hier over Arendsoog ging en nu zitten we ineens met Lieneke en Adje opgescheept.
Zou dit niet een nieuwe topic moeten worden, want dit hoort hier niet thuis:D
madelief

Bericht door madelief »

[quote]Origineel geplaatst door Jelle
Nee Lieneke dat zal wel kloppen, want deze boeken zijn al heel oud en het waren toen der tijd echte jongensboeken.





Jongensboeken hou ff op zeg ik verslond ieder weekend wel drie van die boeken..................
Dus ook bij de meisjes zeer geliefd.:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

He Madelief dan heb jij zeker de versie gelezen van Arendsoog en Witte Veder met rokjes aan?:,:D:cool::bou:
madelief

Bericht door madelief »

Nee hoor gewoon geleend van mn broertje............;-)
:,:sleep::thu:sne:$:#
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou, Madelief, jou kennende zou je een goede rol als de vrouwelijke Witte Veder kunnen spelen in een filmpje.:,:,:,:cool:;)
madelief

Bericht door madelief »

Waar moet ik me dan aan melden Jelle???
Ik teken meteen............
:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Meldt je maar bij mij aan dan zal ik wel de voorbereidende opnamen maken:,:,:, Ken ik gelijk zien hoe fotogeniek je bent.
Ik heb nog een klein cameraatje waarmee we kunnen proefdraaien:cool::cool::cool::o
Plaats reactie