BEVERLY LEWIS

Plaats reactie
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

BEVERLY LEWIS

Bericht door Billy »

Wie kent d4e boeken over de Amish van Beverly Lewis??

ben er par weken geleden in begonnen en ik heb al 2 delen uit.


echt mooie en boeiende beschrijving van de Amish cultuur in Lancester e.o.

kortom:

ben Bevrly Lewesfan geworden!!

[Veranderd op 16/10/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

SERIE DE AMISH - BEVERLY LEWIS
Deel 1: Verstoten - Bestelnr. ISBN 90-4350-038-0
Deel 2: Bekentenis - Bestelnr. ISBN 90-4350-039-9
Deel 3: Erfenis - Bestelnr. ISBN 90-4350-123-9

De wereld van het Amish meisje Katherine stort in als ze hoort dat ze geadopteerd is. Wie zijn haar ouders? Is ze wel Amish? Ze gaat op zoek naar haar identiteit - en wordt door de Amish gemeenschap in de ban gedaan. Katherine heeft altijd gedroomd van het 'wereldse' leven dat ze nu leidt. Maar de erfenis van haar Amish verleden laat haar niet los.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
rekna
Berichten: 295
Lid geworden op: 11 apr 2002, 04:18

Bericht door rekna »

Ik heb wel 'de redding van Sarah Cain' van haar gelezen en de serie 'gemeenschap van eenvoud' (De boodschap en Het kruispunt). Vond ik op een gegeven moment wel allemaal een beetje hetzelfde en soms érg geromantiseerd!

Al geeft het vlgs. mij wel een aardig beeld van de Amish-gemeenschap.
Plaats reactie