J.F. van der Poel

Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: J.F. van der Poel

Bericht door Erasmiaan »

Ik vind eerlijk gezegd dat dit topic een beetje bizarre wendingen gaat nemen.Je mag vinden wat je wilt maar het is niet zo aardig en niet zo christelijk om dat hier in dergelijke bewoordingen neer te schrijven. Immers, het blijft altijd zichtbaar. En die man handelt vermoedelijk ook naar eer en geweten. Laat uw woorden weinig zijn.
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: J.F. van der Poel

Bericht door Willem »

Ben het wel met Erasmiaan eens. En alle forummers moeten zich realiseren dat de woorden die zij gebruiken om afkeuring te laten blijken uiteraard dan ook gebruikt mogen worden om eventuele afkeer van hun postings kenbaar te maken :bobo
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: J.F. van der Poel

Bericht door Mara »

Nou, over kritiek gesproken, eergisteren kreeg schemerlichtje er nog van langs.
Wie durft hier nog een eigen geschreven stuk op dit forum te zetten, c.q. zichzelf aan te prijzen ?
De kritieken op JFvdP zijn terecht ! We kraken deze meneer niet af, ik gun hem een betere coach, iemand die eerlijk durft te zijn.
Het is nooit leuk om kritiek te krijgen, zeker als het op iets is waar je zelf je hele hart in hebt gelegd, maar als het opbouwend is, mag het.
Misschien leest hij dit en doet hij er iets mee.
En over boeken: waar de een van smult of ontroerd raakt, vindt de ander helemaal niks.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: J.F. van der Poel

Bericht door samanthi »

Ik vind de boeken slecht, geen realistische gesprekken en niet realistisch over de onderwerpen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33246
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: J.F. van der Poel

Bericht door Tiberius »

Genoeg maar weer. :lock
Gesloten