Wat is het doel van mijn leven?

Plaats reactie
matthijs019

Wat is het doel van mijn leven?

Bericht door matthijs019 »

Zo heet het boekje van Ds. D.J. Budding.
Een aanrader.

'Ben ik bekeerd?' 'Hoe weet ik het zeker?' 'Mag ik aan het Heilig Avondmaal?' Deze en veel meer andere vragen worden in dit boek behandeld. Op een eenvoudige en begrijpelijke manier gaat de schrijver in gesprek met vooral de jongeren. Om dicht bij hen te komen en hen te helpen in het vinden van het antwoord op de belangrijkste vragen in hun leven. Om een middel te zijn, om ze te brengen tot de echte geloofsband met Christus. Zoals Andreas het was voor zijn broer Simon: 'En hij leidde hem tot Jezus.' Maar ook om in het geloof verdiept te worden. Daarom is dit boekje ook geschikt voor ouderen en voor hen die aan jongeren leiding geven.
Gerrie

Bericht door Gerrie »

Dit zal best een goed boekje zijn, maar je kunt het antwoord op deze vraag ook vinden in de catechismus (van Engeland, misschien moet ik het even opzoeken?).

Het doel van een mens is God te verheerlijken en Hem eeuwiglijk te genieten.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Het boekje "Wat is het doel van mijn leven" heb ik ook en ik vind het een heel goed boekje! Het taalgebruik is eenvoudig. zodat het voor jongeren uitnodigt om het te lezen. Ook als je wel eens ergens mee zit kan je het in dat boekje opzoeken, bijna alle belangrijke onderwerpen over geloof komen wel aan de orde.
Een echt aanrader!
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Heb dit boekje van een leraar geleend!
Heb het nog niet uit...

Groetjes,
Lieneke
Plaats reactie