"verdwenen" van Sjoerd Veenman.

Gesloten
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

"verdwenen" van Sjoerd Veenman.

Bericht door dennis »

Het laatste boek dat ik heb gelezen was "Verdwenen" van Sjoerd Veenman. Ik lees zowel theologie als (betere) romans, en ik heb over het algemeen geen hooggespannen verwachtingen van "refo-romans", maar deze was toch wel heel spannend en had tegelijk inhoud. Wel geschikt voor evangelisatie denk ik.

Theologie: Een van de mooiste boeken die ik de laatste tijd gelezen heb is "komen tot Jezus Christus" van Bunyan. Ik heb er erg veel aan gehad.
Ook heel mooi is "portret van een godvrezende" van Thomas Watson.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: "verdwenen" van Sjoerd Veenman.

Bericht door henriët »

dennis schreef:Het laatste boek dat ik heb gelezen was "Verdwenen" van Sjoerd Veenman. Ik lees zowel theologie als (betere) romans, en ik heb over het algemeen geen hooggespannen verwachtingen van "refo-romans", maar deze was toch wel heel spannend en had tegelijk inhoud. Wel geschikt voor evangelisatie denk ik.

Theologie: Een van de mooiste boeken die ik de laatste tijd gelezen heb is "komen tot Jezus Christus" van Bunyan. Ik heb er erg veel aan gehad.
Ook heel mooi is "portret van een godvrezende" van Thomas Watson.
Ha Dennis, welkom op rf.

We hebben een boekentopic, 'je laatstgelezen boek'/ welk boek ben jij aan het lezen... daar past heel goed jouw posting in. Het is de gewoonte op Refoforum om te kijken of er al topics zijn waar je in zou kunnen posten.

Veel forumplezier.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten