Boeken te koop tbv Woord&Daad

Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Forummer schreef:
Zita schreef:Haha, ik krijg net door dat ik de dozen met niet-geschikte-boeken te pakken had. Later deze week ga ik de dozen met wel-geschikte-boeken erop zetten. Dus als je voor combineren ivm verzendkosten nog even wilt wachten, kun je uit deze lading alvast reserveren en dan eind van de week de tweede vracht afwachten.
Ik wacht even af ivm combineren verzendkosten, de titels waarvan bertiel me niet voor was, mag je wel reserveren. Ben benieuwd naar de rest! Zijn die ook 2 euro, of zijn die duurder omdat ze wel geschikt zijn voor de verkoop ?
Ik heb de andere vier dozen zelf nog niet gezien. Of de boekensorteerders nou echt zicht hadden op wat interessant is voor de gereformeerde gezindte, weet ik niet. Donderdag of zaterdag volgt de rest van de lijst blew.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Ziezo. Zet u schrap, want nu heb ik de complete lijst. 194 stuks. Wat Forummer en Bertiel al hadden genoemd, is voor hen gereserveerd. Willen zij mij nog even de nummers doorgeven?
Allemaal €2 per stuk. Ik was een lijstje aan het maken van juweeltjes die duurder zouden moeten kunnen, maar dit houdt het wel lekker overzichtelijk. Mocht je gewetensbezwaar krijgen of Woord & Daad een heel warm hart toedragen, maak je gewoon meer over. Betaling gaat via een marktplaats-betalingsverzoek, wordt via PB geregeld.
Verzendkosten conform PostNL. Brievenbuspost is €4,96; pakketpost is €7,44 (via MyParcel). Afhalen bij Woord&Daad Kringloopwinkel Afrikaanderplein op afspraak.

De titels:
1. Ds. G.J. van Aalst: Waar liefde woont; ons huwelijksformulier
2. H.J. Agteresch: Als grenzen vervagen, medische beslissingen rondom het levenseinde. Paperback.
3. Ds J. van Amstel: Wat geloof je? Een handreiking. Paperback, iets verschoten
4. Ds. J. van Amstel: Op de weg van het heil
5. Ds. J. van Amstel: Geest en leven
6. Tony Anthony (met Angela Little): Getemde tijger; de echte overwinning van een drievoudig wereldkampioen. 2e druk, paperback, naam op schutblad.
7. Ds. A. Bac, ds. J. van Vliet, ds. A. Bregman: De evangelie-predikstoel
8. Ds. F. Bakker: Gebedsgestalten
9. Ds. F. Bakker: Het eeuwige Woord
10. Ds. J.D. Barth: Onze Nederlandse Geloofsbelijdenis Geschriften
11. Dr. H. Bavinck: handleiding bij het Onderwijs in den Christelijken Godsdienst (tweede druk, naam op schutblad)
12. Dr. J.H. Bavinck: De Bijbel: het boek der ontmoetingen
13. Koert van Bekkum en Rien Rouw (red): Geloven in zekerheid? Gereformeerd geloven in een postmoderne tijd.
14. Ds J. Belder: II Petrus; opnieuw post voor vreemdelingen. Paperback, naam op schutblad. VERKOCHT
15. Ds. J. Belder: Hebt elkander hartelijk lief; Bijbels dagboek voor gehuwden
16. Ds. J. Belder: Vissers van mensen; een heel jaar op zendingsreis; 365 meditatieve overdenkingen
17. Drs. C.E. van den Berg: Allerlei Volck; Dirk van der Kemp, een achttiende-eeuws theoloog. Paperback.
18. Rien van den Berg (redactie): Psalmen voor nu; totdat het veilig is; 16 psalmen
19. S. Bison: Het verhoorde kindergebed (derde druk)
20. Ds. M.J.C. Blok: Je staat er niet alleen voor; de ongehuwde in de gemeente
21. Dr. William den Boer: Calvijn en het Nederlandse Calvinisme. Paperback.
22. Ds. Jacobus Borstius: De Grimmigheid Des Konings
23. Wilhelmus à Brakel: Halleluja of Lof des Heeren over het Genadeverbond. Hardcover. VERKOCHT
24. ds. D.J. Budding: Geopende vensters; overdenkingen bij het Bijbelboek Daniël
25. John Bunyan: Genade in overvloed (vereenvoudigde uitgave, levensbeschrijving)
26. John Bunyan: De christenreis naar de eeuwigheid
27. John Bunyan: De christinnereis naar de eeuwigheid
28. Jan van Buren: Schatrijk in Christus; mijn identiteit in Hem
29. Thomas Boston: Het kromme in het levenslot. 10e druk, hardcover VERKOCHT
30. Johannes Calvijn: Institutie; verkort weergegeven door B. Wielenga
31. Joh. Calvijn: Gulden Boekske over het christelijke leven VERKOCHT
32. H. van Dam: Opent uwe mond; Het Onze Vader aan kinderen uitgelegd (2 stuks)
33. H. van Dam: Zijn verbond gedenken; de twee verbonden aan jongeren uitgelegd.
34. H. van Dam: De Tabernakel
35. Deputaatschap DMZ: Jeugd, waarheen? (ambtsdragersconferentie 1999)
36. G. Doorman: Over den adeldom van onzen geest
37. Drs. L.P. Dorenbos: Gedachten
38. Drs. J.W. Draijer: Een doodstil doel? Suicide en pastoraat
39. C. Dubbeld: In de dagen uwer jongelingschap; Bijbels dagboek voor jongeren. 3e druk, hardcover.
40. Dr. O.W. Dubois, Krijn de Jong: Aan de minste van mijn broeders; Het werk van ‘Tot heil des volks’ 1855-2005
41. Drs. P. Eikelboom e.a.: Samen het huwelijk in (serie Praktisch en pastoraal)
42. H. van der Ent: Geloven in gedichten
43. Paul Estabrooks: Als de olifanten dansen; hoe het komt dat de kerk niet verpletterd wordt als de druk toeneemt.
44. Drs. K. Exalto: Momenten uit Luthers leven
45. Drs. H. Florijn: Petrus Plancius
46. Jacobus Fruytier: Groot voorrecht; de zegen van een christelijke opvoeding VERKOCHT
47. Dr CG Geluk: De voetstappen van de Overwinnaar; Openbaring als troostboek. Paperback
48. Generale Synode van de Gereformeerde Gemeenten 2013: Kerk-zijn in een seculiere samenleving. Hardcover (2 stuks)
49. Elizabeth George: Een vrouw naar Gods hart; dagboek. Hardcover
50. Elizabeth George: Een vrouw naar Gods Hart. Paperback
51. M. Golverdingen: ds. G.H. Kersten; facetten van zijn leven en werk
52. W. van Gorsel: Waar God Zijn kerk bouwt
53. Ir. J. van der Graaf: Als God roept…
54. B.S. van Groningen, H.G. Leertouwer e.a.: Guido de Brès; persoon, tijd en betekenis. Hardcover. VERKOCHT
55. H. van Groningen: Samen praten; over communicatie in het huwelijk
56. H. van Groningen (red): In vertrouwen; 25 jaar De Vluchtheuvel
57. William Guthrie: Alles voor niets (de Tabernakel, jaargang 16, nummer 7)
58. Ds C. Harinck: De toeleidende weg tot Christus. 4e druk, paperback. VERKOCHT
59. H.J. Hegger: Onuitsprekelijke vreugde
60. Dr. A. van der Heide: Het Jodendom
61. A. Hellenbroek: Voorbeeld der Goddelijke waarheden voor eenvoudigen, die zich bereiden tot de belijdenis des geloofs
62. A. Hellenbroek: Voorbeeld der Goddelijke Waarheden voor eenvoudigen, die zich bereiden tot de belijdenis des geloofs
63. Matthew Henry: Edelgesteenten VERKOCHT
64. Matthew Henry: Door onbezaaid land; 52 meditaties over de woestijnreis. Hardcover.
65. Ds. A. Hoogerland: Belijdenis doen en dan….? 19e druk, hardcover
66. B. Hooghwerff (red): Omdat Hij het gedaan heeft; vriendenbundel aangeboden aan ds. G.J. van Aalst bij zijn 25-jarig ambtsjubileum. Hardcover.
67. Warmolt Houwing: Kapitein wordt Bijbelsmokkelaar (uitgave Open Doors)
68. Een trouwe wachter; uit de nalatenschap van den zeer bekenden Hermanus van der Hoven. Hardcover; tekst op schutblad.
69. Ds W. Chr. Hovius: Een gouden kleinood van Paulus. Hardcover.
70. Dr. Ph. J. Huijser: De ouderling en de prediking
71. J. van ’t Hul: Ik heb nog andere schapen; Evangeliesatieposten van de Gereformeerde Gemeenten
72. W. Huntington SS: Beschrijving van de wijze en dwaze maagden; zijnde de stof van twee leerredenen uitgesproken in de vergadering te Montwelstreet, februari 1797. Paperback
73. Lenie Ippel-Breedveld: Door de liefde van Christus gedrongen; facetten uit het leven en werk van D.P. Polder
74. Jeugdbond Gereformeerde Gemeenten: Een goed idee
75. JBGG: Jongeren en sacramenten
76. JBGG: Jongeren en de wederkomst
77. JBGG: Jongeren en de bekering
78. JBGG: ’n Handvol koren; Over 60 jaar jeugdwerk gesproken
79. Ds J. Joppe: Biddend belijden; over belijdenis doen en daarna. Hardcover.
80. MH Karels – Meeuse: Olie in haar lamp. Vijfentwinig levensschetsen van Godvrezende vrouwen. Hardcover. VERKOCHT
81. S. Kersten: Het lijden der kerk in Schotland in de 17e eeuw (beetje sleets)
82. Ds G.H. Kersten: Korte lessen over Kort Begrip. Meerdere exemplaren, diverse uitgaven.
83. C.J. Kesting: De roeping van Petrus
84. Ds. R. Kok: Zoo groote zaligheid; zestal predikatiën (1947)
85. Ds. R. Kok: Het aanbod van Gods genade; gepredikt en verdedigd door onze reformatorische vaderen
86. W. Kranendonk: Hulp van God verkregen hebbende; uit het leven van ds J. Mijnders
87. Roel Kuiper e.a.: Tolereren of bekeren; naar een christelijke visie op verdraagzaamheid. Paperback, naam op schutblad.
88. Dr. A. Kuijper: Nabij God te zijn VERKOCHT
89. Dr. A. Kuijper: In Jezus ontslapen; meditatiën
90. K.W. van Luik: De trouw aan ons voorheen betoond; het 75-jarig bestaan van de Gereformeerde Gemeente te ’s-Gravenpolder, 1924-1999. Hardcover
91. Ds. F. Mallan: Het troostboek voor de christen VERKOCHT
92. D. Martyn Lloyd-Jones: Zijn verborgen omgang vinden. Hardcover. VERKOCHT
93. J.H. Mauritz (red): Eén lichaam, vele leden; aspecten van gemeente-zijn. Paperback.
94. Ds. C.J. Meeuse: Geen blijvende stad; tijdwoord ter herdenking van het bombardement op Rotterdam
95. Ds. C.J. Meeuse: Er staat nog koren op het land
96. Ds. C.J. Meeuse: Een Naam boven alle naam; Bijbels dagboek over 366 namen van de Heere Jezus
97. H.H. Middel: Gods menigvuldige reddingen uit de grootste noden.
98. Ds. J. Mijnders: De geopende fontein; 52 meditaties
99. Ds A. Moerkerken: Zin en mening; een bezinning op de uitleg van de Heilige Schrift. 2e druk, hardcover
100. Ds. P. Molenaar: De kinderen van Jakob
101. H. Moll: Wat zegt Gods Woord over…?
102. John Newton: Van slaaf tot predikant; leven en arbeid van John Newton
103. John Newton: Rust voor uw ziel
104. Een jaar met Henri Nouwen; wijsheid en geloof voor elke dag. Paperback.
105. John. G. Paton: Zendeling op de Nieuwe Hebriden (deel 2)
106. Herman Paul en Wilke de Braal (red): Dood voor onze ogen; leven in het licht van de eeuwigheid. Hardcover, omslag iets vuil.
107. Herman Paul en Bart Wallet: Oefenplaatsen; Tegendraadse theologen over kerk en ethiek. Paperback, iets vuil.
108. Leanne Payne: Aslans adem; het christelijk wereldbeeld van CS Lewis; de heerlijkheid van Christus in ons en met ons.
109. J.C. Philpot: Korenaren uit de volle oogst; in gedeelten bijeenverzameld door zijn dochters
110. Ds J.J. Poort: Mijn bijzonderste vrienden; Herinneringen uit mijn leven. Hardcover. VERKOCHT
111. Ds. J.J. Poort: Kinderen krijgen… en dan?
112. Ds. J.J. Poort: Bloemen op mijn wegen
113. Gerdien Post-Danker: Een beker koud water
114. Protestantse Kerk: Spreken over God; Pastorale handleiding
115. Ds. C. de Ridder: Het verkondigde Woord
116. Ds. D. Rietdijk: Woorden uit het Woord; Bijbelse begrippen uitgelegd.
117. Ds. H. Rijksen: Karakter en Geloofsbeleving
118. C. van Rijswijk: Daar woont Hij Zelf; vertellingen over de Tabernakel (eerder verschenen onder de titel ‘Hoe lief heb ik Uw woning’)
119. P.A. de Rover: De strijdende kerk (iets sleets)
120. P.A. de Rover: De strijdende kerk (deel 1)
121. Ds. L.W.CH. Ruijgrok (red): Het Licht schijnt in de duisternis; dagboek bij de Bijbel
122. Ds P. van Ruitenburg: Echt geloven; 52 Bijbeloverdenkingen over wat geloven wel en niet is. 2e druk, paperback
123. Ds. P. van Ruitenburg: Inscherpen; handreiking voor een Bijbelse opvoeding.J
124. Ds. P. van Ruitenburg: Elkaar begrijpen; 52 Bijbeloverdenkingen over hoe we met elkaar omgaan in huwelijk en gezin
125. Ds. P. van Ruitenburg: Zeg NEE; een hart onder de riem bij het voorkomen en genezen van seksuele verslaving
126. J.C. Ryle: Bent u een christen?
127. J.C. Ryle: Hoop op God, sla ’t oog naar boven; een oproep tot persoonlijk gebed.
128. J.C. Ryle: Hebt u zekerheid? Over de zekerheid van het geloof. Paperback VERKOCHT
129. Johan en Linda Schep: Het mooiste leven op aarde
130. Ds. G. Schipaanboord: De ruiter op het witte paard VERKOCHT
131. Ds J. Schipper: uit vroegere jaren. Hardcover, naam op schutblad.
132. Anna Schot: Levensbeschrijving van Anna Schot; door haarzelf beschreven (derde druk)
133. L. Schouten Hzn.: De tabernakel; Gods Heiligdom bij Israel
134. C.J. Segers: Uw trouw is groot; 125 jaar Gereformeerde Gemeente Lisse
135. Charles. M. Sheldon: In Zijn voetspoor; Wat zou Jezus doen?
136. Laurens Snoek: Waarom zou ik… in God geloven?
137. Ds. C. Sonnevelt: De heerlijkheid van de Koning; 52 meditaties
138. Dr. H. Speelman: De vaderlandse kerk; ‘Samen op Weg’ en het kerkbegrip bij Calvijn
139. C.H. Spurgeon: Rondom de enge poort. 9e druk, hardcover.
140. C.H. Spurgeon: Rondom de enge poort
141. C.H. Spurgeon: Geloof; Wat is geloof en waar leidt het toe
142. C.H. Spurgeon: Korenaren tussen de schoven opgelezen. Paperback
143. Susannah Spurgeon: De woestijn zal bloeien
144. Prof. Dr. P.A. van Stempvoort: Petrus en zijn graf te Rome
145. Willem Teellinck: De gebaande weg ter zaligheid. Paperback. VERKOCHT
146. Drs A.A. Teeuw: Vertrouwen in de dokter? Paperback, naam op schutblad.
147. A.F. van Toor, F. van Toor: Weid mijn schapen; uit het leven van ds. P, Honkoop (1891-1963)
148. A.F. Troost: Laat uw lampen branden; mediteren met de evangeliën
149. Dr. C.A. Tukker: Het Blijvende Woord; kerkgeschiedenis
150. Ds. W.L. Tukker: Filippus de evangelist
151. Ds. Arie van der Veer: Met liefde gemaakt
152. Ds. H. Visser: Tot Mijn gedachtenis; Over het Avondmaalsformulier
153. Ds. H. Veldhuizen en drs. R.H. Kieskamp: Wij belijden; de Nederlandse Geloofsbelijdenis toegelicht
154. Ds. E. Venema: Ik zal gedenken
155. Drs. E.F. Vergunst (red): Uit de Heilsfontein; Bijbels dagboek
156. Ds. A. Vergunst: Uw volk is mijn volk; meditaties over Ruth
157. PJ Vergunst (red): Mijn leven is voor u; belijden dat niet vanzelf spreekt. Hardcover, kaft iets beschadigd.
158. Ds P. Vermaat: Nooit meer blij? Woorden van troost voor wie achterbleef. Paperback
159. J.M. Vermeulen: Het treffelijkste werk; uit het leven van ds. C. Smits VERKOCHT
160. J.M. Vermeulen: Het krachtigste wapen; uit het leven van ds. L. Gebraad VERKOCHT
161. Ds. A. Verschuure: Ten dode of ten leven; 7 preken VERKOCHT
162. Ds. J.W. Verweij: Het einde der tijden VERKOCHT
163. Ds. J.W. Verweij: Jacobs gemeente
164. Ds. C.G. Vreugdenhil: Vreemdelingen en huisgenoten
165. Drs. E. de Vries: Genesis 1-3; een viertal preken
166. Grietje de Vries: Wij steken het hoofd omhoog; eenvoudig verhaal, bevattend de weg die de Heere gehouden heeft in de bewerking tot zaligheid met Grietje de Vries. Door haarzelf beschreven. Paperback.
167. Dr. Th. C. Vriezen: Hoofdlijnen der theologie van het oude testament
168. Ds C.G. Vreugdenhil: Onnaspeurlijke rijkdom; 11 Bijbelstudies over de Efezebrief. Paperback, vergeeld.
169. Dr. B. Wielenga: Van Jeruzalem naar Rome; de ontwikkelingsgeschiedenis van de christelijke kerk naar de handelingen der apostelen; tweede deel; van Antiochië naar Rome (de zendingsreizen)
170. Ds. H.A. Wiersinga: Leven met Christus
171. B.J. van Wijk: Geschiedenissen uit de Bijbel; deel 9. Hardcover.
172. B.J. van Wijk: Kruisgezanten uit de 16e en 17e eeuw
173. Ds. G. Wisse: God en religie; een apologetische bijdrage (tweede druk, sleets)
174. Ds D. de Wit: Kinderen in de Bijbel; Oude Testament. Hardcover. VERKOCHT
175. GVW: Geen dag zonder Hem; Bijbels dagboek. 3e druk, hardcover
176. - Zijn verbond en woorden; Louter genade voor jongeren toegelicht. Paperback
177. - Een lied op den sabbatdag, deel 4. Hardcover
178. - Gods leidingen met Johannes Hus. Hardcover, iets vergeeld
179. - Gods getrouwheid van geslacht tot geslacht; 75 jaar onderwijs op Gereformeerde Grondslag ’s-Gravenpolder, 1923-1998. Hardcover, naam op schutblad
180. - Is het ook echt voor mij? Bijbelse handreiking voor een ieder die de Heere zoekt. Paperback.
181. - Christendom onwijs?! 15 wetenschappers over God, geloof en wetenschap. 8e druk, paperback, naam op schutblad.
182. Kort begrip der christelijke religie met de belijdenissen van Nicéa en Athanasius
183. Robert Murray Mc. Cheyne, Matthew Henry e.a.: Ik voor u; meditaties rondom het Heilig Avondmaal
184. Gods Woord door de tijd; Bijbels dagboek (eindredacteur prof. Dr. W.H. Velema)
185. Twee kerken zijn aan ’t Woord; overzicht veertig jaar kerkelijk leven Gereformeerde Gemeenten Capelle aan den Ijssel (1951-1991)
186. Ja, maar…; veronschuldigingen, excuses & tegenwerpingen die er kunnen zijn bij het komen tot Christus.
187. Een stil moment; Joodse wijsheid
188. De kerk in de catacomben (sleets)
189. Eenige aanteekeningen uit het leven ne sterven van Pieternella Neele; geboren 10 mei 1866 te Stavenisse, aldaar overleden den 10 juli 1942; opgeteekend door eenige harer vrienden
190. InZicht; Woorden uit de Bijbel; met illustraties van Otto de Bruijne.
191. Leven en sterven ds. L. Hubregtse
192. Een lied op den Sabbatdag; deel 5
193. Het licht der wereld; Bijbels dagboek (GG predikanten)
194. Van ’s Heeren wegen; genade verheerlijkt in zondaarsharten
Online
Bertiel
Berichten: 4556
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Bertiel »

23, 46, 92, 110, 145
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Forummer »

29
31
58
63
88
128

Graag als pakket verzenden.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Geytenbeekje »

10,144,167
Graag via My parcel
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Dodo »

Sterkte gewenst met de afhandeling. Veel werk, het goede doel moet je wel na aan het hart liggen
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Herman »

Het is natuurlijk een heel goed doel, bij tien titels kan er ergens ter wereld weer een kind een maand naar school.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

En voor wie liever anoniem blijft hier op RF: je kunt nu ook je slag slaan op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/boeken/god ... ousPage=lr. Alleen heb je dan geen vriendenkorting :)
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Forummer »

Pakket is binnen Zita. Dankjewel.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Boeken te koop tbv Woord&Daad

Bericht door Zita »

Er zijn weer een stuk of 75 nieuwe titels bijgekomen. Daarom een update van de complete lijst. Met excuses voor de opmaak. Excel is handig om te alfabetiseren, maar niet om leuk te kopiëren en te plakken.
€2,50 per stuk. Bestellen kan bij mij, maar ook (nog veel handiger) via Marktplaats (https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en- ... ousPage=lr)

nummer auteur aantal stuks titel ondertitel
1 Aalst, ds G.J. van 1 Waar liefde woont Ons huwelijksformulier
2 Agteresch, dr. H.J. 1 Als grenzen vervagen Medische beslissingen rondom het levenseinde
3 Amstel, ds J. van 1 Geest en leven
4 Amstel, ds J. van 1 Op de weg van het heil
5 Amstel, ds J. van 1 Wat geloof je?
6 Anthony, Tony 1 Getemde tijger De echte overwinning van een drievoudig wereldkampioen
7 Bac, ds A; Vliet, ds J. van; Bregman, ds A. 1 De evangelie-predikstoel
8 Bakker, ds F. 1 Blijft in Mij Bijbels dagboek
9 Bakker, ds F. 2 Gebedsgestalten
10 Bakker, ds F. 3 Het eeuwige Woord
11 Bavinck, dr H. 1 Handleiding bij het Onderwijs in den Christelijken Godsdienst
12 Bekkum, Koert van; Rouw, Rien 1 Geloven in zekerheid? Gereformeerd geloven in een postmoderne tijd
13 Berg, drs C.R. van den 1 Allerlei volck Dirk van der Kemp, een achttiende-eeuws theoloog
14 Berg, Rien van den 1 Psalmen voor nu totdat het veilig is
15 Bison, S. 1 Het verhoorde kindergebed
16 Blok, ds M. 1 Van kracht tot kracht Het wekelijkse Woord
17 Blok, ds M.J.C. 1 Je staat er niet alleen voor de ongehuwde in de gemeente
18 Boer, dr William den 1 Calvijn en het Nederlandse Calvinisme
19 Boogaard, ds R. 1 De parel van grote waarde 52 meditaties
20 Boogaard, S. 1 In de schuilplaats des Allerhoogsten ter nagedachtenis aan ds J.C. Weststrate
21 Borstius, Ds Jacobus 1 De Grimmigheid des Konings
22 Bruijne, Otto de 1 InZicht Woorden uit de Bijbel
23 Bunyan, John 1 Genade in overvloed
24 Buren, Jan van 1 Schatrijk in Christus Mijn identiteit in Hem
25 Busch, Wilhelm 1 Jezus, onze bestemming
26 Buskes, dr J.J. 1 Waarheid en leugen aan het ziekbed
27 Comrie, Alexander 1 Stellige en Practikale Verklaring van den Heidelbergschen Catechismus Zondag 1 en 2
28 Comrie, Alexander 1 Stellige en Practikale Verklaring van den Heidelbergschen Catechismus Zondag 3 en 4
29 Dallimore, Arnold 1 Charles Haddon Spurgeon
30 Dam, H. van 1 Uw trouw is groot Honderd jaar Gereformeerde Gemeenten, verteld aan de jeugd
31 Dam, J. van 1 Komt, luistert toe deel 4
32 Deputaatschap DMZ 1 Jeugd, waarheen?
33 Dieren, ds C.A. 1 Ziet gij deze vrouw?
34 Doorman, G. 1 Over den adeldom van onzen geest
35 Dorenbos, drs L.P. 1 Gedachten
36 Draijer, drs J.W. 1 Een doodstil doel? Suicide en pastoraat
37 ds P. Blok e.a. 1 Bij het geopende Woord Bijbels dagboek
38 Dubbeld, C. 1 Zolang het zonlicht schijnt… Bijbels dagboek voor jongeren over de Psalmen
39 Eckeveld, ds J.J. van e.a. 1 Genade zij u en vrede Dagboek over de brieven van het Nieuwe Testament
40 Eikelboom, drs P. e.a. 1 Samen het huwelijk in
41 Estabrooks, Paul 1 Als de olifanten dansen Hoe het komt dat de kerk verpletterd wordt als de druk toeneemt
42 Exalto, drs K. 1 Momenten uit Luthers leven
43 Florijn, drs H. 1 Petrus Plancius
44 Generale Synode van de Gereformeerde Gemeenten 2013 3 Kerk-zijn in een seculiere samenleving
45 Gorsel, W. van 1 Waar God Zijn kerk bouwt
46 Graaf, ir J. van der 1 Als God roept…
47 Groe, Theodorus van der 1 De genezing van den blinden Bartimeus vergeestelijkt volgens Lukas 18:35-43
48 Groeneweg - de Reuver, M.A. 1 Gezegend onder het kruis
49 Groenewegen, Joh 1 Veertien leerredenen
50 Groningen, H. van 1 In vertrouwen 25 jaar Vluchtheuvel
51 Guthrie, William 1 Alles voor niets
52 GWV 1 Geen dag zonder Hem Bijbels dagboek
53 Haas, W.J. de 1 De geest van den Anti-Christ of Het zondig spiritisme getoetst aan Gods Woord
54 Harinck, ds C. 1 Het leven van Maria Magdalena
55 Harinck, ds C. 1 Ons Doopformulier
56 Hegger, H.J. 1 Onuitsprekelijke vreugde
57 Heide, dr A. van der 1 Het Jodendom
58 Heiden, Ds. B. van der 1 Tussen Mara en Elim 52 meditaties
59 Hellenbroek, A. 2 Voorbeeld der goddelijke waarheden voor eenvoudigen die zich bereiden tot de belijdenis des geloofs
60 Heuvel, Willem van den (red) 1 Huwelijkslied Gedichtenbundel
61 Hoogerland, ds A. 1 Belijdenis doen, en dan…?
62 Hoogwerff, B. 1 Omdat Hij het gedaan heeft Vriendenbundel aangeboden aan ds G.J. van Aalst bij zijn 25-jarig ambtsjubileum
63 Hovius, ds. W. Chr. 1 Een gouden kleinood van Paulus
64 Hubregtse, I. 1 Leven en sterven van ds L. Hubregtse
65 Huijser, dr Ph. J. 1 De ouderling en de prediking
66 Huntington, William 1 Het geroep van Klein geloof Gehoord en beantwoord en zijn goede zaak verdedigd en bepleit in een brief aan een vriend
67 Ippel - Breedveld, L. 1 Door de liefde van Christus gedrongen
68 JBGG 1 Een goed idee
69 JBGG 1 Jongeren en de bekering
70 JBGG 1 Jongeren en de wederkomst
71 JBGG 1 Jongeren en sacramenten
72 JBGG 1 n Handvol koren over 60 jaar jeugdwerk gesproken
73 Joppe, ds J. 1 Biddend belijden Over belijdnis doen en daarna
74 Keereweer, P.B. 1 In de lijn van Kersten Want wij vermogen niets tegen de waarheid, maar voor de waarheid
75 Kersten, ds G.H. 3 Korte lessen over Kort Begrip
76 Kersten, S. 2 Het lijden der kerk in Schotland in de 17e eeuw
77 Kesting, C.J. 1 De roeping van Petrus
78 Kok, ds R. 2 Het aanbod van Gods genade gepredikt en verdedigd door onze reformatorische vaderen
79 Kok, ds R. 1 Zoo groote zaligheid zestal predikaties
80 Kranendonk, W.B en Toor, A.F. van 1 Al 't heidendom Zijn lof getuigen! Ds. G. Kuijt, een pionier onder de Papoea's
81 Kranendonk, W.B. 1 Hulp van God verkregen hebbende Uit het leven van ds. J. Mijnders
82 Kuiper, Roel; e.a. 1 Tolereren of bekeren naar een christelijke visie op verdraagzaamheid
83 Kuyper, dr A. 1 In Jezus ontslapen
84 Luik, K.W. 1 De trouw aan ons voorheen betoond Het 75-jarig bestaan van de Gereformeerde Gemeente te 's-Gravenpolder
85 Luther, dr M. 1 Brief over het vertalen
86 Macintosch, C.H. 1 Aantekeningen op Deuteronomium
87 Mastenbroek, J. 2 Van 't zelfde huis Identiteitsgebonden zorg
88 Mauritz, J.H. 1 Eén lichaam, vele leden Aspecten van gemeente-zijn
89 Meeuse, ds C.J. 1 De liefde als uitnemendste gave
90 Meeuse, ds C.J. 1 Er staat nog koren op het land
91 Meeuse, ds C.J. 1 Geen blijvende stad tijdwoord ter herdenking van het bombardement op Rotterdam
92 Mijnders, ds. J. 1 De geopende fontein 52 meditaties
93 Moerkerken, ds A. 1 De bruid van Bethlehem Negen overdekingen over het Bijbelboek Ruth
94 Moerkerken, ds A. 1 Doe Zon der gerechtigheid 52 meditaties
95 Moerkerken, ds A. 1 Doortocht twaalf overdenkingen
96 Moerkerken, ds A. 1 Gelijk een bron 52 meditaties
97 Moerkerken, ds A. 1 Intocht twaalf overdenkingen
98 Moerkerken, ds A. 1 Zin en mening Een bezinning op de uitleg van de Heilige Schrift
99 Moll, H. 1 Wat zegt Gods Woord over…?
100 Munk, Kaj 1 Naast de Bijbel een dagboek
101 Nieuwland, L. 1 uit het leven van ds A. Verhagen
102 Owen, dr John 1 Het eeuwig verbond der geloovigen steun in verdrukking Twee predikatien over 2 Sam 23:5 met Gods Souvereinheid, Wijsheid, Rechtvaardigheid enz.
103 Owen, John 1 De zonde
104 Paton, John G. 1 Zendeling op de Nieuwe Hebriden
105 Paul, Herman; Wallet, Bart 1 Oefenplaatsen tegendraadse theologen over kerk en ethiek
106 Poort, ds. J.J. 1 Bloemen op mijn wegen
107 Reenen, ds G. van 1 Het boek Ruth
108 Reenen, Jan van 1 Ook voor mij?
109 Ridder, ds. C de 1 Heilsverwachting 53 meditaties
110 Ridder, ds. C de 1 Het verkondigde Woord
111 Rietdijk, ds D. 1 Woorden uit het Woord Bijbelse begrippen uitgelegd
112 Rijswijk, C. van 1 Daar woont Hij Zelf
113 Roover, P.A. de 1 De strijdende kerk
114 Rover, P.A. de 1 De strijdende kerk
115 Ruitenburg, ds P. van 1 Inscherpen Handreiking voor een Bijbelse opvoeding
116 Ryle, J.C. 1 Bent u een christen?
117 Schep, Johan en Linda 1 Het mooiste leven op aarde
118 Schipper, ds J. 1 Uit vroegere jaren
119 Schot, Anna 1 Levensbeschrijving van Anna schot, door haarzelf beschreven
120 Schouten, L. 1 De tabernakel, Gods Heiligdom bij Israel
121 Segers, C.J. 1 Uw trouw is groot 125 jaar Gereformeerde Gemeente Lisse
122 Sheldon, Charles M. 1 In Zijn voetspoor Wat zou Jezus doen?
123 Snoek, Laurens 1 Waarom zou ik… in God geloven?
124 Sonneveld, ds C. 1 De heerlijkheid van de Koning 52 meditaties
125 Speelman, dr H.A. 1 De vaderlandse kerk Samen op weg' en het kerkbegrip bij Calvijn
126 Spijker, dr. W. van 't 1 Teksten uit de Institutie van Johannes Calvijn Gekozen, vertaald en ingeleid door dr. W. van 't Spijker
128 Spurgeon, C.H. 1 Hij komt de volken troosten Advent en kerst met C.H. Spurgeon
129 Teeuw, drs A.A. 1 Vertrouwen in de dokter?
130 Terlouw, ds L. 1 Als thuisblijven moeilijk wordt Gedachten over zorgen bij het ouder worden
131 Terlouw, ds W.L.; Dekker, ds W. 1 Gezonden om te dienen Afscheidspreken te Rotterdam-Delfshaven
132 Toor, A.F. van; Toor, F. van 1 Weid mijn schapen Uit het leven van ds P. Honkoop
133 Tukker, dr C.A. 1 Het blijvende Woord kerkgeschiedenis
134 Tukker, W.L. 1 Filippus, de evangelist
135 Veer, ds Arie van der 1 Met liefde gemaakt
136 Veldhuizen, ds H. ; Kieskamp, drs R.H. 1 Wij belijden De Nederlandse Geloofsbelijdenis toegelicht
137 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 1
138 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 2
139 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 3
140 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 4
141 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 5
142 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 6
143 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 7
144 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 8
145 Veldhuizen, ds H. en Verboom, drs W. 1 Thuis in de Bijbel Het Nieuwe Testament in 9 delen voor studie en gesprek deel 9
146 Velema, W.H. (red) 1 Gods Woord door de tijd Bijbels dagboek
147 Venema, ds E. 1 Ik zal gedenken
148 Venema, ds E. 1 Op Gods leerschool Bijbels dagboek
149 Venema, ds E. 1 Op het aloude kerkenpad
150 Vergunst, ds A. 1 Uw volk is mijn volk meditaties over Ruth
151 Vergunst, P.J. 1 Mijn leven is voor U Belijden dat niet vanzelf spreekt
152 Vermaat, ds P. 1 Nooit meer blij? Woorden van troost voor wie achterbleef
153 Verweij, ds. J.W. 1 Jacobs gemeente
154 Visser, dr J.T. de 1 Onze Plichten Tweede druk, 1897
155 Vogelaar, ds L en Vogelaar, ds C 1 Zo gij Zijn stem dan heden hoort meditaties
156 Vries, drs E. e 1 Genesis 1-3 een viertal preken
157 Vries, Grietje de 1 Wij steken het hoofd omhoog
158 Vroegindewey, ds A, e.a. 1 Door genade alleen Bijbels dagboek
159 Vroegindewey, ds A, e.a. 1 Het heil is des Heeren Bijbels dagboek
160 Westerbeke, Joh 1 Jonge zangers deel 1
161 Wielenga, dr B. 1 Van Jeruzalem naar Rome
162 Wiersinga, ds H.A. 1 Leven met Christus
163 Wijk, B.J. van 1 Geschiedenissen uit de Bijbel deel 11
164 Wijk, B.J. van 1 Geschiedenissen uit de Bijbel deel 9
165 Wijk, B.J. van 1 Kruisgezanten uit de 16e en 17e eeuw
166 Wisse, ds. G. 1 God en religie een apologetische bijdrage
167 Wisse, prof G. 1 Memoires Onvergetelijke bladzijden uit mijn levensboek
168 1 Christendom onwijs 15 wetenschappers over God, geloof en wetenschap
169 1 De kerk in de catacomben
170 1 Door genade alleen Uitgave ten bate van de kerkbouw der Gereformeerde Gemeente te H.I. Ambacht
171 2 Een lied op den sabbatdag deel 1
172 2 Een lied op den sabbatdag deel 2
173 2 Een lied op den sabbatdag deel 3
174 2 Een lied op den sabbatdag deel 4
175 1 Een lied op den sabbatdag deel 5
176 1 Eenige aanteekeningen uit het leven en sterven van Pieternella Neele geboren 10 mei 1866 te Stavenisse, aldaar overleden den 10 juli 1942, opgeteekend door eenige harer vrienden
177 1 Gods getrouwheid van geslacht tot geslacht 75 jaar onderwijs op Gereformeerde Grondslag 's-Gravenpolder
178 1 Gods Leidingen met Johannes Hus Een verhaal uit het blad 'Eskol' van vroeger jaren geschreven door een kindervriend
179 1 Gods weg is volmaakt Ter nagedachtenis aan ds A. Kot van Hendrik-Ido-Ambacht
180 1 Het Licht der wereld Bijbels dagboek
181 1 Kort begrip der christelijke religie met de belijdenissen van Nicéa en Athanasius
182 2 Lezen met de kanttekeningen Bijbels dagboek voor jong en oud
183 2 Om het Woord Leidraad bij het dagelijkse gesprek rondom de Bijbel in het gezin; vanaf 4 jaar jaaruitgave 2000; 6e jaargang
184 1 Spreken over God Pastorale handreiking
185 1 Twee kerken zijn aan 't Woord Veertig jaar Capelle aan den IJssel
186 1 Van geslacht tot geslacht 25 jaar Gereformeerde Gemeente Rotterdam-Alexanderpolder
187 1 Van 's Heeren wegen genade verheerlijkt in zondaarsharten
188 1 Zijn verbond en woorden Louter genade voor jongeren toegelicht
Plaats reactie