Wiegje te koop

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Wiegje te koop

Bericht door samanthi »

-DIA- schreef:
Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:Ik vrees dat het wiegje wat te klein voor me is...
Meten is weten, DIA. De foto's ervan zie ik graag op RF :humhihi
Tja... Ik denk dat meten een beetje overbodig is als we weten dat we rond de 1.75 meter hoog/lang zijn... De breedte laat ik nu even buiten beschouwing. Bij nader inzien zou het best eens zo kunnen zijn dat het wiegje onder mijn lichaamsgewicht zou bezwijken, en dat zou toch ook jammer zijn?
:haha
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
merel
Berichten: 9667
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wiegje te koop

Bericht door merel »

ejvl schreef: Waarom niet? Zou ik ook gerust doen als er geen interesse is om over te nemen.
Ding zou alleen maar in de weg staan.
Normaliter heb ik geen enkele moeite om dingen weg te doen, maar met zo'n schattig wiegje word ik weemoedig en zou ik niet snel naar de milieustraat doen.

@ zita
Als niemand het wiegje wil hebben, is dat zeker een overweging. Binnenkort volgt er waarschijnlijk nog meer ;)
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wiegje te koop

Bericht door Mara »

merel schreef:
ejvl schreef: Waarom niet? Zou ik ook gerust doen als er geen interesse is om over te nemen.
Ding zou alleen maar in de weg staan.
Normaliter heb ik geen enkele moeite om dingen weg te doen, maar met zo'n schattig wiegje word ik weemoedig en zou ik niet snel naar de milieustraat doen.

Als niemand het wiegje wil hebben, is dat zeker een overweging. Binnenkort volgt er waarschijnlijk nog meer ;)
Als helma dit leest zou ze zeggen: geef mij het wiegje maar, ik weet wel iemand.
Of breng het naar de kringloop zonder winstbejag, voor het goede doel.

Ik heb uiteindelijk ook de babyspullen weggedaan, want de kinderen zeiden: mam, echt niemand loopt meer met zo'n kinderwagen. Of zet zo'n box neer.
Inderdaad, ik moet wel zeggen dat de kinderwagens nu veel praktischer zijn. Wij moesten hem eerst helemaal demonteren alvorens ie de auto in kon.
En baby's liggen nu veel kortere tijd in de wieg dan vroeger.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
merel
Berichten: 9667
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Wiegje te koop

Bericht door merel »

Het een sluit het ander niet uit ;)
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wiegje te koop

Bericht door Christen »

Ik weet van een jong stel dat een baby verwacht en waar nog veel voor geregeld moest worden. Maar ik ken de moeder alleen en weet dat zij een christen is. Zal ik haar eens vragen voor het wiegje?
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wiegje te koop

Bericht door refo »

merel schreef:
Het een sluit het ander niet uit ;)
Vroeger mocht je hier niet commercieel dingen aanbieden.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wiegje te koop

Bericht door -DIA- »

refo schreef:
merel schreef:
Het een sluit het ander niet uit ;)
Vroeger mocht je hier niet commercieel dingen aanbieden.
Advertenties
zijn voor veel media
van toen en van nu
een bron van inkomsten,
dat hun bestaan mogelijk maakt
Veel kan niet zonder reclame.
Misschien zijn er nog wat stichtingen,
verenigingen of zo
zonder winstoogmerk,
met liefde en toegenegenheid
tot de zaak
waarvoor ze staan.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wiegje te koop

Bericht door Tiberius »

refo schreef:
merel schreef:
Het een sluit het ander niet uit ;)
Vroeger mocht je hier niet commercieel dingen aanbieden.
Gedeeltelijk waar en dat is nu nog steeds zo.
Vroeger, toen het forum nog van Memento was, had hij inkomsten van Google advertenties. Als iemand dan iets commercieel wilde aanbieden, moest dat in overleg met hem (lees: hij vroeg daar provisie van). Hij had die inkomsten hard nodig.
Toen we naar EMG overgingen, hadden we/zij die advertentieinkomsten niet nodig, dus zijn we er mee gestopt. Temeer daar het vaak gezeur was welke advertenties nu wel of niet konden.
Wat we nog wel steeds tegenhouden, is als mensen zich hier aanmelden alleen maar om een advertentie of zo te dumpen. Dat verwijderen we meestal gelijk. Maar als regelmatige forummers af en toe iets aanbieden, dan is dat niet zo erg.
Plaats reactie