Gezocht!

Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2927
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: RE: Re: RE: Re: Gezocht!

Bericht door Job »

Zeeuw schreef:
Job schreef:
Zeeuw schreef:
Bruna schreef:Een goede, niet te dure klokkenmaker, zuidwestNL.
Wie heeft goede tip?
Volgens mij is 1 van onze gemeenteleden horlogemaker. Ik zal eens vragen of hij ook klokken doet.
Wat een mooi ambacht; ik verbaas me dat het nog bestaat. Als primaire broodwinning? Of als hobby? Doet denken aan de vader van Corrie en Betsie en zijn honderden tikkende klokken en klokjes.
Volgens mij echt het eerst. Ararat heeft de website gedeeld. Daar staat wel het een en ander op. Ik vind het ook een mooi ambacht en ook direct eentje waarvan ik weet dat ik er totaal niet voor geschikt ben :)
Prachtig hoor, ook dat de Schepper ons allemaal zulke verschillende vaardigheden en interesses heeft gegeven.
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Gezocht!

Bericht door Bruna »

Bijbelrooster met gespreksvragen, zoiets als bijvoorbeeld BMU.
https://www.bmudagopening.nl/dagopening ... koninkrijk

Weten jullie er nog meer?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Gezocht!

Bericht door -DIA- »

Bruna schreef:Bijbelrooster met gespreksvragen, zoiets als bijvoorbeeld BMU.
https://www.bmudagopening.nl/dagopening ... koninkrijk

Weten jullie er nog meer?
Wie stelt de vragen hier? Ik had deze website nog niet eerder gezien.
Het doet wat denken aan een inleiding met gespreksvragen of vragen om over na te denken.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Ararat
Berichten: 1711
Lid geworden op: 30 apr 2018, 17:35
Locatie: ZLD

Re: Gezocht!

Bericht door Ararat »

Bruna schreef:Bijbelrooster met gespreksvragen, zoiets als bijvoorbeeld BMU.
https://www.bmudagopening.nl/dagopening ... koninkrijk

Weten jullie er nog meer?
Dit wordt -na een pilot- door scholen gebruikt om de dagopeningen aan te laten sluiten bij de actualiteit.

Ik kan je ook De studievragen van Stibbs aanraden
Wees op je hoede voor het zuurdeeg
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Gezocht!

Bericht door Lilian1975 »

Ik hen op zoek naar de uitleg van de Romeinenbrief door Martin Loyd Jones . (Het zijn eigenlijk allemaal preken) Het is een zes delige serie. Deel 1 heb ik al. Maar ben benieuwd of de andere 5 delen (nog )verkrijgbaar zijn in het Nederlands. (Als ze al in het Nederlands verschenen zouden zijn) . Ik vind nl bij tweedehands boeken ook steeds maar alleen deel 1. Maar misschien is hier iemand die een tip/aanwijzing heeft?
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17245
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Gezocht!

Bericht door huisman »

Lilian1975 schreef:Ik hen op zoek naar de uitleg van de Romeinenbrief door Martin Loyd Jones . (Het zijn eigenlijk allemaal preken) Het is een zes delige serie. Deel 1 heb ik al. Maar ben benieuwd of de andere 5 delen (nog )verkrijgbaar zijn in het Nederlands. (Als ze al in het Nederlands verschenen zouden zijn) . Ik vind nl bij tweedehands boeken ook steeds maar alleen deel 1. Maar misschien is hier iemand die een tip heeft.
Volgens mij zijn de andere delen nooit verschenen in het Nederlands. Het is bij deel 1 gebleven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Gezocht!

Bericht door Lilian1975 »

huisman schreef:
Lilian1975 schreef:Ik hen op zoek naar de uitleg van de Romeinenbrief door Martin Loyd Jones . (Het zijn eigenlijk allemaal preken) Het is een zes delige serie. Deel 1 heb ik al. Maar ben benieuwd of de andere 5 delen (nog )verkrijgbaar zijn in het Nederlands. (Als ze al in het Nederlands verschenen zouden zijn) . Ik vind nl bij tweedehands boeken ook steeds maar alleen deel 1. Maar misschien is hier iemand die een tip heeft.
Volgens mij zijn de andere delen nooit verschenen in het Nederlands. Het is bij deel 1 gebleven.
Ah vandaar... jammer.
Plaats reactie