RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Welke RF-meeting wordt als eerste gehouden?

Zeeland
5
12%
Utrecht
18
42%
Geen van beide
13
30%
Anders
7
16%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door helma »

Ad Anker schreef:
helma schreef:En ik deed ook nog een verrassende ontdekking via Ad Anker Afbeelding
En dan de krant van vandaag!
Dapper! Respectvol.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Bezorgd »

helma schreef:Het is echt de moeite waard. Er was gezelligheid en ook eerlijke/goede gesprekken waardoor je elkaar op een andere manier leert kennen.
Het enige wat jammer was dat we graag meer mensen hadden willen zien/spreken. De wegblijvers werden gemist...
Als jullie het nog eens een beetje in de buurt en niet in de uithoeken van NL organiseren, ga ik het toch ook eens serieus overwegen ;)
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Chrisje72 »

Nou het was nu toch ongeveer wel in het midden van Nederland, in ieder geval op een Oost-West lijn. Wel wat zuidelijk van het midden.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Hoopvol »

helma schreef:Het is echt de moeite waard. Er was gezelligheid en ook eerlijke/goede gesprekken waardoor je elkaar op een andere manier leert kennen.
Het enige wat jammer was dat we graag meer mensen hadden willen zien/spreken. De wegblijvers werden gemist...
Eens, ik vond het echt jammer dat ik zo vroeg naar m'n werk moest. Daardoor heb ik lang niet iedereen gesproken. Wat mij betreft doen we het t.z.t. dunnetjes over!
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Lilian1975 »

GerefGemeente-lid schreef:
DDD schreef:Je bent uitvoerig besproken.
Vertel...
Alles wat besproken is blijft bij de hoorders is afgesproken ;) . Maar het was inderdaad een gezellige avond.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Lilian1975 schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
DDD schreef:Je bent uitvoerig besproken.
Vertel...
Alles wat besproken is blijft bij de hoorders is afgesproken ;) . Maar het was inderdaad een gezellige avond.
Het kan niet anders of jullie hebben des naasten eer en goed gerucht naar jullie vermogen voorgestaan en bevorderd.

Dus ik ben een tevreden man. :)
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Ad Anker »

helma schreef:
Ad Anker schreef:
helma schreef:En ik deed ook nog een verrassende ontdekking via Ad Anker Afbeelding
En dan de krant van vandaag!
Dapper! Respectvol.
Mooi hè. Ben oprecht trots. Maar heel veel mensen halen de krant niet en doen ontzettend waardevol werk, zoals jij bijvoorbeeld.
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Ad Anker schreef:
helma schreef:
Ad Anker schreef:
helma schreef:En ik deed ook nog een verrassende ontdekking via Ad Anker Afbeelding
En dan de krant van vandaag!
Dapper! Respectvol.
Mooi hè. Ben oprecht trots. Maar heel veel mensen halen de krant niet en doen ontzettend waardevol werk, zoals jij bijvoorbeeld.
Ik heb anders van @helma ook wel eens een artikel ergens gelezen hoor. Was dat niet in de GezinsGids?
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Ad Anker »

Zeker. Zeker.
MGG
Berichten: 3460
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door MGG »

Mijn nieuwschierigheid is nu ook gewekt ;). Over welk artikel uit de krant gaat het?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door helma »

GerefGemeente-lid schreef:
Ad Anker schreef:
helma schreef:
Ad Anker schreef: En dan de krant van vandaag!
Dapper! Respectvol.
Mooi hè. Ben oprecht trots. Maar heel veel mensen halen de krant niet en doen ontzettend waardevol werk, zoals jij bijvoorbeeld.
Ik heb anders van @helma ook wel eens een artikel ergens gelezen hoor. Was dat niet in de GezinsGids?
Ja hoor, ik ben al zat in de belangstelling geweest Afbeelding
HersteldHervormd
Berichten: 5988
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door HersteldHervormd »

Als ik dit zo lees vind ik het nog extra jammer dat ik er niet bij kon zijn :(
Dusse... wanneer was de volgende meeting? :D

Ik zou graag eens een praatje willen maken met de andere forummers, lijkt me behoorlijk leuk.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Het punt is dat ik erg gehecht ben op mijn anonimiteit en dat ik dat buiten het forum graag zo wil houden. Vandaar dat ik nogal terughoudend ben voor een meeting.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Zeeuw
Berichten: 11549
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Zeeuw »

GerefGemeente-lid schreef:Het punt is dat ik erg gehecht ben op mijn anonimiteit en dat ik dat buiten het forum graag zo wil houden. Vandaar dat ik nogal terughoudend ben voor een meeting.
Je bent natuurlijk wel een bekende in Oostkapelle e.o., dus die anonimiteit is misschien al niet zo groot. Denk dat het best gezellig zou zijn hoor. What happens at the meeting, stays at the meeting.
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?

Bericht door Hoopvol »

Zeeuw schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Het punt is dat ik erg gehecht ben op mijn anonimiteit en dat ik dat buiten het forum graag zo wil houden. Vandaar dat ik nogal terughoudend ben voor een meeting.
Je bent natuurlijk wel een bekende in Oostkapelle e.o., dus die anonimiteit is misschien al niet zo groot. Denk dat het best gezellig zou zijn hoor. What happens at the meeting, stays at the meeting.
Als iemand je identiteit echt wil weten istie er zo achter. Ik denk niet dat GerefGemeente-lid echt anoniem is.
Plaats reactie