Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt beleid)

Heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied?

Peiling eindigde op 13 mei 2021, 12:15

Ja
55
73%
Nee
20
27%
 
Totaal aantal stemmen: 75

HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door HersteldHervormd »

helma schreef: Mijn voorstel zou eerder zijn om op te treden tegen misbruikers zodat niet het hele forum daaronder moet lijden.
Hoe kan je het handhaven? De mods kijken niet mee...
Of ze zetten in het reglement dat een ieder die zich aanmeld op RF akkoord gaat met het feit dat er meegekeken word.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie

Bericht door helma »

HersteldHervormd schreef:
helma schreef: Mijn voorstel zou eerder zijn om op te treden tegen misbruikers zodat niet het hele forum daaronder moet lijden.
Hoe kan je het handhaven? De mods kijken niet mee...
Of ze zetten in het reglement dat een ieder die zich aanmeld op RF akkoord gaat met het feit dat er meegekeken word.
Ik neem aan dat men wel weet wie de schuldigen zijn. De geadresseerde kan zelf ook een melding doen van ongepaste berichten.
Online
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6456
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Posthoorn »

Als iedereen een e-mailadres in z'n profiel zet, is wat mij betreft het probleem opgelost. :)
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Lilian1975 »

Posthoorn schreef:Als iedereen een e-mailadres in z'n profiel zet, is wat mij betreft het probleem opgelost. :)
Even voor mij. Ik ben niet zo'n handige ict er.... Krijg je dan niet allerlei ongewenste spam etc? En dat moet een Gmail zijn?
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door JvW »

Lilian1975 schreef:
Posthoorn schreef:Als iedereen een e-mailadres in z'n profiel zet, is wat mij betreft het probleem opgelost. :)
Even voor mij. Ik ben niet zo'n handige ict er.... Krijg je dan niet allerlei ongewenste spam etc? En dat moet een Gmail zijn?
Dat mag ieder emailadres zijn wat je wilt en hoeft zeker geen gmail te zijn hoor.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3021
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Lilian1975 »

JvW schreef:
Lilian1975 schreef:
Posthoorn schreef:Als iedereen een e-mailadres in z'n profiel zet, is wat mij betreft het probleem opgelost. :)
Even voor mij. Ik ben niet zo'n handige ict er.... Krijg je dan niet allerlei ongewenste spam etc? En dat moet een Gmail zijn?
Dat mag ieder emailadres zijn wat je wilt en hoeft zeker geen gmail te zijn hoor.
Ok dank!
Nu probeer ik het het te veranderen in mijn Gmail adres, maar dat lukt nog niet. Even stoeien..
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Van Ewijk »

J.C. Philpot schreef:Heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied?

Ligt hieronder toe.

Geen discussie over moderatiebeleid.
Ja, ik durf juist te zeggen dat ik het onchristelijk en onbijbels vind als het ontbreekt.
Christenen die onderling geen contract mogen hebben met elkaar?
Dat kan geen enkele bijbelse toets doorstaan.
Dit gegeven doet me pijn.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Chrisje72 »

Ik mis het niet, voelde soms toch wel een tikje jaloezie dat ik nooit een pb kreeg van iemand en anderen wel.
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Panny »

Chrisje72 schreef:Ik mis het niet, voelde soms toch wel een tikje jaloezie dat ik nooit een pb kreeg van iemand en anderen wel.
Als het had gelukt had ik je nu een pb gestuurd ;)

Ik heb er ook nooit veel gehad hoor.
Chrisje72
Berichten: 1478
Lid geworden op: 09 apr 2012, 11:50

Re: RE: Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie

Bericht door Chrisje72 »

Panny schreef:
Chrisje72 schreef:Ik mis het niet, voelde soms toch wel een tikje jaloezie dat ik nooit een pb kreeg van iemand en anderen wel.
Als het had gelukt had ik je nu een pb gestuurd ;)

Ik heb er ook nooit veel gehad hoor.
AfbeeldingAfbeelding
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door HersteldHervormd »

Bij deze via de officiële weg dan een oproep ;)
Kan de PB functie weer terug komen?
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door refo »

HersteldHervormd schreef:Bij deze via de officiële weg dan een oproep ;)
Kan de PB functie weer terug komen?
:down
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Poll: heeft het voor jou een significante meerwaarde dat het forum P2B functionaliteit bied? (geen discussie mbt bel

Bericht door Ad Anker »

Refoforum is een discussieforum en geen sociaal medium. Het blijkt dat het forum prima functioneert zonder pb functie. Er kan desgewenst via de mail gecommuniceerd worden. Dat werkt in de praktijk goed. Daarom zal de situatie blijven zoals deze nu is.

Met vriendelijke groet, het moderatorteam
Plaats reactie