Vragen aan het Moderatorteam

Online
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Hoopvol »

Jantje schreef:
Maanenschijn schreef:Nee, dat kan ik niet. het resultaat van mijn analyse is dan ook slechts gebaseerd op mijn zeer subjectieve aanname van wat je in- en tussen de regels door schrijft. Ik houd daar een heel exelletje van bij in mijn hoofd, van iedereen, als sociologisch experiment. Je zult je verbazen hoeveel je dan uiteindelijk te weten komt. Het gaat bijna als familie aanvoelen.

Ik hou van analyses, verbanden, conclusies. Maar omdat de meesten anoniem blijven kan ik natuurlijk nooit de resultaten publiceren, zelfs niet als dat een vraag aan het Moderatorteam zou zijn ;) Het is slechts aan jou om mijn aanname te ontkennen of bevestigen (ter nadere duiding: vrij jong vind ik begin 40).

Neem bovenstaande overigens met een korreltje zout, de echte reden dat ik op het forum zit ik dat ik er nuttige dingen leer.
Aha! Ik herken het helemaal. Zo zit ik ook in elkaar. ;)

Ik heb al eens gezegd dat ik onder de 40 ben. Dus dat klopt dan wel zo ongeveer.
Dus eigenlijk moet ik nog op gaan passen wat ik post? Want jullie houden alles bij en als ik niet oppas kom je achter mijn indentiteit :fouet..
Je mag me ook een PB sturen hoor, dan krijg je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. En bankrekeningnummer, dan kan je af en toe een gift overmaken :D
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Maanenschijn »

Hoopvol schreef:
Jantje schreef:
Maanenschijn schreef:Nee, dat kan ik niet. het resultaat van mijn analyse is dan ook slechts gebaseerd op mijn zeer subjectieve aanname van wat je in- en tussen de regels door schrijft. Ik houd daar een heel exelletje van bij in mijn hoofd, van iedereen, als sociologisch experiment. Je zult je verbazen hoeveel je dan uiteindelijk te weten komt. Het gaat bijna als familie aanvoelen.

Ik hou van analyses, verbanden, conclusies. Maar omdat de meesten anoniem blijven kan ik natuurlijk nooit de resultaten publiceren, zelfs niet als dat een vraag aan het Moderatorteam zou zijn ;) Het is slechts aan jou om mijn aanname te ontkennen of bevestigen (ter nadere duiding: vrij jong vind ik begin 40).

Neem bovenstaande overigens met een korreltje zout, de echte reden dat ik op het forum zit ik dat ik er nuttige dingen leer.
Aha! Ik herken het helemaal. Zo zit ik ook in elkaar. ;)

Ik heb al eens gezegd dat ik onder de 40 ben. Dus dat klopt dan wel zo ongeveer.
Dus eigenlijk moet ik nog op gaan passen wat ik post? Want jullie houden alles bij en als ik niet oppas kom je achter mijn indentiteit :fouet..
Je mag me ook een PB sturen hoor, dan krijg je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. En bankrekeningnummer, dan kan je af en toe een gift overmaken :D
Neem vooral kennis van mijn korrel zout. Dan is het wat mij betreft niet nodig om je zorgen te maken.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Online
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: RE: Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Hoopvol »

Maanenschijn schreef:Neem vooral kennis van mijn korrel zout. Dan is het wat mij betreft niet nodig om je zorgen te maken.
Dat is jammer, ik zat me juist te verheugen op de eventuele giften die binnen zouden kunnen stromen..
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: RE: Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Dodo »

Hoopvol schreef:
Maanenschijn schreef:Neem vooral kennis van mijn korrel zout. Dan is het wat mij betreft niet nodig om je zorgen te maken.
Dat is jammer, ik zat me juist te verheugen op de eventuele giften die binnen zouden kunnen stromen..
Maanenschijn weet allang wat je verdient en of een gift nodig is of niet :langue
Online
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: RE: Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Hoopvol »

Dodo schreef:
Hoopvol schreef:
Maanenschijn schreef:Neem vooral kennis van mijn korrel zout. Dan is het wat mij betreft niet nodig om je zorgen te maken.
Dat is jammer, ik zat me juist te verheugen op de eventuele giften die binnen zouden kunnen stromen..
Maanenschijn weet allang wat je verdient en of een gift nodig is of niet :langue
Ssst! Dat weet @Jantje nog niet...
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4030
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: RE: Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Maanenschijn »

Dodo schreef:
Hoopvol schreef:
Maanenschijn schreef:Neem vooral kennis van mijn korrel zout. Dan is het wat mij betreft niet nodig om je zorgen te maken.
Dat is jammer, ik zat me juist te verheugen op de eventuele giften die binnen zouden kunnen stromen..
Maanenschijn weet allang wat je verdient en of een gift nodig is of niet :langue
Afbeelding ssst. (heeft een glimlach en denkt aan tent en lokken en aan de naam van mijn oma)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Jantje »

@Maanenschijn krijgt in ieder geval geen giften... :langue
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
HersteldHervormd
Berichten: 5988
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door HersteldHervormd »

Bruna schreef:
HersteldHervormd schreef:Pfff, wat een niveau...
Wat een nare opmerking, je hebt geen oog voor de problematiek, ... livesmatter
Het was niet naar jouw gericht.

Sommige onder ons kunnen echt zo kinderachtig en puberaal gedrag vertonen.

Je zou op z'n minst kunnen vragen wat ik bedoel voordat je al weer opmerkingen maakt.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

Ik krijg net een PB maar kan geen PB terug sturen. Kan dat dan? Dan zou je toch ook niet moeten kunnen sturen?

@Susan wil je de optie even openzetten?
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

Bezorgd schreef:Ik krijg net een PB maar kan geen PB terug sturen. Kan dat dan? Dan zou je toch ook niet moeten kunnen sturen?

@Susan wil je de optie even openzetten?

Mods? Hoe zit dit technisch?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Bezorgd schreef:
Bezorgd schreef:Ik krijg net een PB maar kan geen PB terug sturen. Kan dat dan? Dan zou je toch ook niet moeten kunnen sturen?

@Susan wil je de optie even openzetten?

Mods? Hoe zit dit technisch?
Zoals je zelf al aangeeft.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Waarom is er gekozen om het topic beroepingswerk discussie tot 17 juli te sluiten? Mij bevreemd dit.

De aanleiding kan ik begrijpen, maar aangezien kandidaat op 1 juli 2020 beroepbaar is gesteld en normaliter 3 weken heeft om te beslissen, waarom niet op slot tot 21 juli of zoveel eerder wanneer de kandidaat een beroep heeft aangenomen?

Misschien kan hier antwoord op komen?
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Ad Anker »

Piet Puk schreef:Waarom is er gekozen om het topic beroepingswerk discussie tot 17 juli te sluiten? Mij bevreemd dit.

De aanleiding kan ik begrijpen, maar aangezien kandidaat op 1 juli 2020 beroepbaar is gesteld en normaliter 3 weken heeft om te beslissen, waarom niet op slot tot 21 juli of zoveel eerder wanneer de kandidaat een beroep heeft aangenomen?

Misschien kan hier antwoord op komen?
Puur willekeurig. Een slot kan gewoon verlengd worden. Het slot was niet afhankelijk van de beslissing van een bepaalde kandidaat. De pijn zit dieper, zeg maar.
merel
Berichten: 9676
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door merel »

Het topic 'waar ging de preek zondag over' staat al een tijdje in moderatie. Komt dit topic nog terug?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Hij staat terug.
Gesloten