Vragen aan het Moderatorteam

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Ad Anker »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:Je zult maar moderator zijn en dit allemaal in goede banen moeten leiden... :sweat
Dat lijkt ook ondoenlijk... Daarom denk ik dat deze richting maar een beetje moet gaan zwijgen. We worden immers toch door velen tegengesproken als zijnde te ouderwets, niet meer van deze tijd, te moeilijk, te zwaar, te serieus, en wat niet nog meer. Het komt ooit zover, als we de Bijbelse profetie geloven dat deze leer helemaal verboden wordt.
Ik denk dat het nodig is dat jij eens uitgedacht raakt.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Ad Anker schreef:
-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:Je zult maar moderator zijn en dit allemaal in goede banen moeten leiden... :sweat
Dat lijkt ook ondoenlijk... Daarom denk ik dat deze richting maar een beetje moet gaan zwijgen. We worden immers toch door velen tegengesproken als zijnde te ouderwets, niet meer van deze tijd, te moeilijk, te zwaar, te serieus, en wat niet nog meer. Het komt ooit zover, als we de Bijbelse profetie geloven dat deze leer helemaal verboden wordt.
Ik denk dat het nodig is dat jij eens uitgedacht raakt.
Dat lukt me echt niet. Als er geen zaken opgelost worden blijf je toch denken. En dan ga je merken dat een mens muurvast zit, en hoe de ziel aan het stof is gekluisterd. Dan kun je je gedachten niet uitschakelen, of antinomiaans gaan leven. Ik hoop dat u het begrijpt. Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden. Gelukkig hangt dat niet van een mens af, want als een ding duidelijk is, is het dat een mens een mens niet kan overtuigen en nog minder bekeren. Maar tenslotte hoop ik dan wel dat het forum aanspreekbaar blijft op de grondslag.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

-DIA- schreef:
Ad Anker schreef:
-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:Je zult maar moderator zijn en dit allemaal in goede banen moeten leiden... :sweat
Dat lijkt ook ondoenlijk... Daarom denk ik dat deze richting maar een beetje moet gaan zwijgen. We worden immers toch door velen tegengesproken als zijnde te ouderwets, niet meer van deze tijd, te moeilijk, te zwaar, te serieus, en wat niet nog meer. Het komt ooit zover, als we de Bijbelse profetie geloven dat deze leer helemaal verboden wordt.
Ik denk dat het nodig is dat jij eens uitgedacht raakt.
Dat lukt me echt niet. Als er geen zaken opgelost worden blijf je toch denken. En dan ga je merken dat een mens muurvast zit, en hoe de ziel aan het stof is gekluisterd. Dan kun je je gedachten niet uitschakelen, of antinomiaans gaan leven. Ik hoop dat u het begrijpt. Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden. Gelukkig hangt dat niet van een mens af, want als een ding duidelijk is, is het dat een mens een mens niet kan overtuigen en nog minder bekeren. Maar tenslotte hoop ik dan wel dat het forum aanspreekbaar blijft op de grondslag.
Heb je nu echt niet in de gaten hoe hoogmoedig bovenstaande overkomt?

Ik bedoel dat echt niet vervelend. Maar lees het nog eens over.
Je serveert alles en iedereen af, er is er nog één die het juist ziet. En dat ben jezelf.

Mwah..
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden.
Houd dat maar vast, ja.
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Bezorgd schreef:
-DIA- schreef: Heb je nu echt niet in de gaten hoe hoogmoedig bovenstaande overkomt?

Ik bedoel dat echt niet vervelend. Maar lees het nog eens over.
Je serveert alles en iedereen af, er is er nog één die het juist ziet. En dat ben jezelf.

Mwah..
Juist om de hoogmoed de kop in te drukken moeten wel eens vernederd worden, dat kunt u wel weten, maar er zijn niet zo veel mensen die, zo ik waarneem. doe in de ootmoed en schuld komen. Ik probeer het te onderzoeken.
Ik kreeg net een pb van betreffende persoon. En we kwamen tot te conclusie (althans zo bergreep ik het) dat we elkaar niet begrepen. Ik heb die pesrsoon toegezegd om alles vandaag nog eens helemaal tot op de punt en komma na te lezen. Er mogen geen immers misverstanden zijn. Wel vraag ik geduld, want ik ben moe, dus het kan wel middag worden.
Vriendelijke groet,
DIA
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden.
Houd dat maar vast, ja.
Maar wel graag in vrede, en harmonie. Ik wil proberen eerlijk te zijn en geen oproer te veroorzaken of harde woorden.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 08 jul 2020, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:
Ad Anker schreef:
-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:Je zult maar moderator zijn en dit allemaal in goede banen moeten leiden... :sweat
Dat lijkt ook ondoenlijk... Daarom denk ik dat deze richting maar een beetje moet gaan zwijgen. We worden immers toch door velen tegengesproken als zijnde te ouderwets, niet meer van deze tijd, te moeilijk, te zwaar, te serieus, en wat niet nog meer. Het komt ooit zover, als we de Bijbelse profetie geloven dat deze leer helemaal verboden wordt.
Ik denk dat het nodig is dat jij eens uitgedacht raakt.
Dat lukt me echt niet. Als er geen zaken opgelost worden blijf je toch denken. En dan ga je merken dat een mens muurvast zit, en hoe de ziel aan het stof is gekluisterd. Dan kun je je gedachten niet uitschakelen, of antinomiaans gaan leven. Ik hoop dat u het begrijpt. Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden. Gelukkig hangt dat niet van een mens af, want als een ding duidelijk is, is het dat een mens een mens niet kan overtuigen en nog minder bekeren. Maar tenslotte hoop ik dan wel dat het forum aanspreekbaar blijft op de grondslag.
Dat denk ik ook. Wie het vatte kan..
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Zeeuw schreef:
-DIA- schreef: Dat lukt me echt niet. Als er geen zaken opgelost worden blijf je toch denken. En dan ga je merken dat een mens muurvast zit, en hoe de ziel aan het stof is gekluisterd. Dan kun je je gedachten niet uitschakelen, of antinomiaans gaan leven. Ik hoop dat u het begrijpt. Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden. Gelukkig hangt dat niet van een mens af, want als een ding duidelijk is, is het dat een mens een mens niet kan overtuigen en nog minder bekeren. Maar tenslotte hoop ik dan wel dat het forum aanspreekbaar blijft op de grondslag.
Dat denk ik ook. Wie het vatte kan..
Houdt het nu nooit op? Ik kan niet meer.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Online
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:
Zeeuw schreef:
-DIA- schreef: Dat lukt me echt niet. Als er geen zaken opgelost worden blijf je toch denken. En dan ga je merken dat een mens muurvast zit, en hoe de ziel aan het stof is gekluisterd. Dan kun je je gedachten niet uitschakelen, of antinomiaans gaan leven. Ik hoop dat u het begrijpt. Wel denk ik de hoop te moeten laten varen dat het hier door mijn bijdragen er beter op zou worden. Gelukkig hangt dat niet van een mens af, want als een ding duidelijk is, is het dat een mens een mens niet kan overtuigen en nog minder bekeren. Maar tenslotte hoop ik dan wel dat het forum aanspreekbaar blijft op de grondslag.
Dat denk ik ook. Wie het vatte kan..
Houdt het nu nooit op? Ik kan niet meer.
Tijd om even te gaan rusten dan. Je schreef dat je moe was. Bak lekkere, sterke koffie erbij.

Simpelweg DIA, als jij niet steeds naar anderen wijst, dan zijn je bijdragen absoluut geschikt om het forum beter te maken. Maar continu anderen aanwijzen en in een hoekje gaan zitten en de zg 'oude leer' verdedigen en jezelf als enige ware verdediger ervan op het hele forum neer te zetten, maakt inderdaad het geheel niet beter. Dat geeft anderen continu het gevoel of ze weggezet worden door jou.
En ook continu over de grondslag spreken, alsof eenieder hier daar van afwijkt, wordt een beetje vervelend. Discussieer nu gewoon op inhoud. Niet op gevoelens en/of personen en/of kerkverbanden.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door eilander »

Hebben we nieuwe moderators?
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bezorgd »

eilander schreef:Hebben we nieuwe moderators?
Want? Die mogen alleen reageren in dit topic?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Tiberius »

Op slot.
Na drie keer waarschuwen om on-topic te gaan is het wel weer genoeg.
Verdere vragen aan het moderatorteam kunnen via pb.
Gesloten