Waarschuwingsniveau

Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Piet Puk »

Hebben moderators ook gewoon werk? Dat is voor mij nieuwe info :slurp

Nu serieus: bij deze complimenten aan het moderatorteam voor het helaas noodzakelijke werk.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Jantje »

eilander schreef:
Bezorgd schreef:
Mannetje schreef:
Bezorgd schreef:Wat moet je tegenwoordig wel niet doen om een ban te krijgen...? :oO
Bedoel je dat je hem zomaar krijgt, of juist dat je hem niet snel genoeg krijgt?
Ik heb eerder wel eens een ban gekregen voor minder, zonder trollengedrag.
Dus blijkbaar ook hier schuivende panelen.
Er is helemaal niets veranderd. Zelfs het feit dat moderators ook gewoon werk hebben en het soms daarmee druk hebben, is niet gewijzigd. Het begrip daarvoor, zou dat soms veranderd zijn...? :slurp
Dat ook. Maar over het algemeen zijn jullie wel ietsje coulanter dan 2 jaar geleden, heb ik de indruk. Het is, denk ik, wel een dilemma. Je wilt ook niet om het minste of geringste ingrijpen, dat is ook niet bevorderlijk voor de discussie. Maar aan de andere kant wil je ook niet alles toelaten, dat weer te gortig worden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Bezorgd »

eilander schreef:
Bezorgd schreef:
Mannetje schreef:
Bezorgd schreef:Wat moet je tegenwoordig wel niet doen om een ban te krijgen...? :oO
Bedoel je dat je hem zomaar krijgt, of juist dat je hem niet snel genoeg krijgt?
Ik heb eerder wel eens een ban gekregen voor minder, zonder trollengedrag.
Dus blijkbaar ook hier schuivende panelen.
Er is helemaal niets veranderd. Zelfs het feit dat moderators ook gewoon werk hebben en het soms daarmee druk hebben, is niet gewijzigd. Het begrip daarvoor, zou dat soms veranderd zijn...? :slurp
Gelukkig. ik zag al wel geknipte berichten maar nog een een trol online, dus vandaar mijn wat voorbarige reactie ;)
Het begrip is er wel degelijk, al jaren. :langue
TSD
Berichten: 2091
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door TSD »

Als er 'verbannen' achter een nickname staat. Betekent dit dan definitief verbannen, of komt dat er ook al achter bij een 'tijdelijke' ban?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Jantje »

TSD schreef:Als er 'verbannen' achter een nickname staat. Betekent dit dan definitief verbannen, of komt dat er ook al achter bij een 'tijdelijke' ban?
Nee. Dan is die persoon definitief verbannen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:
Piet Puk schreef:
DDD schreef:Hoe weet je dan of je een waarschuwing hebt? Kun je dat ergens zien?
Onder gebruikerspaneel - overzicht - voorpagina. Als je een waarschuwing hebt gekregen staat daar waarschuwingsniveau met een cijfer. Bij mij staat daar 1. Op 24 april heb ik er ééntje gekregen.
Ow, da's dan wel vreemd. Ik heb pas een scheve schaats gereden in het topic 'Kruiningen', en bij mij staat er geen cijfer vermeld.
Ik zie overigens dat mijn reactie de aanleiding is geweest dat je een waarschuwing kreeg. Bij deze alsnog mijn nederige excuses hiervoor.
Overigens, @Pietje, waarom zet je je onderschrift niet aan? Nu mist Tiberius zijn dagelijkse compliment... :haha
Wat heb jij dan destijds gedaan, waardoor ik die waarschuwing kreeg, Jantje? Mag ook via PB. Die tellen niet mee in je posts voor de thermometer!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Waarschuwingsniveau

Bericht door Jantje »

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie