Heerlijk die duidelijke letters

Plaats reactie
Hesther
Verbannen
Berichten: 85
Lid geworden op: 24 feb 2016, 18:19

Heerlijk die duidelijke letters

Bericht door Hesther »

Ik wil toch even kwijt dat ik hier het lettertype en de layout zo heerlijk vind. Ik ben al wat ouder en het is allemaal zo goed te lezen. Mooi uitgevoerd.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Heerlijk die duidelijke letters

Bericht door -DIA- »

Hesther schreef:Ik wil toch even kwijt dat ik hier het lettertype en de layout zo heerlijk vind. Ik ben al wat ouder en het is allemaal zo goed te lezen. Mooi uitgevoerd.
Ik heb geen last met lezen, hoewel mijn ogen wel veel achteruitgaan. Ik heb momenteel een computerbril op, afgestemd of de afstand tot het scherm. Dan zet ik die op 125 of 200 % en het gaat prima.
Toch nog wat opmerkingen, maar ik weet niet in hoeverre die realistisch zijn.

Meerdere lettertypes kiezen kan een voordeel zijn, maar het kan een bericht ook onnodig druk en slordig maken. Keuze uit een beperkt aantal fonts zou, zo ik denk, best een vooruitgang zijn.
Neem bijvoorbeeld een kopletter met schreef. En nu bedoel ik niet meteen een grote schreeuwend Telegraafkopletter. Maar een letter die een rustig en weldadig beeld geeft. Voorts zou het instellen van 'tabs' mooi zijn voor overzichtjes, maar ik denk dat dit niet zo makkelijk te realiseren zal zijn.

Verder, wat betreft de smilies hiernaast: Er staan nogal wat "oorlogzuchtige" exemplaren bij die je je naaste toch niet zou toewensen, Denk aan de spuwende smiley en zo meer die voor mij beter verwijderd mochten worden. :love :) :oops
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie