Forum-thermometer

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

Piet Puk schreef:
-DIA- schreef:En als ik nu zeg: 24500, dan stop ik. Dan ga ik het niet halen. Daarom kan ik misschien beter zeggen dat ik bij 24450 probeer te stoppen. Maar ook dat is niet te zeggen. Als we beseffen dat elk berichtje ons laatste berichtje kan zijn zouden we misschien meer opletten wat we moeten verantwoorden. Misschien moet ik me wel verontschuldigen dat ik meest verder doordenk dan de doorsnee persoon? Ik weet het niet, maar wel weet ik dat ik veel moeite heb om dingen duidelijk te maken. Het lijkt soms of we verschillende talen spreken. Ik heb dat niet alleen over dit forum, maar in real life.
Vooral de kerktaal die we samen geleerd hebben, anderen verstaan het niet meer. En toch hetzelfde geleerd. Babylon.
Waarom zou je stoppen, DIA? Toen ik dit las, dacht ik: zullen we als RF-ers bij 25.000 berichten niet allemaal naar.de Noorderkerk komen om dit heugelijke feit te herdenken?
Goed idee, :amour maar... ik zie het niet zitten. :huh:
Bovendien ben ik niet bepaald een feestbeest... ::lol
en alcohol nuttig ik niet, en roken doe ik evenmin. :nonnon :soupir
Dus ja dan wordt het wellicht wat saai voor anderen. :zzz
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Forum-thermometer

Bericht door Tiberius »

Is de Noorderkerk zo gericht op feestbeesten dan?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Is de Noorderkerk zo gericht op feestbeesten dan?
Er is in ieder geval wel een grote trouwzaal....
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Forum-thermometer

Bericht door HersteldHervormd »

Ik heb gehoord dat in Rijssen de kerken continu verbouwd worden. Of in ieder geval dat het zo was. Is dat zo @DIA?
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

HersteldHervormd schreef:Ik heb gehoord dat in Rijssen de kerken continu verbouwd worden. Of in ieder geval dat het zo was. Is dat zo @DIA?
De Noorderkerk is geheel gerenoveerd, en een paar jaar terug de Zuiderkerk ook, en nog verder terug is de Tabernakel (Rijssen-West) flink uitgebreid... De kerk aan de Bevervoorde heeft in de jaren 90 een compleet nieuwe kerkzaal gekregen (van buiten niet te zien, vanwege de monumentale jaren-30-architectuur, dat in stand moest blijven). En verder is de afgelopen jaren de Schildkerk gerenoveerd...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Forum-thermometer

Bericht door ejvl »

-DIA- schreef: Bovendien ben ik niet bepaald een feestbeest... ::lol
en alcohol nuttig ik niet, en roken doe ik evenmin. :nonnon :soupir
Dus ja dan wordt het wellicht wat saai voor anderen. :zzz
Misschien een orgeldag organiseren, er zijn nogal wat personen die orgel kunnen spelen hier op het forum, u ook, en in de Noorderkerk staat een mooi orgel. :)
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

ejvl schreef:
-DIA- schreef: Bovendien ben ik niet bepaald een feestbeest... ::lol
en alcohol nuttig ik niet, en roken doe ik evenmin. :nonnon :soupir
Dus ja dan wordt het wellicht wat saai voor anderen. :zzz
Misschien een orgeldag organiseren, er zijn nogal wat personen die orgel kunnen spelen hier op het forum, u ook, en in de Noorderkerk staat een mooi orgel. :)
Tja... laten we kort zijn, ik vond het vorige orgel toch wat mooier klinken dan die huidige dure.... Het zit hem niet altijd in de grootte en de duurte.
Misschien wordt het tijd voor radicaliteit, en moet ik gewoon zeggen: Ik begin er niet aan. :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Geytenbeekje
Berichten: 8242
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Forum-thermometer

Bericht door Geytenbeekje »

-DIA- schreef:
ejvl schreef:
-DIA- schreef: Bovendien ben ik niet bepaald een feestbeest... ::lol
en alcohol nuttig ik niet, en roken doe ik evenmin. :nonnon :soupir
Dus ja dan wordt het wellicht wat saai voor anderen. :zzz
Misschien een orgeldag organiseren, er zijn nogal wat personen die orgel kunnen spelen hier op het forum, u ook, en in de Noorderkerk staat een mooi orgel. :)
Tja... laten we kort zijn, ik vond het vorige orgel toch wat mooier klinken dan die huidige dure.... Het zit hem niet altijd in de grootte en de duurte.
Misschien wordt het tijd voor radicaliteit, en moet ik gewoon zeggen: Ik begin er niet aan. :)
Misschien als dhr Slagman er op gaat spelen ?
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Forum-thermometer

Bericht door -DIA- »

Geytenbeekje schreef:
-DIA- schreef: Tja... laten we kort zijn, ik vond het vorige orgel toch wat mooier klinken dan die huidige dure.... Het zit hem niet altijd in de grootte en de duurte.
Misschien wordt het tijd voor radicaliteit, en moet ik gewoon zeggen: Ik begin er niet aan. :)
Misschien als dhr Slagman er op gaat spelen ?
Nou toch maar niet... er komt trouwens wel een familielid van hem bij me.... Maar of ik het ga vragen, nee, ik heb gezegd van nee, en dat is dacht ik duidelijk...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Forum-thermometer

Bericht door Bezorgd »

Nooit een neut, DIA?
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Forum-thermometer

Bericht door Piet Puk »

Zitten we DIA nou op te stoken? Om het adres van DIA privé te houden dacht ik er aan het buiten bij de Noorderkerk te doen. Dus niet in de kerk. Maar goed blijkbaar heeft DIA er geen behoefte aan.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Forum-thermometer

Bericht door refo »

Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
Zeeuw
Berichten: 11546
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Forum-thermometer

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
Ik ga in de zomer eens een onderzoek doen wie je nu bedoelt. Kan overigens ook volgende zomer zijn.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Forum-thermometer

Bericht door eilander »

Zeeuw schreef:
refo schreef:Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
Ik ga in de zomer eens een onderzoek doen wie je nu bedoelt. Kan overigens ook volgende zomer zijn.
:haha
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Forum-thermometer

Bericht door Bezorgd »

eilander schreef:
Zeeuw schreef:
refo schreef:Er is een forummer die het presteert iedere dag zijn gemiddeld aantal postings per dag omhoog te brengen. Iedere dag.
Ik ga in de zomer eens een onderzoek doen wie je nu bedoelt. Kan overigens ook volgende zomer zijn.
:haha

:yahoo
Plaats reactie