Wil je iets vertellen over je nickname?

GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Zita schreef:
Marck schreef:
Maanenschijn schreef:Zoals de maan als het ware de zon weerspiegeld, is mijn wens dat ik iets van de Zonne der Gerechtigheid mag weerspiegelen.

En verder, niets is wat het lijkt, het meeste is schijn.

Oja, de taalfout heeft wat te maken met hoe ik in het bevolkingsregister ben ingeschreven
https://www.deboekenhoeve.nl/a-76236683 ... escription
Store closed, levert dat bij mij op.
5 minuten geleden kon ik nog terecht.

Maar de website is op zondag waarschijnlijk niet bereikbaar en gaat misschien nu al dicht.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Bert Mulder »

gewoon mijn naam
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Marck
Berichten: 1424
Lid geworden op: 02 mar 2019, 10:26

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Marck »

GerefGemeente-lid schreef:
Zita schreef:
Marck schreef:
Maanenschijn schreef:Zoals de maan als het ware de zon weerspiegeld, is mijn wens dat ik iets van de Zonne der Gerechtigheid mag weerspiegelen.

En verder, niets is wat het lijkt, het meeste is schijn.

Oja, de taalfout heeft wat te maken met hoe ik in het bevolkingsregister ben ingeschreven
https://www.deboekenhoeve.nl/a-76236683 ... escription
Store closed, levert dat bij mij op.
5 minuten geleden kon ik nog terecht.

Maar de website is op zondag waarschijnlijk niet bereikbaar en gaat misschien nu al dicht.
Nu gaat het weer. Boek is ook bij andere winkels te krijgen. Waren idd dan al op tijd gesloten.
stephan321
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 mei 2016, 20:07

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door stephan321 »

Hallo, ik ben lang een stil forumlid geweest, maar hoop nu wat actiever mee te doen.
Mijn nickname is eigenlijk gewoon mijn voornaam, dus niet erg spannend.
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Edelweiss »

Ik lees al een tijdje mee en vind het zo interessant en leerzaam dat ik heb besloten mij nu eindelijk te registreren. Ik woon in Zwitserland en heb als nickname de meest bekende Zwitserse bloem gekozen.
Zeeuw
Berichten: 11547
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Zeeuw »

Edelweiss schreef: 01 sep 2023, 13:50 Ik lees al een tijdje mee en vind het zo interessant en leerzaam dat ik heb besloten mij nu eindelijk te registreren. Ik woon in Zwitserland en heb als nickname de meest bekende Zwitserse bloem gekozen.
Welkom! Prachtige bloem is het.
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 1451
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Bourdon16 »

Edelweiss schreef: 01 sep 2023, 13:50 Ik lees al een tijdje mee en vind het zo interessant en leerzaam dat ik heb besloten mij nu eindelijk te registreren. Ik woon in Zwitserland en heb als nickname de meest bekende Zwitserse bloem gekozen.
Leuk, welkom! Wat woon je in een prachtig land!
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Edelweiss »

Dank voor het welkom!
Bourdon16 schreef: 01 sep 2023, 15:31Leuk, welkom! Wat woon je in een prachtig land!
Prachtig is het zeker; in de zomer een ansichtkaart en 's winters een kerstkaart. Ik woon hier nu rond de 3 jaar en ik voel mij nog elke dag een rijk en gezegend mens dat ik hier mag wonen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door refo »

Edelweiss schreef: 01 sep 2023, 18:47 Dank voor het welkom!
Bourdon16 schreef: 01 sep 2023, 15:31Leuk, welkom! Wat woon je in een prachtig land!
Prachtig is het zeker; in de zomer een ansichtkaart en 's winters een kerstkaart. Ik woon hier nu rond de 3 jaar en ik voel mij nog elke dag een rijk en gezegend mens dat ik hier mag wonen!
In welke regio? Bij mij is het Vierwoudstrekenmeer favoriet en dan vooral de Rigi. Op de tweede plaats volgt het Berner Oberland.
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Wil je iets vertellen over je nickname?

Bericht door Edelweiss »

refo schreef: 01 sep 2023, 21:03In welke regio? Bij mij is het Vierwoudstrekenmeer favoriet en dan vooral de Rigi. Op de tweede plaats volgt het Berner Oberland.

Daar noem je inderdaad twee prachtige streken. Het prettige aan de Rigi vind ik zelf dat het niet zo massaal toeristisch is als de Pilatus. Berner Oberland hopen we over 10 dagen weer eens te bezoeken. Vakantie in 'eigen' land is geen straf! :)

Ik woon in de regio Appenzeller Alpen. Daarvan is het bekendste toch wel de Ebenalp met het bekende berghaus in de rotswand en de Wildkirchli route, en vlakbij natuurlijk grote broer Säntis. Prachtige, ruige omgeving en hoewel het natuurlijk heus wandelaars trekt, is het niet zo massaal, je vindt er echt de rust in de natuur en op sommige routes kom je niemand tegen. Puur genieten. Ik geef eerlijk toe dat ik er aan moest wennen (ik kom uit een heel grote stad), maar ik zou nu niet anders meer willen.
Plaats reactie