Vraag aan moderators

DDD

Re: Vraag aan moderators

Berichtdoor DDD » 25 Apr 2022, 14:05

Daar zal een rechter anders over denken, lijkt mij. EMG gaat hier wel degelijk over. Dat zou wat moois zijn. Het forum staat op zijn naam. EMG is de ultieme besluitende eigenaar. Dat gaat naar mijn voorlopig inzien niet zover dat ze het forum zomaar zouden mogen sluiten, want er zit ook een gemeenschaps-component in, en sluiting zonder overdrachtsmogelijkheid past niet bij wat partijen over en weer van elkaar mogen verwachten. Maar de stelling dat EMG hier niet over zou gaan, lijkt mij te kort door de bocht.

Maar los daarvan is het goed om er rekening mee te houden dat er niet een compleet bestuursbureau met juridische ondersteuning is voor dit forum. Het is een gratis dienst, die door vrijwilligers in stand gehouden wordt.

-DIA-

Berichtdoor -DIA- » 25 Apr 2022, 14:38

DDD schreef:Daar zal een rechter anders over denken, lijkt mij. EMG gaat hier wel degelijk over. Dat zou wat moois zijn. Het forum staat op zijn naam. EMG is de ultieme besluitende eigenaar. Dat gaat naar mijn voorlopig inzien niet zover dat ze het forum zomaar zouden mogen sluiten, want er zit ook een gemeenschaps-component in, en sluiting zonder overdrachtsmogelijkheid past niet bij wat partijen over en weer van elkaar mogen verwachten. Maar de stelling dat EMG hier niet over zou gaan, lijkt mij te kort door de bocht.

Maar los daarvan is het goed om er rekening mee te houden dat er niet een compleet bestuursbureau met juridische ondersteuning is voor dit forum. Het is een gratis dienst, die door vrijwilligers in stand gehouden wordt.

Het gaat om het behoud van de waarheid, en als je je niet kunt verantwoorden, en je hebt een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel doen mensen soms dingen... die ze normaal niet zouden doen.
© -DIA-

Simon0612

Berichtdoor Simon0612 » 28 Apr 2022, 08:17

---knip--- vragen/opmerkingen kunnen per mail.

Terug naar “Forumzaken”