Vraag (pc en internet)

Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Een vraag:

Bericht door Hollander »

Ambtenaar schreef:
Geytenbeekje schreef:Ik heb nog wel een programma
die sluit je computer na zoveel uur af, maar je kunt altijd opstarten en verder gaan.
Misschien is er een mogelijkheid dat je computer helemaal afgesloten is ?
Verslavingszorg bellen.
Een vreemd antwoord. Voor iemand die zelf in staat is zijn/haar zwakke punten te (h)erkennen én daar stappen in te ondernemen, is het mijns inziens niet netjes om zo'n advies te geven.
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Een vraag:

Bericht door Ambtenaar »

Hollander schreef:Een vreemd antwoord. Voor iemand die zelf in staat is zijn/haar zwakke punten te (h)erkennen én daar stappen in te ondernemen, is het mijns inziens niet netjes om zo'n advies te geven.
Nu dicht je me wel heel veel kwaliteiten toe.
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Een vraag:

Bericht door Hollander »

Ambtenaar schreef:Nu dicht je me wel heel veel kwaliteiten toe.
Zie het als mijn hoge waardering voor de kennis en kunde binnen het Nederlandse ambtenarenapparaat. ;)
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10443
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Een vraag:

Bericht door Zita »

Mooie route in elkaar gepuzzeld op de laptop in Google Maps. Bij doorsturen naar de telefoon hou je de oorspronkelijke route, dus zonder alle ingebouwde veranderingen. Hoe krijg je toch de aangepaste route op de telefoon?
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Een vraag:

Bericht door DDD »

Zita schreef:Mooie route in elkaar gepuzzeld op de laptop in Google Maps. Bij doorsturen naar de telefoon hou je de oorspronkelijke route, dus zonder alle ingebouwde veranderingen. Hoe krijg je toch de aangepaste route op de telefoon?
Doorsturen via WhatsApp werkt volgens mij.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door windorgel »

Zita schreef:Mooie route in elkaar gepuzzeld op de laptop in Google Maps. Bij doorsturen naar de telefoon hou je de oorspronkelijke route, dus zonder alle ingebouwde veranderingen. Hoe krijg je toch de aangepaste route op de telefoon?
Voor fietsen of wandelen gebruik ik de app van route.nl. Geen gedoe met doorsturen vanaf een pc.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2874
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Een vraag:

Bericht door FlyingEagle »

Zeeuw schreef:Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
Dat is wel apart. En als je het probeert met een incognito tabblad?
Ik gebruik zelf Chrome sinds Edge compleet is vernieuwd bijna niet meer.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een vraag:

Bericht door refo »

Zeeuw schreef:Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
Misschien apparaat vol. Of niet voldoende ruimte aangewezen voor downloaden.
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:
Zeeuw schreef:Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
Misschien apparaat vol. Of niet voldoende ruimte aangewezen voor downloaden.
Nou, het werkt in Edge en Firefox wel. Dat maakt het zo vaag. Het is echt een Chrome probleem.
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Een vraag:

Bericht door Jeremiah »

Zeeuw schreef:Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
Even Chrome resetten, onderaan bij instellingen
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

Jeremiah schreef:
Zeeuw schreef:Benieuwd of er Google Chrome techneuten zijn alhier. Ik krijg steeds de melding 'download mislukt' in Chrome. Pas sinds vandaag. In andere browsers lukt het wel. Iemand een idee?
Even Chrome resetten, onderaan bij instellingen
Ah, niet exact de oplossing, maar je hebt me wel heel erg geholpen. Sinds een paar dagen hebben we op het werk (dat is deze laptop) problemen met de lokale schijf. Geeft continu aan dat deze vol is, wat niet zo is. Maar mijn standaard downloadmapje verwijst daarheen. Ik heb het veranderd en nu gaat het weer.
Dank voor het duwtje de juiste richting in broeder!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een vraag:

Bericht door refo »

En wat ik zei, klopte ook. :D
Zeeuw
Berichten: 11583
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

refo schreef:En wat ik zei, klopte ook. :D
Haha, ja, eigenlijk wel ja. Loopt allemaal beetje door elkaar heen. Ik werk in een workspace en lokaal etc
Gebruikersavatar
Anselmus
Berichten: 1122
Lid geworden op: 27 aug 2019, 19:18

Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door Anselmus »

Geytenbeekje schreef:Ik heb nog wel een programma
die sluit je computer na zoveel uur af, maar je kunt altijd opstarten en verder gaan.
Misschien is er een mogelijkheid dat je computer helemaal afgesloten is ?
Het programma Cold Turkey Kim je hiervoor gebruiken. Je geeft dan aan welke programma's tussen welke tijd niet gebruikt kunnen worden. Het werkt echt goed, want het tijdslot kun je er niet afhalen. Je zit eraan vast tot de tijd voorbij is. Computer opstarten heeft dan geen zin, want de geblokkeerde websites doen het dan nog steeds niet.
Fides Quaerens Intellectum
Plaats reactie