Vraag (pc en internet)

Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Je kan de voorganger opzoeken op gergeminfo.nl en vervolgens op de link 'Contact via e-mail opnemen'. Dan wordt het doorgestuurd.
Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: Een vraag:

Bericht door windorgel »

Zeeuw schreef:
Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Je kan de voorganger opzoeken op gergeminfo.nl en vervolgens op de link 'Contact via e-mail opnemen'. Dan wordt het doorgestuurd.
Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
Dan zou ik het Kerkelijk Jaarboek erbij pakken, in de hoop dat het mailadres van de betreffende predikant daar in staat.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Een vraag:

Bericht door Tiberius »

Zeeuw schreef:
Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Je kan de voorganger opzoeken op gergeminfo.nl en vervolgens op de link 'Contact via e-mail opnemen'. Dan wordt het doorgestuurd.
Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
Nee er zit geen scriba tussen, hooguit de beheerder van gergeminfo.
Maar je kan via dat contact formulier toch alleen naar zijn mailadres vragen met de melding dat je iets vertrouwelijks wil delen?
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Jantje »

Nee, @Tiberius.

Je hoeft maar bij 1 predikant uit een bepaald smaldeel te kijken, en je ziet al dat hij alleen per post te bereiken is.
Laatst gewijzigd door Jantje op 24 aug 2020, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Een vraag:

Bericht door Mara »

Zeeuw schreef: Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
Het is jammer dat de GG geen lijst heeft. Bij ons in de CGK is dat wel.
Ik heb een keer gemaild naar een predikant, het mailadres was zoiets als predikant@cgk......... en bleek deze ook eerst geopend te zijn door een scriba. Hij antwoordde mij toen.
M.i. mag dat niet, toch?
Men moet erop vertrouwen dat het bericht uitsluitend bij de predikant terecht komt, en ook dat zijn vrouw en kinderen niet over zijn schouder mee staan te lezen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Een vraag:

Bericht door Dodo »

Zeeuw schreef:
Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Je kan de voorganger opzoeken op gergeminfo.nl en vervolgens op de link 'Contact via e-mail opnemen'. Dan wordt het doorgestuurd.
Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
Dan zou ik voor de snailmail kiezen. Dat is maar iets meer werk, en je weet zeker dat de brief op zijn bureau terechtkomt, en niet eerst bij de scriba. Je kunt een kopie voor jezelf bewaren, zodat je weet wat je geschreven hebt. Zet er je eigen e-mailadres bij, mogelijk antwoordt hij daarop.
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Een vraag:

Bericht door ejvl »

Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Bellen en vragen of je een email mag sturen wellicht?
Anders zoals geopperd via de website en dan vragen naar het mailadres.
Enkele adressen zijn wel via het WWW te vinden maar de meesten niet.
Zeeuw
Berichten: 11550
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Een vraag:

Bericht door Zeeuw »

ejvl schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Bellen en vragen of je een email mag sturen wellicht?
Anders zoals geopperd via de website en dan vragen naar het mailadres.
Enkele adressen zijn wel via het WWW te vinden maar de meesten niet.
Ik heb het adres al gevonden.
Isala
Berichten: 1267
Lid geworden op: 27 sep 2013, 22:14

Re: RE: Re: RE: Re: Een vraag:

Bericht door Isala »

Hoopvol schreef:
Maanenschijn schreef:
Hollander schreef:
Maanenschijn schreef:Soms lijkt Satan in persoon aanwezig. Vaak ook met teksten die de waarheid sterk benaderen. Ik heb mij ooit (moeten) verdiepen in de teksten van de groep D-devils. Huiveringwekkend eerlijk.
Ik heb mij er (bewust) nooit in verdiept, geen behoefte aan. Maar wat ik weleens hoor en/of lees, is dat wanneer men teksten van dergelijke groeperingen gaat onderzoeken, je dan vroeg of laat vaak ook te maken krijgt met satanische aanvallen. Herken je daar iets van?

En als antwoord op de gestelde vraag: ik zou geen aangifte doen. Lastige situatie tussen zwijgen en spreken overigens.
Satan zoekt altijd de opening die het meest open staat. Blijf er zo ver mogelijk bij vandaan, is mijn dringende advies.
Ja het is maar net waar je je mee voedt. Als je meegaat in de werken van de Satan dan kan je ook niet meer bidden en Bijbellezen.
Het lijkt wel een beetje op de twee bomen in het paradijs, en dan zonder het werkverbond. Als je je voedt met de Boom des Levens dan ga je ook leven. Maar als je je voedt met de boom des kennis des goeds en des kwaads dan ga je geestelijk zo dood als een pier.
Bedankt voor het meedenken.
Hora est!
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Een vraag:

Bericht door -DIA- »

Mara schreef: Ik heb een keer gemaild naar een predikant, het mailadres was zoiets als predikant@cgk......... en bleek deze ook eerst geopend te zijn door een scriba. Hij antwoordde mij toen.
M.i. mag dat niet, toch?
Het kan wel, maar of dat mag? Mijn nicht mailde met ds. Schr. toen mijn moeder op haar sterfbed lag. ds. vD. was die week in Canada, en omdat ds. Schr. wellicht de begrafenis zou leiden als mijn moeder overleed voor terugkomst van ds. vD. was het goed dat ds. Schr. een en ander van mijn moeder zou weten. Via mijn nicht kreeg ik inzicht in de mail van van ds. Schr. Ik geloof niet dat dit de bedoeling was.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Posthoorn
Berichten: 6465
Lid geworden op: 04 dec 2008, 11:22

Re: Een vraag:

Bericht door Posthoorn »

Zeeuw schreef:
Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:Weet iemand waar ik het mailadres van een dominee uit de GerGem kan vinden? Is daar een centrale plaats voor?
Je kan de voorganger opzoeken op gergeminfo.nl en vervolgens op de link 'Contact via e-mail opnemen'. Dan wordt het doorgestuurd.
Die heb ik gezien. Maar ik vertrouw er niet 100% op dat er dan geen scriba tussen zit. En dat wil ik in dit geval niet.
www.postnl.nl. :hum
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Een vraag:

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Ik bestelde vandaag iets in Tsjechië, nu vragen ze om over te maken via SEPA, wat houdt dit in weet iemand dat?
Ik heb er nog nooit van gehoord, en na Wikipedia ben ik nog steeds niet veel wijzer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Single_Euro_Payments_Area
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Valcke
Berichten: 7605
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: Een vraag:

Bericht door Valcke »

Johann Gottfried Walther schreef:Ik bestelde vandaag iets in Tsjechië, nu vragen ze om over te maken via SEPA, wat houdt dit in weet iemand dat?
Ik heb er nog nooit van gehoord, en na Wikipedia ben ik nog steeds niet veel wijzer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Single_Euro_Payments_Area
Alle girale betalingen in Euro binnen Eurolanden - ook binnen Nederland - zijn SEPA betalingen. Het enige dat je ervoor nodig hebt is het lange rekeningnummer (IBAN) van jezelf en van degene aan wie je betaalt. Je kunt gewoon via je eigen bank betalen.
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4763
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Een vraag:

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Valcke schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:Ik bestelde vandaag iets in Tsjechië, nu vragen ze om over te maken via SEPA, wat houdt dit in weet iemand dat?
Ik heb er nog nooit van gehoord, en na Wikipedia ben ik nog steeds niet veel wijzer.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Single_Euro_Payments_Area
Alle girale betalingen in Euro binnen Eurolanden - ook binnen Nederland - zijn SEPA betalingen. Het enige dat je ervoor nodig hebt is het lange rekeningnummer (IBAN) van jezelf en van degene aan wie je betaalt. Je kunt gewoon via je eigen bank betalen.
Oke ja, bedankt
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Een vraag:

Bericht door refo »

Waarschijnlijk betaal je in euro en dan kosten sepaoverboekingen niets. Andere valuta zorgen links en rechts voor hoge kosten.
Plaats reactie