Games

Leendert

Games

Bericht door Leendert »

Ik wee nie of jullie ook games doen maar wat is je favorite?
Zoeker

Bericht door Zoeker »

"Games"

Tsjonge jonge het wordt hier steeds wereldser op Om Sions Wil :?:?:? ;)

Nou, ik vind Age of Empires II: The Conquerors wel leuk in elkaar zitten. Wie heeft het hier ook? Dan spelen we het een keer samen via MSN...:+:+:in
Niek

Bericht door Niek »

Games zoals AoE/Caesar/Anno1602/SC zijn (IMHO) niks aan, enorm saai en er zit nauwelijks actie in. Ik speel elke avond wel een potje Quake3A online, voor de rest doe ik nauwlijks aan gamen.
Leendert

Bericht door Leendert »

De games die ik doe zijn Sof2 daar zit heel wat strategie in en actie , GTA is minder leuk maar als je niks te doen heb is het wel geinig.:D

Verder speel ik ook wel eens Quake 3A online via Gamespy Arcade ( een multiplayer programma ) .

Verder hou ik ook van stukken fietsten of vissen.:in
maar dat is weer een ander onderwerp dan games.

Groetjes Leendert
wpv

Bericht door wpv »

Origineel geplaatst door Niek
Games zoals AoE/Caesar/Anno1602/SC zijn (IMHO) niks aan, enorm saai en er zit nauwelijks actie in. Ik speel elke avond wel een potje Quake3A online, voor de rest doe ik nauwlijks aan gamen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, niek. Anno 1602 vind ik een schitterend spel. Ik ben er ook min of meer verslaafd aan. De eindstreep heb ik nog steeds niet gehaald, maar ik heb de tijd. Vooral grafisch vind ik het een schitterend spel.
ViperLodge
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 sep 2002, 01:54
Locatie: CheeseTown
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Bij mij staat alleen UT en de modificatie StrikeForce op de schijf...

Verders een beetje vliegen met FS2002 van Ome Micky Soft.

Ja en natuurlijk alle iF-22 Sims

Greets Vipie :eur

(Niet van knallen hoor)
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ik heb Fifa2002 en Red Alert 2 er op staan, maar eigenlijk speel ik bijna geen spelletjes. ALleen als ik me echt heel erg verveel, maar tegenwoordig helpt OSW daar ook tegen :, :,
zAo

Bericht door zAo »

Origineel geplaatst door Niek
Games zoals AoE/Caesar/Anno1602/SC zijn (IMHO) niks aan, enorm saai en er zit nauwelijks actie in. Ik speel elke avond wel een potje Quake3A online, voor de rest doe ik nauwlijks aan gamen.
Ik wil niet oordelen, maar wel je er wel op wijzen, dat dit een game is die abnormaal
is. Satanssteren, omgekeerde kruizen en noem maar op. Niet echt voor een
christen weggelegd als je het mij vraagt....

[Veranderd op 25/10/02 door zAo]
appie21

Bericht door appie21 »

Fifa 2003 is er. echt mooi voor een heerlijk potje voetbal(tegen vrienden ofzo)
? wie heeft m nog meer?


[Veranderd op 1/11/02 door appie21]
harddisk

Bericht door harddisk »

Ikke niet. Mij intereseert voetbal helemaal niets. Ik mag het trouwens ook niet voetballen van de dokter in verband met zwakke knieen. Ik speel liever Age of Mythology. Dit is veel leuker en ook spannender. Al kan lang niet alles wat er gebeurt.

HDD
appie21

Bericht door appie21 »

leuk systeempje heb je :D
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Fifa 2003

Super gaaf spel. Erg realistisch.

Mooie effecten
Plaats reactie