Games

Kena

Bericht door Kena »

Kindom Hearts voor de PSII

Fantastisch mooi, gaat de XBox voorbij!!! :,:,:,
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

[quoting Gommela's signature]
AMD XP1800 1,7 Ghz
Asus Geforce4 Ti4600 128-MB
Windows XP + Knoppix/Debian Linux
[/quoting Gommela's signature]


Hoe kom je nou aan een XP1800 1,7 GHz? De XP1800 draait namelijk op 1,53GHz en niet op 1,7:P

[Veranderd op 10/12/02 door Zeckie]
appie21

Bericht door appie21 »

vond ik ook al vreemd mijnes draait 2 x 15,33 ik ga van de week maar eens wat meer geheugen kopen?


Origineel geplaatst door Zeckie
[quoting Gommela's signature]
AMD XP1800 1,7 Ghz
Asus Geforce4 Ti4600 128-MB
Windows XP + Knoppix/Debian Linux
[/quoting Gommela's signature]


Hoe kom je nou aan een XP1800 1,7 GHz? De XP1800 draait namelijk op 1,53GHz en niet op 1,7:P

[Veranderd op 10/12/02 door Zeckie]
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Tijdens het opstarten kun je toch wel zien wat voor processor je hebt?
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Games

Bericht door Charles »

Even een oud draadje pakken voor een vraag.

Onze zoon van 13 vraagt of hij de game Grand Theft Auto mag spelen. Het gaat hem dan om een mod (aanpassing) voor het originele spel; namelijk een versie met Nederlandse politie waarbij je aanhoudingen moet doen etc. Hij is helemaal weg van de politie en lijkt hem gaaf om in spel agent te zijn.

Ben dus nu op een leeftijd gekomen dat de kinderen meer van computers weten dan ik. GTA is een gewelddadige game leert Google mij - dus een no go. Geen idee of die mod los staat daarvan of je eerst het hele spel moet kopen en daarna binnen dat spel een mod plaatst.

Gooi maar in mijn pet en zoek maar uit...
https://www.lcpdfr.com/lspdfr/index/
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Games

Bericht door Simon0612 »

Charles schreef:Even een oud draadje pakken voor een vraag.

Onze zoon van 13 vraagt of hij de game Grand Theft Auto mag spelen. Het gaat hem dan om een mod (aanpassing) voor het originele spel; namelijk een versie met Nederlandse politie waarbij je aanhoudingen moet doen etc. Hij is helemaal weg van de politie en lijkt hem gaaf om in spel agent te zijn.

Ben dus nu op een leeftijd gekomen dat de kinderen meer van computers weten dan ik. GTA is een gewelddadige game leert Google mij - dus een no go. Geen idee of die mod los staat daarvan of je eerst het hele spel moet kopen en daarna binnen dat spel een mod plaatst.

Gooi maar in mijn pet en zoek maar uit...
https://www.lcpdfr.com/lspdfr/index/
Hallo, dit klopt dus. Je moet eerst de game kopen en daarna kan je de mod plaatsen.
GTA is een ZEER gewelddadige game.

P.s.: Geen ervaringsdeskundige, info via google.
Laatst gewijzigd door Simon0612 op 10 feb 2021, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
HersteldHervormd
Berichten: 5989
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Games

Bericht door HersteldHervormd »

Charles schreef:Even een oud draadje pakken voor een vraag.

Onze zoon van 13 vraagt of hij de game Grand Theft Auto mag spelen. Het gaat hem dan om een mod (aanpassing) voor het originele spel; namelijk een versie met Nederlandse politie waarbij je aanhoudingen moet doen etc. Hij is helemaal weg van de politie en lijkt hem gaaf om in spel agent te zijn.

Ben dus nu op een leeftijd gekomen dat de kinderen meer van computers weten dan ik. GTA is een gewelddadige game leert Google mij - dus een no go. Geen idee of die mod los staat daarvan of je eerst het hele spel moet kopen en daarna binnen dat spel een mod plaatst.

Gooi maar in mijn pet en zoek maar uit...
https://www.lcpdfr.com/lspdfr/index/
Helaas zelf ook gespeeld, echt ernstig, ik kreeg het zo benauwd op ten duur met dit spel, ik schaamde me zo voor de Heere. Het is een en al zonde. Mensen neer schieten, criminaliteit ten top.

Hoewel het min of meer bewezen is dat mensen er niet gewelddadiger door worden zou ik het niet aanraden. En eerlijk gezegd, ik snap het compromis wel hoor, je zoon wil graag bij de politie, maar besef wel dat hij dan de criminelen moet neerschieten. En nu is hij 13, misschien over 2 jaar wil hij niet meer bij de politie, en speelt hij wel het spel op de ''normale'' wijze.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Games

Bericht door Forummer »

Ik heb ooit bij familie een potje GTA gespeeld, jaren geleden. Voor je "gezondheid" kon je ook een prostituee in je auto nemen, kost wel 'geld' maar ach als je haar daarna dood heb je het 'geld' weer terug. En veel schieten, roven, moorden. Al na 15 minuten realiseerde ik me dat je het nog leuk cq normaal begint te vinden ook. Ik heb het nooit meer gespeeld.

Zou het inderdaad bij een no-go houden.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Games

Bericht door FlyingEagle »

GTA zou er bij mij ook niet inkomen. Vroeger speelde ik Police quest, dat was nog best overzichtelijk
Lijkt me tegenwoordig erg lastig om al die realistische games te weren als de vriendjes het wel mogen spelen.
Plaats reactie