Social media

Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Social media

Bericht door Erik1960 »

vriend-en-metgezel schreef:Wat een hoop negatieve reacties hier! Ik heb op Kwebler gekeken en vind het knap in elkaar gezet! Ik gebruik zelf nu al meerdere platforms zoals Facebook en LinkedIn, zou het op zich geen probleem vinden om nog een extra platform te gebruiken.
Er hebben 8 mensen gereageerd. Dus dat ‘hoop’ valt nogal mee. Ongeveer de helft ging niet eens over Kwebler. Wat mezelf betreft: ik ben er niet zo kapot van dat mensen op een forum als dit hun eigen business promoten.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
vriend-en-metgezel
Berichten: 208
Lid geworden op: 31 mar 2008, 19:43

Re: Social media

Bericht door vriend-en-metgezel »

Erik1960 schreef:
vriend-en-metgezel schreef:Wat een hoop negatieve reacties hier! Ik heb op Kwebler gekeken en vind het knap in elkaar gezet! Ik gebruik zelf nu al meerdere platforms zoals Facebook en LinkedIn, zou het op zich geen probleem vinden om nog een extra platform te gebruiken.
Er hebben 8 mensen gereageerd. Dus dat ‘hoop’ valt nogal mee. Ongeveer de helft ging niet eens over Kwebler. Wat mezelf betreft: ik ben er niet zo kapot van dat mensen op een forum als dit hun eigen business promoten.
Waarom is promoten niet toegestaan? Volgens mij verdient hij er (nog) niks aan. Vind het een leuk initiatief van Joachim (de vraag is alleen of het lukt om voldoende geregistreerde gebruikers te krijgen) en kan me voorstellen dat hij wat aandacht wil hebben voor zijn product. Hij doet dat niet op een vervelende manier en bovendien zie ik op dit forum ook wel eens onderwerpen langskomen die me niet boeien. Gewoon door scrollen...
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Social media

Bericht door Erik1960 »

vriend-en-metgezel schreef:
Erik1960 schreef:
vriend-en-metgezel schreef:Wat een hoop negatieve reacties hier! Ik heb op Kwebler gekeken en vind het knap in elkaar gezet! Ik gebruik zelf nu al meerdere platforms zoals Facebook en LinkedIn, zou het op zich geen probleem vinden om nog een extra platform te gebruiken.
Er hebben 8 mensen gereageerd. Dus dat ‘hoop’ valt nogal mee. Ongeveer de helft ging niet eens over Kwebler. Wat mezelf betreft: ik ben er niet zo kapot van dat mensen op een forum als dit hun eigen business promoten.
Waarom is promoten niet toegestaan? Volgens mij verdient hij er (nog) niks aan. Vind het een leuk initiatief van Joachim (de vraag is alleen of het lukt om voldoende geregistreerde gebruikers te krijgen) en kan me voorstellen dat hij wat aandacht wil hebben voor zijn product. Hij doet dat niet op een vervelende manier en bovendien zie ik op dit forum ook wel eens onderwerpen langskomen die me niet boeien. Gewoon door scrollen...
Ik weet/zeg ook niet dat het niet toegestaan is. Alleen dat ik er niet zo blij van word. Maar het ging me meer om dat ‘hoop negatieve reacties’. Het waren er maar een stuk of 4-5.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Online
DDD
Berichten: 28481
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Social media

Bericht door DDD »

Mijn reactie was niet negatief bedoeld. Ik begrijp dat er misschien ook mensen niet goed tellen, maar ik zeg het toch maar even.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Social media

Bericht door Tiberius »

Mijn feedback was ook opbouwend bedoeld.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Social media

Bericht door Erik1960 »

Nou, kijk eens aan… nog minder negatieve reacties..
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
vriend-en-metgezel
Berichten: 208
Lid geworden op: 31 mar 2008, 19:43

Re: Social media

Bericht door vriend-en-metgezel »

Gelukkig maar! Dan heb ik blijkbaar anders gelezen dan het bedoeld was.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Social media

Bericht door Mannetje »

vriend-en-metgezel schreef:Gelukkig maar! Dan heb ik blijkbaar anders gelezen dan het bedoeld was.
Tijd voor een nieuwe interne bril.
-
MrJoachim
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2022, 22:35

Re: Social media

Bericht door MrJoachim »

Zita schreef: 23 feb 2022, 22:35 Het is mij volstrekt onduidelijk wat Kwebler is, en door de eerste tien zoekresulaten via google word ik niets wijzer. De eigen site geeft ook geen indicatie van de functionaliteit. Het kan dus niet erg belangwekkend of groot zijn, en daarom ongeschikt als socialmediaplatform.
Intussen misschien wel :)
Plaats reactie