Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Jantje »

Wat vind jij van de website https://www.kerktijden.nl? Vul hieronder de enquête in: https://nl.surveymonkey.com/r/kerktijdenbezoekers
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32685
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door -DIA- »

Handige informatie. Ik kijk meestal of er ergens weekdiensten zijn die mee te luisteren zijn.
Er staat niet te weinig op, voor mij zelfs wel wat te veel, want ik kijk natuurlijk niet alles na.
Maar waardeer kerktijden toch hoog.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
CvdW
Berichten: 2920
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door CvdW »

Jantje schreef:Wat vind jij van de website https://www.kerktijden.nl? Vul hieronder de enquête in: https://nl.surveymonkey.com/r/kerktijdenbezoekers
Kerktijden.nl wordt wekelijks door 10.000 tot 15.000 bezoekers geraadpleegd. In een maand betreffen dit ongeveer 139.000 gebruikers.
Kun je dit uitleggen @Jantje?
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Zeeuw »

CvdW schreef:
Jantje schreef:Wat vind jij van de website https://www.kerktijden.nl? Vul hieronder de enquête in: https://nl.surveymonkey.com/r/kerktijdenbezoekers
Kerktijden.nl wordt wekelijks door 10.000 tot 15.000 bezoekers geraadpleegd. In een maand betreffen dit ongeveer 139.000 gebruikers.
Kun je dit uitleggen @Jantje?
Misschien zijn die 139.000 unieke?
CvdW
Berichten: 2920
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door CvdW »

Dan begrijp ik het nog steeds niet.
Zeeuw
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Zeeuw »

CvdW schreef:Dan begrijp ik het nog steeds niet.
Oh nee, ik dacht dat die 10/15 per dag waren.
Online
DDD
Berichten: 28406
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door DDD »

Ik snap er ook niets van. 15000 maal vier is geen 139. Eerder 39000 unieke bezoekers.

Ik ben niet heel wiskundig, maar ik denk dat er een foutje is gemaakt.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33190
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Tiberius »

Misschien bedoelen ze per jaar.

Het is de vraag hoe ze meten.
Ik heb bijvoorbeeld een lijst van kerktijden aan mijn Google-agenda toegevoegd. Mijn agenda raadpleeg ik op drie verschillende toestellen (laptop, ipad en mobiel). Elke keer als ik mijn agenda open - en dat is meerdere keren per dag - wordt in de achtergrond ongetwijfeld kerktijden bezocht.
Word ik nu geregistreerd als één bezoeker? Of als drie? Of nog meer, bijvoorbeeld 30 per week?
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Mara »

Ik raadpleeg hem regelmatig en vind het een prettige, overzichtelijke site.
Je tikt een naam in, bijvoorbeeld Visser, en je krijgt meteen een overzicht van alle predikanten die zo heten, waar ze wonen en tot welke kerk ze behoren.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Panny »

Hele handige site!
Ik gebruik het meestal om een doordeweekse dienst te zoeken hier in de omgeving.
Meestal in de GG of HHK. En de site maakt dit heel eenvoudig.
Soms sta je weleens voor een onaangename verrassing: meestal zet ik een paar maanden vooruit de doordeweekse diensten in m'n agenda waar ik graag heen wil. Maar het komt weleens voor dat een dienst toch niet doorgaat.
Ik had me bijvoorbeeld erg verheugd om een predikant die volgende week hier in de buurt voor zou gaan nog eens te horen. Staat al een paar maanden in m'n agenda maar gaat nu toch niet door.
Niet de schuld van kerktijden.nl natuurlijk. Maar je moet niet vergeten in de week zelf nog even de site te checken ;)
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Geytenbeekje »

Panny schreef:Hele handige site!
Ik gebruik het meestal om een doordeweekse dienst te zoeken hier in de omgeving.
Meestal in de GG of HHK. En de site maakt dit heel eenvoudig.
Soms sta je weleens voor een onaangename verrassing: meestal zet ik een paar maanden vooruit de doordeweekse diensten in m'n agenda waar ik graag heen wil. Maar het komt weleens voor dat een dienst toch niet doorgaat.
Ik had me bijvoorbeeld erg verheugd om een predikant die volgende week hier in de buurt voor zou gaan nog eens te horen. Staat al een paar maanden in m'n agenda maar gaat nu toch niet door.
Niet de schuld van kerktijden.nl natuurlijk. Maar je moet niet vergeten in de week zelf nog even de site te checken ;)
Wat je kan doen is kijken waar de rpedikant gestaan heeft in al die tijd en kijken of die gemeente online preken heeft en daarop een preek luisteren van de desbetreffende dominee
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1471
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Jeremiah »

Redelijke site, kan hier en daar flink beter. Bijvoorbeeld een persoonlijke login met voorkeuren, en dan een mailing op basis van een zoekopdracht bijv: doordeweekse dienst komende week/GG/Rotterdam straal 10km. Daarnaast mogen de predikanten gelijk in de uitkomsten van de zoekresultaten komen.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Bezorgd »

Mara schreef:Ik raadpleeg hem regelmatig en vind het een prettige, overzichtelijke site.
Je tikt een naam in, bijvoorbeeld Visser, en je krijgt meteen een overzicht van alle predikanten die zo heten, waar ze wonen en tot welke kerk ze behoren.
Interessant.
:bobo
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Mara »

Bezorgd schreef:
Mara schreef:Ik raadpleeg hem regelmatig en vind het een prettige, overzichtelijke site.
Je tikt een naam in, bijvoorbeeld Visser, en je krijgt meteen een overzicht van alle predikanten die zo heten, waar ze wonen en tot welke kerk ze behoren.
Interessant.
:bobo
Waarom weer zo'n zure reaktie joh?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4010
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: RE: Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Maanenschijn »

Jeremiah schreef:Redelijke site, kan hier en daar flink beter. Bijvoorbeeld een persoonlijke login met voorkeuren, en dan een mailing op basis van een zoekopdracht bijv: doordeweekse dienst komende week/GG/Rotterdam straal 10km. Daarnaast mogen de predikanten gelijk in de uitkomsten van de zoekresultaten komen.
Je kunt ook een import bestand van de site in je eigen digitale agenda importeren. Dan komen de preekbeurten een voorgangers automatisch in je agenda.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Plaats reactie