Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Ditbenik »

Bezorgd schreef:Voor sociologische doeleinden is het een heel interessante site.
Alle flanken ontkenners zou ik eens willen vragen een analyse te maken waar welke predikant voorgaat en welke predikanten door bepaalde gemeenten worden uitgenodigd.
Dan kom je al snel tot de conclusie dat elk kerkverband vooral een organisatorische eenheid is, maar veel gemeenten een eigen koers varen in het uitnodigingsbeleid. En dus vooral daar de geestelijke herkenning ervaren.
Dat hoeft niet altijd te liggen aan de koers van de gemeente in het uitnodigingsbeleid. Onze kerkenraad vroeg enkele jaren alle voorgangers maar niet iedereen wilde voorgaan. Daar zijn diverse redenen voor. Sommigen willen niet verder dan bepaalde tijd rijden, anderen vinden dat ze niet in die gemeente passen omdat andere gemeenten betreffende voorganger dan weer te links of te rechts zal inschatten en ook het aantal kerkgangers is van invloed. Een enkeling geeft aan te kiezen om in een grotere gemeente voor te willen gaan. Gevolg hiervan is uiteraard dat een gemeente dan een eigen koers gaat varen, maar dat het daarbij niet gaat om de geestelijke herkenning.
Cornelia83
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 okt 2020, 19:39

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Cornelia83 »

Er staat nu een excuusbericht op de site, waarin ze zeggen dat er aan word gewerkt:

Naar aanleiding van de vernieuwing van kerktijden.nl ervaart een aantal gebruikers problemen. Dat is uiteraard zeer vervelend. Er wordt op dit moment door ons team hard gewerkt om de fouten die er zijn uit het systeem te halen. We vragen u om even geduld te hebben en, i.p.v. onze klantenservice, nu uitsluitend gebruik te maken van de mail (kerktijdeninfo@refdag.nl) of het contactformulier op kerktijden.nl. Omschrijf daarin zo goed als mogelijk wat bij u niet goed lijkt te gaan.

Het oplossen kan, vanwege de drukte, wat langer duren dan u wellicht gewend bent. We vragen daarvoor uw begrip. Voor de preekregelaars geldt: Wellicht staat de oplossing voor uw probleem beschreven in de handleiding. Deze staat in uw account bij ‘Veelgestelde vragen’ en heeft u tevens per mail ontvangen. Mocht uw probleem na 9 mei nog niet opgelost zijn, dan kunt u vanaf maandag 10 mei onze klantenservice weer benaderen. Onze excuses voor het ondervonden ongemak. We hopen snel weer terug te zijn op het serviceniveau dat u van ons gewend bent.

Met een vriendelijke groet,
Het team van kerktijden.nl
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Geytenbeekje »

Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10568
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Ad Anker »

Geytenbeekje schreef:Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Ingrijpend zeg!
Ambtenaar
Berichten: 9139
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Ambtenaar »

Geytenbeekje schreef:Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Nou zeg, schokkend. Ik heb de betreffende website nog nooit geraadpleegd.
Erskinees
Berichten: 2742
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Erskinees »

Geytenbeekje schreef:Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Jullie zullen op vaste tijden kerk hebben. Dan is Kerktijden niet zo interessant. In vacante GG's moet je soms op de meest rare tijden komen opdraven. Voor gemeenten met wisselende kerktijden kan ik me voorstellen dat een schema als Kerktijden je wat meer duidelijkheid kan bieden.
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Mannetje »

Geytenbeekje schreef:Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Dit vraagt om een promotie-onderzoek!
-
Geytenbeekje
Berichten: 8196
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Wat vind jij van de website www.kerktijden.nl?

Bericht door Geytenbeekje »

Erskinees schreef:
Geytenbeekje schreef:Wat mij opvalt is dat bijv de Ger gem van Kortgene 4 mensen zijn die hun kerk hebben opgeslagen terwijl zij 67 leden hebben.
En wij hebben er ruim 300 en bij ons zijn er 5 mensen die dat hebben gedaan.
Jullie zullen op vaste tijden kerk hebben. Dan is Kerktijden niet zo interessant. In vacante GG's moet je soms op de meest rare tijden komen opdraven. Voor gemeenten met wisselende kerktijden kan ik me voorstellen dat een schema als Kerktijden je wat meer duidelijkheid kan bieden.
O, ik vind het wel leuk om te kijken wie er voor gaan
Ook hebben we nog wat lege plekken op het rooster.
Plaats reactie