Berichtdoor Orchidee » 19 Mei 2020, 11:27
Geytenbeekje schreef:Hollander schreef:Geytenbeekje schreef:Nasrani schreef:(...)
De Zuivere Waarheid is blijkbaar niet zo zuiver als hij uitgeeft dat hij is....
Vaak de mensen die zeggen het zuiverst te zijn....
Mensen, kom op, dit zijn toch geen teksten die je op een forum uitkraamt? Alsof je nu een stok hebt om eindelijk "die fijnen" eens een gevoelige tik te geven.
Discussieer op inhoud in plaats van dit soort gemene steken onder water in de richting van o.a. DIA.
Ja nou is toch ook zo ?
Kijk de Gereformeerd-Synodalen hoor je nooit dat zij zeggen dat ze het zuiverst zijn bijvoorbeeld.
Als je zegt dat je zuiver bent zegt het iets over die Waarheid, ik vind die verkondiging echt niet altijd even zuiver hoor.
Vooral als ze niet verder komen dan : Och arme volk, geen oproep tot bekering, zelfde niveau als midden-orthodoxie
Ik denk vaak: het lijkt wel of véél predikanten en andere "onderwijzers" het je niet "gunnen" om een echt gelovige, geborgen in Christus te zijn.
God word vaak tot een leugenaar gezet en ze weten alles beter dan wat er in de bijbel staat.
Ze houden ook veel bedekt lijkt het wel

Maar ik heb het misschien verkeerd hoor!
(Hoop ik dan maar)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!