Preken beluisteren op internet

Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

Mannetje schreef:
grote gerrit schreef:ik denk zomaar dat samanthi en ukkie ook in één huis wonen :huhu
Welkom noorderling.
Noorderling?
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

grote gerrit schreef:danku! Ik moest er wel om lachen hoe mensen een vaag vermoeden hadden dat Ukkie en Samanthi iets met elkaar te maken hadden en het puzzeltje toch niet maakten. Gewoon man en vrouw, en de laatste kruipt nog wel eens achter de pc van manlief, I guess.
Leuk om te puzzelen hoor maar dat je suggereerde dat er eventueel iemand anders op mijn account post vind ik niet netjes van je.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

pierre27 schreef:
DDD schreef:Precies, dat dacht ik ook al gelijk toen ik iets las over de kledingstijl van Ukkie. Dat kwam mij zeer bekend voor uit een ander gesprek.
In dat geval is zover ik weet Ukkie eerder onder een andere naam actief geweest. Maar het vissen is alhier verboden dus daar wil ik me verder ook niet aan wagen.
Ben wel heel nieuwsgierig welke naam je bedoel Pierre. :yahoo
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

Orchidee schreef:Sherlock Holms was er niets bijAfbeelding
:gni :modo
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

DDD schreef:Precies, dat dacht ik ook al gelijk toen ik iets las over de kledingstijl van Ukkie. Dat kwam mij zeer bekend voor uit een ander gesprek.
Zelfde kerk, zelfde kledingcode? ;)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door eilander »

Graag on-topic verder.
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

Mara schreef:
Geytenbeekje schreef:
Mara schreef:
Ukkie schreef:Favoriete gemeente daar hoor. :tas
Zeker. Ik luister regelmatig. Misschien binnenkort nog vaker.
Eén van de favoriete predikanten van onze kinderen.
Betrekt hij vaak de kinderen erbij ?
Mijn kinderen zijn volwassen. ;)
Ze hadden hem gezien in: Kijken in de ziel
https://cip.nl/69078-hhkpredikant-flori ... oor-de-hel
Ben ook heel blij met onze nieuwe dominee.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

Geytenbeekje schreef:
Mara schreef:
Ukkie schreef:Favoriete gemeente daar hoor. :tas
Zeker. Ik luister regelmatig. Misschien binnenkort nog vaker.
Eén van de favoriete predikanten van onze kinderen.
Betrekt hij vaak de kinderen erbij ?
Dat vind ik wel ja ik heb zelf geen kinderen meer thuis die zijn ook allemaal volwassen.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
grote gerrit
Verbannen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2021, 13:26

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door grote gerrit »

Ukkie schreef
Leuk om te puzzelen hoor maar dat je suggereerde dat er eventueel iemand anders op mijn account post vind ik niet netjes van je.
Sorry, dat bedoelde ik niet vervelend. Maar ik dacht dat ik de manier van schrijven van Samanthi soms herkende. Is ze je vrouw? Dat is misschien te veel vissen. Mag niet. :) Maar je zou ook kunnen denken: man en vrouw zijn één. En ik vond het leuk om te lezen hoe je al die tijd ware antwoorden gaf op de vraag of je Samanthi niet was, bij voorbeeld dat jij een man was en zij een vrouw. Dus dacht ik: Ukkie en Samanthi hebben al die refoforummers mooi bij de neus. ::lol ::lol
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

grote gerrit schreef:Ukkie schreef
Leuk om te puzzelen hoor maar dat je suggereerde dat er eventueel iemand anders op mijn account post vind ik niet netjes van je.
Sorry, dat bedoelde ik niet vervelend. Maar ik dacht dat ik de manier van schrijven van Samanthi soms herkende. Is ze je vrouw?
Ik hoop wel een eigen mening te hebben ;) maar waarschijnlijk kan het na bijna 39 jaar huwelijk toch niet verborgen blijven dat je meer naar elkaar toegroeit als dat je zelf denkt.
Je sorry is aanvaard hoor. :ouioui
In alle eerlijkheid wil ik wel zeggen dat alleen ik post op mijn account en dat het niet fungeert als spreekbuis van Samanthi.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Forummer »

Ukkie schreef:
grote gerrit schreef:Ukkie schreef
Leuk om te puzzelen hoor maar dat je suggereerde dat er eventueel iemand anders op mijn account post vind ik niet netjes van je.
Sorry, dat bedoelde ik niet vervelend. Maar ik dacht dat ik de manier van schrijven van Samanthi soms herkende. Is ze je vrouw?
Ik hoop wel een eigen mening te hebben ;) maar waarschijnlijk kan het na bijna 39 jaar huwelijk toch niet verborgen blijven dat je meer naar elkaar toegroeit als dat je zelf denkt.
Je sorry is aanvaard hoor. :ouioui
In alle eerlijkheid wil ik wel zeggen dat alleen ik post op mijn account en dat het niet fungeert als spreekbuis van Samanthi.
Wel, doe de hartelijke groeten aan Samanthi !
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
grote gerrit
Verbannen
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 feb 2021, 13:26

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door grote gerrit »

Inderdaad. Ook van grote gerrit, alias Sherlock Holmes, :D de groeten.
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

@Forummer en @grote gerrit. Bij deze allebei overgebracht. :)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1241
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: RE: Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Klavart »

Albert1987 schreef:Dan hadden Ukkie en samanthi en orchidee en klavart pas een bekende forummer als dominee !
Ik heb geen idee, maar het is in ieder geval onmogelijk dat dit tegelijkertijd met Ukkie, samanthi en Orchidee was. Ik zit namelijk niet in dezelfde kerk als dit drietal. En het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat zij alle drie tegelijkertijd met mij in mijn kerk zaten.
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: RE: Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Ukkie »

Klavart schreef:
Albert1987 schreef:Dan hadden Ukkie en samanthi en orchidee en klavart pas een bekende forummer als dominee !
Ik heb geen idee, maar het is in ieder geval onmogelijk dat dit tegelijkertijd met Ukkie, samanthi en Orchidee was. Ik zit namelijk niet in dezelfde kerk als dit drietal. En het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat zij alle drie tegelijkertijd met mij in mijn kerk zaten.
Er was een verkeerde quote waardoor dat leek.
Zie paar bladzijden terug.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Plaats reactie