Podcast

Podcast je weleens?

ja, muziek
1
1%
ja, preken
12
17%
ja, radioprogramma's
9
13%
ja, andere dingen
4
6%
nee, ik podcast niet
30
43%
Podcast???! Kun je dat eten?
13
19%

Totaal aantal stemmen: 69

Bourdon16

Re: Podcast

Berichtdoor Bourdon16 » 21 Sep 2022, 21:16

Ararat schreef:
Bourdon16 schreef:
merel schreef:Ik ben vermoedelijk de laatste der mohikanen die nog nooit een podcast geluisterd heeft. Worden jullie niet murw van al die informatie die over je uitgestort wordt? Ik heb na een dag werken, kinderen helpen met van alles en nog wat vooral behoefte aan iets waar ik niet bij na hoef te denken.

Ach dan hoor ik daar ook bij. Ik zou niet eens weten wat het precies is. Ik luister wel naar de nieuwszenders in de auto maar geen idee of dat dan podcast zijn of niet.

Daar staat tegenover dat ik wel naar CD's luister en dat schijnen ook niet veel mensen meer te doen..

C-wat? Kun je dat eten? :D
Klik op de link van Anselmus en je weet wat een podcast is...

Ik zal het morgen eens proberen te luisteren.. Als jij dan een cd probeert te verorberen dan spreken we elkaar morgen wel over onze ervaringen..

parsifal

Berichtdoor parsifal » 21 Sep 2022, 21:54

Anselmus schreef:Vanmorgen een mooie podcast van de Ongelooflijke Podcast over crisis. Mooi dat er christelijke wetenschappers zijn die in het publieke domein zaken naar voren brengen die andere niet gehoord worden in de seculiere wereld. Niet elke uitspraak van Stefan Paas zou ik voor mijn rekening nemen, maar heel veel mooie inzichten en nadenkers.

https://podcasts.google.com/feed/aHR0cH ... 3NDM?ep=14

Inderdaad wel interessant. Het dans macabre idee gebruikte ik indirect lang door mijn Zoom-achtergrond: Afbeelding
Uit de Zweedse film "Het zevende zegel". Het idee van crisis (en oordeel) dat probleem wordt (waarvoor een oplossing noodzakelijk mogelijk is) was bijvoorbeeld tijdens pandemie heel duidelijk.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Anselmus

Berichtdoor Anselmus » 29 Sep 2022, 16:57

Medische reguliere podcast, dit keer met een SEH-arts: mooi levensverhaal, maar ook mooi hoe open hij is hoe geloof zijn leven bepaalt:
https://podcasts.google.com/feed/aHR0cH ... NzIy?ep=14
Fides Quaerens Intellectum

Terug naar “PC en Internet”