Gezocht: Mannen

Plaats reactie
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Gezocht: Mannen

Bericht door Andre »

Mannen die een beetje kunnen zingen en notenlezen, of de nou wel of geen lid zijn van een koor, worden van harte uitgenodigd om zaterdag 20 juni te komen zingen op de Dam in Amsterdam. Het optreden is ter ondersteuning van het werk van de evangelisatiepost Bij Simon de Looier, in Amsterdam. Het streven is om een koor van tweehonderd mannen samen te stellen. Momenteel zijn er ruim honderd aanmeldingen.

Voor wie eventueel repeteren wil, kan dat op d.v. 13 junie van 10.00 tot 12.30 uur, in de Julianankerk van de Ger. Gem. in Dordrecht., Mauritsweg 286. Een week later, 20 juni om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam, de uitvoering.

Het worden allemaal eenvoudige bewerkingen van psalmen en geestelijke liederen.
Mannen kunnen zich aanmelden door een mailtje testuren naar:

zingenopdedam@solcon.nl
Gebruikersavatar
hmprff
Berichten: 1474
Lid geworden op: 02 jul 2008, 19:01

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door hmprff »

Andre schreef:Mannen die een beetje kunnen zingen en notenlezen, of de nou wel of geen lid zijn van een koor, worden van harte uitgenodigd om zaterdag 20 juni te komen zingen op de Dam in Amsterdam. Het optreden is ter ondersteuning van het werk van de evangelisatiepost Bij Simon de Looier, in Amsterdam. Het streven is om een koor van tweehonderd mannen samen te stellen. Momenteel zijn er ruim honderd aanmeldingen.

Voor wie eventueel repeteren wil, kan dat op d.v. 13 junie van 10.00 tot 12.30 uur, in de Julianankerk van de Ger. Gem. in Dordrecht., Mauritsweg 286. Een week later, 20 juni om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam, de uitvoering.

Het worden allemaal eenvoudige bewerkingen van psalmen en geestelijke liederen.
Mannen kunnen zich aanmelden door een mailtje testuren naar:

zingenopdedam@solcon.nl
mogen vrouwen hier ook al niet meer spreken? ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door JolandaOudshoorn »

hmprff schreef:
Andre schreef:Mannen die een beetje kunnen zingen en notenlezen, of de nou wel of geen lid zijn van een koor, worden van harte uitgenodigd om zaterdag 20 juni te komen zingen op de Dam in Amsterdam. Het optreden is ter ondersteuning van het werk van de evangelisatiepost Bij Simon de Looier, in Amsterdam. Het streven is om een koor van tweehonderd mannen samen te stellen. Momenteel zijn er ruim honderd aanmeldingen.

Voor wie eventueel repeteren wil, kan dat op d.v. 13 junie van 10.00 tot 12.30 uur, in de Julianankerk van de Ger. Gem. in Dordrecht., Mauritsweg 286. Een week later, 20 juni om 13.00 uur op de Dam in Amsterdam, de uitvoering.

Het worden allemaal eenvoudige bewerkingen van psalmen en geestelijke liederen.
Mannen kunnen zich aanmelden door een mailtje testuren naar:

zingenopdedam@solcon.nl
mogen vrouwen hier ook al niet meer spreken? ;)
wat ben jij flauw zeg... :haha
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Andre »

Tuurlijk zijn vrouwen welkom!

...om ons aan te moedigen...
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Marnix »

En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D
:nananere
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Andre »

Marnix schreef:En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D

Kijk!!!!! jij weet hoe het hoort!!!!!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Lassie »

discriminaosie...... :barbare :pan :lock :langue
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D
:nananere
Ik laat morgen lekker de mannen van de kerkenraad koffie voor mij inschenken. Zal eensvragen of zij ook zelfgebakken koekjes serveren :langue
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Andre »

Lassie schreef:discriminaosie...... :barbare :pan :lock :langue
:super
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door Bert Mulder »

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D
:nananere
Ik laat morgen lekker de mannen van de kerkenraad koffie voor mij inschenken. Zal eensvragen of zij ook zelfgebakken koekjes serveren :langue
Wij, als kerkeraad, moeten altijd zelf onze koffie inschenken....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: Gezocht: Mannen

Bericht door caprice »

Bert Mulder schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:En om de mannen van koffie en thee met zelfgebakken koekjes te voorzien in de pauze :D
:nananere
Ik laat morgen lekker de mannen van de kerkenraad koffie voor mij inschenken. Zal eensvragen of zij ook zelfgebakken koekjes serveren :langue
Wij, als kerkeraad, moeten altijd zelf onze koffie inschenken....
Slecht geregeld. :humhihi
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Plaats reactie