FamilyStream

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

Tiberius schreef:Familystream heeft inderdaad een gigantisch aanbod van een beperkte categorie. Als dat jouw categorie is, is dat mooi; al vind ik het wel prijzig: voor €10 per maand heb je ook Spotify, en dan heb je een gigantisch aanbod van héél véél categorieën.
Dat klopt. Veel cd's zitten in dezelfde categorie, al zijn er ook op orgelgebied (de rest houd ik me niet zo mee bezig) soms wel verrassingen. Dat maakt het leuk, wat mij betreft.
Voor ons gezin was het een tegenhanger tegen muziek die ons huis binnenkwam (en binnenkomt, ik maak me geen illusies) die we niet willen. Dan willen we in elk geval iets bieden. En er wordt zeker ook gebruik van gemaakt, ook door de ouderen. Spotify lost dat probleem dus niet op, dus dat wil ik niet.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

eilander schreef:Spotify levert dat probleem dus niet op, dus dat wil ik niet.
Wat staat hier nou?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Panny
Berichten: 1809
Lid geworden op: 02 okt 2013, 16:08

Re: FamilyStream

Bericht door Panny »

Ik heb zelf Spotify maar ga denk ik wel binnenkort overstappen naar FS.
Nederlandse 'refo' muziek is op Spotify heel beperkt aanwezig.
Ik luister op Spotify vooral klassieke muziek wat op FS helaas weer veel beperkter is.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

Jantje schreef:
eilander schreef:Spotify levert dat probleem dus niet op, dus dat wil ik niet.
Wat staat hier nou?
Iets dat fout geformuleerd is. Hersteld nu.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Juist. Dan zijn wij het met elkaar eens. :)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
John Galt
Berichten: 1222
Lid geworden op: 24 jun 2017, 22:09

Re: FamilyStream

Bericht door John Galt »

HersteldHervormd schreef:...en naar ik hoorde binnenkort ook preken.

Eindelijk! Ik vind het zo moeilijk om preken te vinden op het internet!
Who is John Galt? :quoi
Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: FamilyStream

Bericht door Forummer »

Jantje schreef:
JvW schreef:Ook niets te vinden van Trinity.
Gelukkig niet zeg. Dat kan de toets van Gods Woord geenzins doorstaan. En dat zeg ik niet zelf: https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23 ... d-trinity/
Met alle respect voor de moeite die Dhr. Slurink altijd in zijn antwoorden stopt, maar hij ziet wel kans om overal het negatieve uit te halen en daarmee zo ongeveer alles te veroordelen. Als we deze denkwijze ook eens op de kerkverbanden gaan toepassen, kunnen alle kerken wel sluiten. Die dominee begaat een misstap, in dat kerkverband word gedwaald, enz enz.
Wat mij betreft een wel heel erg smalle visie, hoewel hij het oprecht zal menen denk ik toch dat zijn antwoorden vaak tevéél veroordelend zijn.

We moeten ervoor waken dat we onze reformatorische visie niet gaan nemen als dé énige norm voor een Christelijke levenswandel.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: FamilyStream

Bericht door -DIA- »

Misschien domme vraag, maar ja als je niet vraagt weet je het ook niet, en daarbij is gissen niet zelden missen: Heeft dit ergens banden met de tv-zender Family7? Ik merk wel dat ze 'op dezelfde golflengte' spreken...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Forummer schreef:
Jantje schreef:
JvW schreef:Ook niets te vinden van Trinity.
Gelukkig niet zeg. Dat kan de toets van Gods Woord geenzins doorstaan. En dat zeg ik niet zelf: https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23 ... d-trinity/
Met alle respect voor de moeite die Dhr. Slurink altijd in zijn antwoorden stopt, maar hij ziet wel kans om overal het negatieve uit te halen en daarmee zo ongeveer alles te veroordelen. Als we deze denkwijze ook eens op de kerkverbanden gaan toepassen, kunnen alle kerken wel sluiten. Die dominee begaat een misstap, in dat kerkverband word gedwaald, enz enz.
Wat mij betreft een wel heel erg smalle visie, hoewel hij het oprecht zal menen denk ik toch dat zijn antwoorden vaak tevéél veroordelend zijn.

We moeten ervoor waken dat we onze reformatorische visie niet gaan nemen als dé énige norm voor een Christelijke levenswandel.
Je reactie slaat als een tang op een varken.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: FamilyStream

Bericht door eilander »

Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Wel eens, toch even wat over de keus in klassiek. Dat zijn 259 cd's. Dat is méér dan mijn verzameling. En daar zit best kwaliteit bij.
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: FamilyStream

Bericht door merel »

Jantje schreef:
Forummer schreef:
Jantje schreef:
JvW schreef:Ook niets te vinden van Trinity.
Gelukkig niet zeg. Dat kan de toets van Gods Woord geenzins doorstaan. En dat zeg ik niet zelf: https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23 ... d-trinity/
Met alle respect voor de moeite die Dhr. Slurink altijd in zijn antwoorden stopt, maar hij ziet wel kans om overal het negatieve uit te halen en daarmee zo ongeveer alles te veroordelen. Als we deze denkwijze ook eens op de kerkverbanden gaan toepassen, kunnen alle kerken wel sluiten. Die dominee begaat een misstap, in dat kerkverband word gedwaald, enz enz.
Wat mij betreft een wel heel erg smalle visie, hoewel hij het oprecht zal menen denk ik toch dat zijn antwoorden vaak tevéél veroordelend zijn.

We moeten ervoor waken dat we onze reformatorische visie niet gaan nemen als dé énige norm voor een Christelijke levenswandel.
Je reactie slaat als een tang op een varken.
Nee hoor, hij heeft een andere visie op dit antwoord dan jij dat hebt.
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: FamilyStream

Bericht door Erskinees »

eilander schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Wel eens, toch even wat over de keus in klassiek. Dat zijn 259 cd's. Dat is méér dan mijn verzameling. En daar zit best kwaliteit bij.
Oh, zeker! Er zit genoeg moois tussen. Kan me voorstellen dat je prima met FS uit de voeten kan. Maar alsnog is het aanbod wel beperkt vergeleken met andere diensten.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

merel schreef:
Jantje schreef:
Forummer schreef:
Jantje schreef:Gelukkig niet zeg. Dat kan de toets van Gods Woord geenzins doorstaan. En dat zeg ik niet zelf: https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23 ... d-trinity/
Met alle respect voor de moeite die Dhr. Slurink altijd in zijn antwoorden stopt, maar hij ziet wel kans om overal het negatieve uit te halen en daarmee zo ongeveer alles te veroordelen. Als we deze denkwijze ook eens op de kerkverbanden gaan toepassen, kunnen alle kerken wel sluiten. Die dominee begaat een misstap, in dat kerkverband word gedwaald, enz enz.
Wat mij betreft een wel heel erg smalle visie, hoewel hij het oprecht zal menen denk ik toch dat zijn antwoorden vaak tevéél veroordelend zijn.

We moeten ervoor waken dat we onze reformatorische visie niet gaan nemen als dé énige norm voor een Christelijke levenswandel.
Je reactie slaat als een tang op een varken.
Nee hoor, hij heeft een andere visie op dit antwoord dan jij dat hebt.
Oké. Prima. Dan nodig ik @Forummer of jou uit om met Bijbelteksten te staven waarom de heer Slurink geen gelijk heeft als het gaat om de band Trinity.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door JvW »

-DIA- schreef:Misschien domme vraag, maar ja als je niet vraagt weet je het ook niet, en daarbij is gissen niet zelden missen: Heeft dit ergens banden met de tv-zender Family7? Ik merk wel dat ze 'op dezelfde golflengte' spreken...
Het is geen domme vraag hoor, maar dit heeft geen banden met Family 7 voor zover ik weet. De muziek die je op Family 7 kunt horen staat niet op FamilyStream volgens mij. Op Family 7 hoor je veel Gaither en die kan ik niet vinden op FamilyStream bijvoorbeeld.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: FamilyStream

Bericht door Orchidee »

John Galt schreef:
HersteldHervormd schreef:...en naar ik hoorde binnenkort ook preken.

Eindelijk! Ik vind het zo moeilijk om preken te vinden op het internet!
Hier moet toch ook wel iets op te vinden zijn voor jouAfbeelding
Screenshot_20210121-134325.jpg
Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie