FamilyStream

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

JvW schreef:Ik heb ook even gekeken, maar zo breed vind ik het niet. Voor ons geen alternatief voor Spotify.
Niet breed???

Wat versta jij dan onder 'breed'?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: FamilyStream

Bericht door Erskinees »

Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Onzin. Het bekende lied 'Ik zal er zijn' staat minstens 20 keer in de zoekresultaten en wordt gezongen door diverse koren, van het Staphorster Mannenkoor tot het Rijssens Mannenkoor aan toe.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: FamilyStream

Bericht door BJD »

Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Helder, dan hoef ik nog niet over te stappen. :D
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: FamilyStream

Bericht door BJD »

JvW schreef:
BJD schreef:
Jantje schreef:
BJD schreef:Hoe breed is de muziek genre?
Van Psalmen van Datheen tot opwekking van Johannes de Heer.

Heel erg breed dus.
Ook klassieke werken van professionele uitvoerenden? Of meer koor, orgel etc.
Meer koor, orgel en uitvoerenden uit reformatorische hoek. Jaap van Zweden kan ik er bijvoorbeeld niet in terugvinden.
Dan blijf ik waar ik zit idd. Op Spotify is vrijwel alles te vinden voor dezelfde prijs.
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door JvW »

BJD schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Helder, dan hoef ik nog niet over te stappen. :D
Precies dat (onder andere). Ook niets te vinden van Trinity.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door JvW »

Jantje schreef:
Erskinees schreef:Gestopt na een proefabonnement. Vind het niet aanbod niet breed genoeg en soms wel erg refo. Bijvoorbeeld van Sela is er amper wat te vinden, behalve wat orgeluitvoering. Geldt ook voor klassiek. Is ook smal aanbod.
Onzin. Het bekende lied 'Ik zal er zijn' staat minstens 20 keer in de zoekresultaten en wordt gezongen door diverse koren, van het Staphorster Mannenkoor tot het Rijssens Mannenkoor aan toe.
Ik luister liever het origineel. Mannenkoren worden hier thuis zeer zelden beluisterd.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

JvW schreef:Ook niets te vinden van Trinity.
Gelukkig niet zeg. Dat kan de toets van Gods Woord geenzins doorstaan. En dat zeg ik niet zelf: https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/23 ... d-trinity/
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: FamilyStream

Bericht door Orchidee »

Ben geen fan van familystream, heb een proefabonnement gehad maar het heeft voor mij geen meerwaarde én ik vind het duur...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Jeremiah
Berichten: 1471
Lid geworden op: 25 mar 2016, 12:43

Re: FamilyStream

Bericht door Jeremiah »

Zeker heb ik familystream. Gigantisch aanbod van muziek die mij aanstaat. Wel vind ik dat ze de app en website moeten verbeteren.
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2864
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: FamilyStream

Bericht door FlyingEagle »

We hebben vooral voor onze dochter er een abonnement op genomen, veel kinderliedjes en verhaalties (voor later want ze is nog geen 1,5 jaar)
Zelf luister ik er ook regelmatig naar, mijn muziek genre is aardig breed, kan ernorm genieten van goed gezongen psalmen en geestelijke liedekens :slurp maar ook van Sela of Christian Verwoerd. Die luister ik dan wel op een andere manier.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: FamilyStream

Bericht door Tiberius »

Familystream heeft inderdaad een gigantisch aanbod van een beperkte categorie. Als dat jouw categorie is, is dat mooi; al vind ik het wel prijzig: voor €10 per maand heb je ook Spotify, en dan heb je een gigantisch aanbod van héél véél categorieën.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Tiberius schreef:Familystream heeft inderdaad een gigantisch aanbod van een beperkte categorie. Als dat jouw categorie is, is dat mooi; al vind ik het wel prijzig: voor €10 per maand heb je ook Spotify, en dan heb je een gigantisch aanbod van héél véél categorieën.
FamilyStream kun je gelijk stellen aan Kliksafe, Spotify aan open internet.

Dus voor mij geen Spotify.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: FamilyStream

Bericht door Erskinees »

Neehoor. Spotify is gewoon te vergelijken met Kerkomroep of Kerkdienstgemist. Zolang je de juiste afspeellijst of muziek (of: kerk) selecteert, is er niets aan de hand.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: FamilyStream

Bericht door Jantje »

Erskinees schreef:Neehoor. Spotify is gewoon te vergelijken met Kerkomroep of Kerkdienstgemist. Zolang je de juiste afspeellijst of muziek (of: kerk) selecteert, is er niets aan de hand.
Jaja, en jij denkt dat de jeugd van vandaag precies doet wat pa of ma daarover zegt?

Dat maak je de kat nog niet wijs.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie