(Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezocht

Plaats reactie
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

(Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezocht

Bericht door olfie »

Ik ben voor iemand op zoek naar gegevens, zowel algemeen (repetitie data, tijden, etc) als contact gegevens van het jongerenkoor van de Ger. Gem. van HI Ambacht :livre

Iemand die hier wat meer over weet? Reacties via PB zijn ook prima.

Alvast bedankt !
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: (Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezo

Bericht door vlinder »

Hé olfie!

Lang geleden! Hoe is het met je?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Re: (Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezo

Bericht door olfie »

Hoi Vlinder, dank je wel. Het gaat heel goed gelukkig.
De laatste behandelingen zijn al weer 5 jaar geleden en sinds dien zijn er gelukkig geen vervolgbehandelingen meer nodig geweest en zijn alle controles tot nog toe goed verlopen.
Er ligt een lange weg achter maar zeker gezien wat geweest is, hoe de omstandigheden en (menselijkerwijs) de kansen destijds waren en welke behandelingen er zijn geweest ben ik daar nog bijzonder goed uit mogen komen. Eigenlijk besef je niet of nauwelijks dat het zo ernstig geweest kan zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik niets heb moeten inleveren maar het gaat nu gewoonweg goed, ik werk al weer een aantal jaren volledig en heb het daar ook prima naar mijn zin.
Het zou soms goed zijn voor een mens om een wat vaker terug te zien want we zijn al weer zo snel gewend aan (relatieve) gezondheid, zeker in tijden van ziekte ervaren we des te meer dat we afhankelijk zijn maar we willen zo graag onafhankelijk zijn.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: (Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezo

Bericht door vlinder »

olfie schreef:Hoi Vlinder, dank je wel. Het gaat heel goed gelukkig.
De laatste behandelingen zijn al weer 5 jaar geleden en sinds dien zijn er gelukkig geen vervolgbehandelingen meer nodig geweest en zijn alle controles tot nog toe goed verlopen.
Er ligt een lange weg achter maar zeker gezien wat geweest is, hoe de omstandigheden en (menselijkerwijs) de kansen destijds waren en welke behandelingen er zijn geweest ben ik daar nog bijzonder goed uit mogen komen. Eigenlijk besef je niet of nauwelijks dat het zo ernstig geweest kan zijn.
Ik kan niet zeggen dat ik niets heb moeten inleveren maar het gaat nu gewoonweg goed, ik werk al weer een aantal jaren volledig en heb het daar ook prima naar mijn zin.
Het zou soms goed zijn voor een mens om een wat vaker terug te zien want we zijn al weer zo snel gewend aan (relatieve) gezondheid, zeker in tijden van ziekte ervaren we des te meer dat we afhankelijk zijn maar we willen zo graag onafhankelijk zijn.
Fijn joh! Ik weet nog dat je moeder (?) een berichtje typte dat je in het ziekenhuis lag. Fijn dat het goed mag gaan! En inderdaad: ontberen doet waarderen.

Leuk je hier weer eens te zien.

Groetjes,
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Re: (Contact) gegevens jongerenkoor Ger.Gem. HI Ambacht gezo

Bericht door olfie »

Dat klopt ja, en daarna ben ik er nog wel een paar keer geweest... maar gelukkig nu nog maar 1x per jaar.. en dat wilde ik ook best graag zo houden :)
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Plaats reactie