Willemijn op Urk

Gesloten
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Willemijn op Urk

Bericht door JALP »

Goedendag,

Willemijn op Urk heeft inmiddels een heel aantal DVD's en CD's op haar naam staan. Ze geeft ook concerten voor (in elk geval een paar jaar terug) volle kerken. Verder deelt ze foto's met haar handtekening uit en zijn er petjes van haar te krijgen. Er zijn kinderen die met haar op de foto willen en die langs haar huis willen rijden etc.

Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.

Ben benieuwd naar de reacties. Wie wil zich beschikbaar stellen voor een interview? Stuur dan mij s.v.p. een PB-tje. Ook als je vragen over het onderzoek heb, kun je dat via een PB-tje laten weten.
Laatst gewijzigd door JALP op 23 mei 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kippetje
Berichten: 364
Lid geworden op: 21 mei 2007, 21:14

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Kippetje »

JALP schreef:Goedendag,

Willemijn op Urk heeft inmiddels een heel aantal DVD's en CD's op haar naam staan. Ze geeft ook concerten voor (in elk geval een paar jaar terug) volle kerken. Verder deelt ze foto's met haar handtekening uit en zijn er petjes van haar te krijgen. Er zijn kinderen die met haar op de foto willen en die langs haar huis willen rijden etc.

Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.

Ben benieuwd naar de reacties.
Voor of tegen Willemijn :quoi
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Willemijn op Urk

Bericht door eilander »

Kippetje schreef:
JALP schreef:Goedendag,

Willemijn op Urk heeft inmiddels een heel aantal DVD's en CD's op haar naam staan. Ze geeft ook concerten voor (in elk geval een paar jaar terug) volle kerken. Verder deelt ze foto's met haar handtekening uit en zijn er petjes van haar te krijgen. Er zijn kinderen die met haar op de foto willen en die langs haar huis willen rijden etc.

Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.

Ben benieuwd naar de reacties.
Voor of tegen Willemijn :quoi
Ik neem aan dat het gaat om: wie er wel of niet van de muziek/zang houdt.
Smaken verschillen nog steeds, denk ik.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Hendrikus »

JALP schreef:Ik doe onderzoek naar Willemijn op Urk. Ik kom zelf ook uit de Gereformeerde Gemeente en zou graag mensen willen spreken die voor of tegen Willemijn zijn.
Wat is het doel van dit onderzoek?
Ik kan wel een paar interessante onderzoeksvragen verzinnen m.b.t. deze casus, maar ik hoor graag wat jij boven water wilt brengen.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Jozef
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 jan 2009, 12:06

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Jozef »

vreemd.. werk ik mee aan het onderzoek van Jalp.. word ik weggeknipt.. en staat er nog niet eens knipknap :?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Willemijn op Urk

Bericht door eilander »

Jozef schreef:vreemd.. werk ik mee aan het onderzoek van Jalp.. word ik weggeknipt.. en staat er nog niet eens knipknap :?
Zie PB.
Gebruikersavatar
Ria
Berichten: 337
Lid geworden op: 14 mei 2010, 14:59

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Ria »

Ik zou best mee willen doen, lijkt me erg leuk! maar weet niet of het kan aangezien mijn leeftijd! ;)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Schemerlichtje »

Ben benieuwd wat voor onderzoek is....dat het mod-team deze actie nog toestemt :bobo ...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Willemijn op Urk

Bericht door helma »

We wachten even af of we meer informatie krijgen over het hoe en waarom van dit onderzoek.
Dan kan opnieuw gekeken worden naar het nut hiervan.
Vooralsnog vind ik dit topic stuitend en sluit het.
Ook (zeker..) meisjes als Willemijn hebben bescherming nodig tegen allerlei vorm van aandacht.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18723
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Willemijn op Urk

Bericht door helma »

Jalp geeft wat meer informatie over het onderzoek.
Gebruikersavatar
JALP
Berichten: 551
Lid geworden op: 30 jun 2007, 21:45
Locatie: Zuid Holland

Re: Willemijn op Urk

Bericht door JALP »

Zoals beloofd: hierbij wat meer informatie over mijn onderzoek. Ik vind het leuk als er gereageerd wordt op het onderwerp. Verder ben ik dus op zoek naar mensen/ gezinnen die voor of tegen Willemijn zijn.

In het kader van mijn studie Sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek naar de betekenis die reformatorische kinderen/jongeren geven aan ‘Willemijn op Urk’. Voor dit onderzoek wil ik interviews uitvoeren met kinderen die fan zijn van Willemijn en met hun ouders.
Tijdens mijn studie ben ik geïnteresseerd geraakt in de manier waarop reformatorische
christenen hun identiteit vormgeven in de moderne geseculariseerde samenleving. Mijn interesse komt vooral voort uit het feit dat ik zelf deel uitmaak van de gereformeerde gezindte. In het vervolg van mijn studie en mijn leven hoop ik daarom verder onderzoek te doen naar de reformatorische identiteit.
Mijn belangrijkste doel is om voor de gereformeerde gezindte zelf iets te kunnen betekenen door inzicht te verschaffen in processen van identiteitsvorming in onze kring.

Zoals u wellicht weet zijn de CD’s en DVD’s van Willemijn populair onder (een deel van) de kinderen in de Reformatorische gezindte. Dat is ook de reden waarom ik ervoor gekozen heb om mij te verdiepen in haar achterban.
Gebruikersavatar
Jean le Fontain
Berichten: 688
Lid geworden op: 24 jan 2005, 12:04
Locatie: Neveldijk
Contacteer:

Re: Willemijn op Urk

Bericht door Jean le Fontain »

JALP schreef:Zoals beloofd: hierbij wat meer informatie over mijn onderzoek. Ik vind het leuk als er gereageerd wordt op het onderwerp. Verder ben ik dus op zoek naar mensen/ gezinnen die voor of tegen Willemijn zijn.

In het kader van mijn studie Sociologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam doe ik onderzoek naar de betekenis die reformatorische kinderen/jongeren geven aan ‘Willemijn op Urk’. Voor dit onderzoek wil ik interviews uitvoeren met kinderen die fan zijn van Willemijn en met hun ouders.
Tijdens mijn studie ben ik geïnteresseerd geraakt in de manier waarop reformatorische
christenen hun identiteit vormgeven in de moderne geseculariseerde samenleving. Mijn interesse komt vooral voort uit het feit dat ik zelf deel uitmaak van de gereformeerde gezindte. In het vervolg van mijn studie en mijn leven hoop ik daarom verder onderzoek te doen naar de reformatorische identiteit.
Mijn belangrijkste doel is om voor de gereformeerde gezindte zelf iets te kunnen betekenen door inzicht te verschaffen in processen van identiteitsvorming in onze kring.

Zoals u wellicht weet zijn de CD’s en DVD’s van Willemijn populair onder (een deel van) de kinderen in de Reformatorische gezindte. Dat is ook de reden waarom ik ervoor gekozen heb om mij te verdiepen in haar achterban.
Oké, onderzoeksvraag is helder.
Reacties graag per PB.
Deze discussie sluiten we hier.
Gesloten