Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Wie zou jij kiezen?

Peiling eindigde op 17 nov 2008, 13:39

Obama
19
41%
McCain
22
48%
Geen keus
5
11%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Havik
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jan 2008, 20:41
Locatie: Den Haag

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Havik »

Obama for President!

Nu 40 jaar gelden werd er in de Verenigde Staten een dominee vermoord omdat hij een droom had! Nu 40 jaar later is het de hoogste tijd voor een zwarte president. Want nog steeds bestaat is discriminatie en racisme een punt in de Verenigde Staten.
Het is misschien zo dat ik het op sommige punten meer eens ben met McCain dan met Obama maar toch denk ik dat een zwarte president goed voor de VS zou zijn.
De kans dat Obama vermoord zal worden is helaas wel groot. Nu al wordt hij bedreigd.
Laatst gewijzigd door Havik op 05 nov 2008, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door refo »

Margriet schreef:McCain duidelijk?? Ja in idee keer naar Obama te sneren. En zijn Veep met echt moddergooien.Obama heeft heel wat duidelijker plannen. McCain verandert elke week en als Obama niet zon mooie bruine kleur had , waren een heleboel dingen over hem nooit gezegd en had hij Mc Cain geen schijn van kans, maar als Mc Cain wint , kan ik gelukkig nog naar Nederland.
Het ziet er naar uit dat je kunt blijven.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Bert Mulder »

Obama wordt president, DV

Dat de Heere met de VS mag wezen.

Bid voor de VS en de nieuwe president.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Margriet »

Tranen in de ogen.. Een Afro American als President.. Geschiedenis wordt hier geschreven..
Maar ik ben vooral blij omdat we een integere en capabele man als president krijgen..
ik was toch niet weggegaan, heb een lieve man
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Rens »

Margriet schreef:Tranen in de ogen.. Een Afro American als President.. Geschiedenis wordt hier geschreven..
Maar ik ben vooral blij omdat we een integere en capabele man als president krijgen..
ik was toch niet weggegaan, heb een lieve man
Een politieke aardverschuiving mag je het wel noemen, én een overduidelijke overwinning: 338 tegen 141 kiesmannen voor President Barack Obama......

ik zelf ben blij, nu mag de 44ste president laten zien wat hij wérkelijk waard is in de praktijk. we zullen het zien, beleven en merken op veel fronten, maar ik hoop van ganzer harte dat het leven er voor de amerikanen beter op wordt, speciaal de werkende amerikaan.

Mr McCain; thanks voor the competition, you'll fight a strong fight
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door judith »

Havik schreef:Obama for Presidant!

Nu 40 jaar gelden werd er in de Verenigde Staten een dominee vermoord omdat hij een droom had! Nu 40 jaar later is het de hoogste tijd voor een zwarte president. Want nog steeds bestaat is discriminatie en racisme een punt in de Verenigde Staten.
Het is misschien zo dat ik het op sommige punten meer eens ben met McCain dan met Obama maar toch denk ik dat een zwarte president goed voor de VS zou zijn.
De kans dat Obama vermoord zal worden is helaas wel groot. Nu al wordt hij bedreigd.
Ja, misschien zou hij best goed zijn, ookal ben ik met een paar punten ook echt niet eens.
Word hij nu al bedreigd? :oO
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Rens »

judith schreef: Word hij nu al bedreigd? :oO
Ja, helaas wel, er is al een moordaanslag verijdeld..............waar het Kwaad allemaal toe kan aanzetten........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door judith »

Rens schreef:
judith schreef: Word hij nu al bedreigd? :oO
Ja, helaas wel, er is al een moordaanslag verijdeld..............waar het Kwaad allemaal toe kan aanzetten........
Vreselijk.....OOk al ben ik het op bepaalde punten niet eens. Dit vind ik ook niet kunnen!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
Havik
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jan 2008, 20:41
Locatie: Den Haag

Re: Obama of McCain? Kies ze zelf hier!

Bericht door Havik »

judith schreef:
Rens schreef:
judith schreef: Word hij nu al bedreigd? :oO
Ja, helaas wel, er is al een moordaanslag verijdeld..............waar het Kwaad allemaal toe kan aanzetten........
Vreselijk.....OOk al ben ik het op bepaalde punten niet eens. Dit vind ik ook niet kunnen!!
Ja inderdaad wel vreselijk. Het is natuurlijk wel zo dat je als president van de VS altijd risico loopt. Er zijn al best wat presidenten vermoord (het is geen baan voor bange mensen :slurp )
Ik ben het ook niet eens met Obama op alle punten maar toch denk ik dat het goed is dat er nu een zwarte president is. Laten we hopen dat hij een goede president is voor het land.
Plaats reactie