Stem massaal je politicus van het jaar!

Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

De stemmenaanwas voor de diverse SP'ers stokt behoorlijk na het zoveelste relletje binnen de SP (weer 2 SP-raadsleden, nu in Utrecht, opgestapt wegens ondemocratisch gehalte en de afdrachtpolitiek van de partij)..............

het gaat goed zo met de SP.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
David J
Berichten: 863
Lid geworden op: 21 jun 2004, 18:18

Bericht door David J »

mentos schreef:En ik heb ook gestemd(eergisteren)! Alleen krijg ik geen mailtje terug met de link waar ik op moet klikken zodat de stem opgenomen wordt...
Gebruik je misschien Firefox? Ik had namelijk hetzelfde probleem, maar toen ik IE gebruikte, kreeg ik wel direct een mailtje.

Bas staat overigens ruim 2500 punten voor! Ik gun het hem wel...
Klaas-Jan
Berichten: 477
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:59
Locatie: Wemeldinge
Contacteer:

Bericht door Klaas-Jan »

Het gaat goed met onze voorman :wink: Nog 3 dagen!
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

verschil 4635 punten tov Wilders.................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Klaas-Jan
Berichten: 477
Lid geworden op: 14 mei 2007, 15:59
Locatie: Wemeldinge
Contacteer:

Bericht door Klaas-Jan »

Stemming gesloten!

Bas van der Vlies wint deze NOS-verkiezing met 42304 punten. Het verschil met de nummer 2, Geert Wilders, is 4651 punten.

De parlementaire pers mag woensdag, donderdag en vrijdag stemmen. Hun stem weegt even zwaar als die van het publiek.

Zaterdag wordt bekend wie Politicus van het Jaar 2007 is.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Klaas-Jan schreef:
De parlementaire pers mag woensdag, donderdag en vrijdag stemmen. Hun stem weegt even zwaar als die van het publiek.
Nou, dan is nóg maar afwachten of Bas gaat winnen, want "de Pers" heeft vaak een gehéél andere mening dan "het Publiek"
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16747
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:
Klaas-Jan schreef: De parlementaire pers mag woensdag, donderdag en vrijdag stemmen. Hun stem weegt even zwaar als die van het publiek.
Nou, dan is nóg maar afwachten of Bas gaat winnen, want "de Pers" heeft vaak een gehéél andere mening dan "het Publiek"
Dit is ook geen representatieve mening van "Het Publiek".
Het toont de trouw en de actiebereidheid van een achterban. En misschien ook wel de mate van internetgebruik. :wink:

Zo'n uitslag zegt dus niks.
Overigens: van harte gegund hoor, Bas :wink:
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

'Ingewijden' zeggen dat de pers naar alle waarschijnlijkheid het kereltje Alexander Pechtold zal verkiezen ( of in elk geval dat hoge ogen gooit)
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Publiek vindt Verdonk de beste, politici juist niet
Uitgegeven: 13 december 2007 19:33
Laatst gewijzigd: 13 december 2007 19:33

DEN HAAG - Deelnemers van het opiniepanel van het tv-programma EénVandaag vinden Rita Verdonk de beste politicus van 2007, Tweede Kamerleden zien haar echter als een van de slechtste.

Dat blijkt donderdag uit peilingen van het tv-programma EénVandaag. Achttien procent van de 24.000 paneldeelnemers bracht zijn stem uit op Verdonk, de oprichter van de beweging Trots op Nederland.

Wilders

Stemmers prijzen haar om haar duidelijke taal en zien de uit de VVD gestapte politica als betrouwbaar. Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid eindigt als tweede bij de verkiezing, premier Jan Peter Balkenende als derde.

Vorig jaar won SP-leider Jan Marijnissen de publieksverkiezing. Verdonk won ook al in 2005.

Hoezeer Wilders omstreden is, blijkt uit het klassement van de slechtste politici in 2007. Dat wordt aangevoerd door Wilders, gevolgd door PvdA-leider en minister van Financiën Wouter Bos en Balkenende.

Balkenende

EenVandaag vroeg ook Kamerleden naar hun voorkeur. Zij wezen Balkenende aan als beste politicus dit jaar, gevolgd door VVD-leider Mark Rutte en CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel.

Als slechtste politicus zien de parlementariërs Wilders. Op de tweede plaats staat Verdonk en derde fractievoorzitter Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren.

Zaterdag publiceert de NOS de uitslag van zijn verkiezing van de beste politicus.

(c) ANP

Ik snap er nix meer van, maar wat mij betreft: men doet maar.....
Het was, is en blijft een nonsense item.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

jvdg schreef:Publiek vindt Verdonk de beste, politici juist niet
Uitgegeven: 13 december 2007 19:33
Laatst gewijzigd: 13 december 2007 19:33

DEN HAAG - Deelnemers van het opiniepanel van het tv-programma EénVandaag vinden Rita Verdonk de beste politicus van 2007, Tweede Kamerleden zien haar echter als een van de slechtste.

Dat blijkt donderdag uit peilingen van het tv-programma EénVandaag. Achttien procent van de 24.000 paneldeelnemers bracht zijn stem uit op Verdonk, de oprichter van de beweging Trots op Nederland.

Wilders

Stemmers prijzen haar om haar duidelijke taal en zien de uit de VVD gestapte politica als betrouwbaar. Fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid eindigt als tweede bij de verkiezing, premier Jan Peter Balkenende als derde.

Vorig jaar won SP-leider Jan Marijnissen de publieksverkiezing. Verdonk won ook al in 2005.

Hoezeer Wilders omstreden is, blijkt uit het klassement van de slechtste politici in 2007. Dat wordt aangevoerd door Wilders, gevolgd door PvdA-leider en minister van Financiën Wouter Bos en Balkenende.

Balkenende

EenVandaag vroeg ook Kamerleden naar hun voorkeur. Zij wezen Balkenende aan als beste politicus dit jaar, gevolgd door VVD-leider Mark Rutte en CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel.

Als slechtste politicus zien de parlementariërs Wilders. Op de tweede plaats staat Verdonk en derde fractievoorzitter Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren.

Zaterdag publiceert de NOS de uitslag van zijn verkiezing van de beste politicus.

(c) ANP

Ik snap er nix meer van, maar wat mij betreft: men doet maar.....
Het was, is en blijft een nonsense item.
Dit is de 1vandaag-stemming. De 'echte' van de NOS komt nog. In deze verkiezing staat mr Bas als hoogste.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Uiteindelijk gaat het erom of de SGP, haar grondslagen getrouw, een getuigenispartij is welke serieus meedenkt, vanuit de bijbel, over alle terreinen van het maatschappelijk leven waarvoor de regering verantwoordelijkheid draagt.

Dat je daar geen populariteit mee wint is vaak inherent daaraan.

Daarom denk ik dat de heer Van der Vlies niet echt gelukkig zal zijn mocht hij deze verkiezing winnen.
Ik denk zomaar dat hij zo'n kwalificatie wel waardeert, maar tevens beseft dat die benoeming zeer relatief is, omdat het geen voertuig is tot verbetering in die zin dat ons landje meer naar God's Woord zal leven.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

jvdg schreef:Uiteindelijk gaat het erom of de SGP, haar grondslagen getrouw, een getuigenispartij is welke serieus meedenkt, vanuit de bijbel, over alle terreinen van het maatschappelijk leven waarvoor de regering verantwoordelijkheid draagt.

Dat je daar geen populariteit mee wint is vaak inherent daaraan.

Daarom denk ik dat de heer Van der Vlies niet echt gelukkig zal zijn mocht hij deze verkiezing winnen.
Ik denk zomaar dat hij zo'n kwalificatie wel waardeert, maar tevens beseft dat die benoeming zeer relatief is, omdat het geen voertuig is tot verbetering in die zin dat ons landje meer naar God's Woord zal leven.
Hij is er ook niet blij mee.
Plaats reactie