1831 ongedaan.

Adorote

1831 ongedaan.

Bericht door Adorote »

Wordt het niet is tijd dat de smartelijke scheuring 1831van de Nederlanden ongedaan wordt gemaakt en er weer verenigd wordt, het zou ons allen ten goede komen .

Zie de onderzoeken daar na.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door wim »

Adorote schreef:Wordt het niet is tijd dat de smartelijke scheuring 1831van de Nederlanden ongedaan wordt gemaakt en er weer verenigd wordt, het zou ons allen ten goede komen .

Zie de onderzoeken daar na.
Goed! Maak jij eens even een stappenplan.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33313
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door Tiberius »

Adorote schreef:het zou ons allen ten goede komen .
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze materie.
Maar in welk opzicht zou dat ons ten goede komen?
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

inclusief of exclusief Luxemburg?

Overigens denk ik dat het ongedaan maken van de scheiding van 1975 ook een land erg ten goede zal komen.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Nederland en Belgie weer samen bedoel je? Nee, dank je. Dan halen we de problemen van de Belgen binnen, zoals de taalkwestie, Vlaams Belang, immigranten en een slechte economische situatie.
En de Vlaamse friet is ook niet zo lekker....
The Groom's still waiting at the altar
Adorote

Bericht door Adorote »

Unionist schreef:inclusief of exclusief Luxemburg?

Overigens denk ik dat het ongedaan maken van de scheiding van 1975 ook een land erg ten goede zal komen.

Inclusief Luxemburg; dus de gehele Nederlanden ,zoook Frans Vlaanderen;1831 ongedaan maken het liefst gelijk een land maar om te beginnen een federatie,om het geheel weer organisch aan elkaar te laten wennen en groeien, dat gaat sneller dan men denkt.

Hen die de onderzoeken kennen kunnen er alleen maar een groot voorstander van zijn, en elke Hollander,Vlaming ,Nederlander,wil toch dat zijn prachtige en grootste land in alles weer EEN wordt als Republiek.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ik zie het nut er niet van in, zie ook mijn vorige post. Denk ook niet dat het haalbaar is.
Deze ideeen zijn niet populair, alleen bij extreemrechtse groepen.
The Groom's still waiting at the altar
Adorote

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door Adorote »

Tiberius schreef:
Adorote schreef:het zou ons allen ten goede komen .
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze materie.
Maar in welk opzicht zou dat ons ten goede komen?


Daar is de laatse weken het nodige over gemeldt en onder zocht, een ding ,we zouden de 3e economische macht ter wereld zijn,dat alleen al zou ons allen ten goede komen , en dan de rest----------------------------------------onderzoek en zie daar,men kan dan alleen maar zeggen ja EENHEID liever eergisteren nog dan gisteren,totaal.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door Bonny »

Adorote schreef:
Tiberius schreef:
Adorote schreef:het zou ons allen ten goede komen .
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze materie.
Maar in welk opzicht zou dat ons ten goede komen?


Daar is de laatse weken het nodige over gemeldt en onder zocht, een ding ,we zouden de 3e economische macht ter wereld zijn,dat alleen al zou ons allen ten goede komen , en dan de rest----------------------------------------onderzoek en zie daar,men kan dan alleen maar zeggen ja EENHEID liever eergisteren nog dan gisteren,totaal.
Zou je kunnen aangeven waar je je gegevens vandaan haalt, want ik heb hierover niets gehoord.
The Groom's still waiting at the altar
Adorote

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door Adorote »

Bonny schreef:
Adorote schreef:
Tiberius schreef:
Adorote schreef:het zou ons allen ten goede komen .
Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze materie.
Maar in welk opzicht zou dat ons ten goede komen?


Daar is de laatse weken het nodige over gemeldt en onder zocht, een ding ,we zouden de 3e economische macht ter wereld zijn,dat alleen al zou ons allen ten goede komen , en dan de rest----------------------------------------onderzoek en zie daar,men kan dan alleen maar zeggen ja EENHEID liever eergisteren nog dan gisteren,totaal.
Zou je kunnen aangeven waar je je gegevens vandaan haalt, want ik heb hierover niets gehoord.


Hen die het nieuws volgen en de de krantenlezen en de opinie bladen zijn op de hoogte,zeer zeker de laatste weken volop aandacht aan besteed en over geproken ook in doorgaande lijn en gesprek.
rekcor
Berichten: 1981
Lid geworden op: 15 aug 2005, 11:25

Bericht door rekcor »

Van mij mogen die Vlamingen er wel bij (de Walen kunnen dan mooi bij Frankrijk). Wordt het voetbal ook interessanter van 8).
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

rekcor schreef:Wordt het voetbal ook interessanter van 8).
De Oranje Duivels...
Adorote

Bericht door Adorote »

Unionist schreef:
rekcor schreef:Wordt het voetbal ook interessanter van 8).
De Oranje Duivels...

Derhalve zijn we dan ook een republiek, dus oranje is uit zowelde twee andere vremde fam .in die nu nog de rest van de Nederlanden regeren en die eigenlijk ze zaak van de Nederlanden behoorlijk ophouden tot het maken van de broodnodige eenheid.

Voetbal nationaal zal dan waarschijnlijk gaan heten
de verenigde baltrappers in landsbelang :lol:
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door Bonny »

Adorote schreef:
Bonny schreef:
Adorote schreef:
Tiberius schreef: Ik ben niet helemaal op de hoogte van deze materie.
Maar in welk opzicht zou dat ons ten goede komen?


Daar is de laatse weken het nodige over gemeldt en onder zocht, een ding ,we zouden de 3e economische macht ter wereld zijn,dat alleen al zou ons allen ten goede komen , en dan de rest----------------------------------------onderzoek en zie daar,men kan dan alleen maar zeggen ja EENHEID liever eergisteren nog dan gisteren,totaal.
Zou je kunnen aangeven waar je je gegevens vandaan haalt, want ik heb hierover niets gehoord.


Hen die het nieuws volgen en de de krantenlezen en de opinie bladen zijn op de hoogte,zeer zeker de laatste weken volop aandacht aan besteed en over geproken ook in doorgaande lijn en gesprek.
Kun je ook aangeven welke bladen, kranten etc van welke data? M.a.w. een beetje duidelijkheid
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: 1831 ongedaan.

Bericht door freek »

Adorote schreef:Wordt het niet is tijd dat de smartelijke scheuring 1831van de Nederlanden ongedaan wordt gemaakt en er weer verenigd wordt, het zou ons allen ten goede komen .

Zie de onderzoeken daar na.
Hmmm, ik zie het nut er niet van in. En daarnaast beleef ik deze scheuring niet als smartelijk. Eerder nog: ik vind het wel prima zo. EN dan krijgen we straks misschien wel die duffe prins Filip erbij :roll: .
Alles bij het oude houden dus. In dit geval dan.
Plaats reactie