PvdD

Henk Gijs Bert Willem Ary

Bericht door Henk Gijs Bert Willem Ary »

Rens schreef:
Henk Gijs Bert Willem Ary schreef:Wie is Maarten 't Hart eigenlijk?
hij heeft wel eens wat geschreven..............
Iets waar Nederland iets mee is opgeschoten?
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

vlinder schreef:
Rens schreef:
hij heeft wel eens wat geschreven..............

Ah, ik ook weleens, vooral strafwerk :D
ik denk dat het schriftelijk afscheiden van Maarten op eenzelfde wijze tot stand is gekomen: hij heeft het zeker als strafwerk gezien, zeker afgemeten naar de mate waarin hij van leer trekt tegen alles wat hem niet aanstond (en dat was héél veel)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Rens schreef:
vlinder schreef:
Rens schreef:
hij heeft wel eens wat geschreven..............

Ah, ik ook weleens, vooral strafwerk :D
ik denk dat het schriftelijk afscheiden van Maarten op eenzelfde wijze tot stand is gekomen: hij heeft het zeker als strafwerk gezien, zeker afgemeten naar de mate waarin hij van leer trekt tegen alles wat hem niet aanstond (en dat was héél veel)
Ik heb 'De Aansprekers' van hem gelezen, 10 jaar geleden. Helder leesbaar en niet zo anti-geloof als de rest van zijn oeuvre.

De Partij voor de Dieren vindt ik maar een enge club. Ik hou niet zo van milieufanatisme en -activisme. Ze zijn absoluut niet realistisch en hebben geen verstand van zaken.
The Groom's still waiting at the altar
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Bonny schreef: De Partij voor de Dieren vindt ik maar een enge club. Ik hou niet zo van milieufanatisme en -activisme. Ze zijn absoluut niet realistisch en hebben geen verstand van zaken.
Hoewel ik geen PvdD-fan ben, vind ik dit wel een erg makkelijke beschuldiging; geen verstand van zaken zou ik zo niet durven zeggen. Ze zijn wel een beetje te veel one-issue.

Ps. bij 'ik' in de zin, is het werkwoord de stam zonder 't'. :wink:
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Jongere schreef:
Bonny schreef: De Partij voor de Dieren vindt ik maar een enge club. Ik hou niet zo van milieufanatisme en -activisme. Ze zijn absoluut niet realistisch en hebben geen verstand van zaken.
Hoewel ik geen PvdD-fan ben, vind ik dit wel een erg makkelijke beschuldiging; geen verstand van zaken zou ik zo niet durven zeggen. Ze zijn wel een beetje te veel one-issue.

Ps. bij 'ik' in de zin, is het werkwoord de stam zonder 't'. :wink:
Bedankt voor de spellingstip. d's en t's blijven lastig :wink:

Mijn probleem met PvdD is dat ze niet weten hoe het er op een boerenbedrijf omgaat, maar wel durven te stellen dat alles fout is.
The Groom's still waiting at the altar
Plaats reactie