Daar gáán we weer........de VVD in crisis??

Petrus

Bericht door Petrus »

JolandaOudshoorn schreef:
Petrus schreef:
jvdg schreef:Petrus, waarom duurt het vier weken voordat jullie een internet aansluiting hebben. Wekerom is toch zekker al opgestoten in de vaart der volkeren?
Op het moment dat de telefoonaansluiting dáár actief is, kan ik pas een internet-account gaan aanvragen/bestellen. En dát duurt dus 3 tot 4 weken (zeker nu de Kerstdagen in die periode vallen), dus vanaf de 11e gerekend................dan is de telefoonlijn daar actief.
Nou, dan wens ik je heel veel suc6. Ik hoop dat je nog ergens een adresje hebt waar je ons af en toe kan komen bezoeken. :wink:
We kennen in de hele wijde omgeving absoluut niemand: familie, vrienden en kenissen zitten ruim 100 km van ons af.........plus het "buitengebeuren" (buitenland), en de héle gemeente Ede plus kerndorpen kent geen enkel internetcafé..................
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef:
Verdraaid nog aan toe!!!! Hoe moet het dan de komende periode verder met Refoforum???? :cry: :cry: :?:
Dat wordt 3 á 4 weken hakketanden van de ontwenningsverschijnselen...............................................
Gebruikersavatar
Klomp
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:28
Locatie: Drenthe

Bericht door Klomp »

Petrus schreef:
jvdg schreef:
Verdraaid nog aan toe!!!! Hoe moet het dan de komende periode verder met Refoforum???? :cry: :cry: :?:
Dat wordt 3 á 4 weken hakketanden van de ontwenningsverschijnselen...............................................
Misschien kom je wel tot de ontdekking dat er nog leven buiten Refoforum is :mrgreen: :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Klomp schreef:
Petrus schreef:
jvdg schreef:
Verdraaid nog aan toe!!!! Hoe moet het dan de komende periode verder met Refoforum???? :cry: :cry: :?:
Dat wordt 3 á 4 weken hakketanden van de ontwenningsverschijnselen...............................................
Misschien kom je wel tot de ontdekking dat er nog leven buiten Refoforum is :mrgreen: :mrgreen:
Tussen en in de uitgestrekte weilanden koeien en stieren gaan aaien bijvoorbeeld??
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Petrus schreef:
jvdg schreef:
Verdraaid nog aan toe!!!! Hoe moet het dan de komende periode verder met Refoforum???? :cry: :cry: :?:
Dat wordt 3 á 4 weken hakketanden van de ontwenningsverschijnselen...............................................
Misschien een nieuw topic: "Petrus in crisis".......... :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Klomp
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:28
Locatie: Drenthe

Bericht door Klomp »

Petrus schreef:
Klomp schreef:
Petrus schreef:
jvdg schreef:
Verdraaid nog aan toe!!!! Hoe moet het dan de komende periode verder met Refoforum???? :cry: :cry: :?:
Dat wordt 3 á 4 weken hakketanden van de ontwenningsverschijnselen...............................................
Misschien kom je wel tot de ontdekking dat er nog leven buiten Refoforum is :mrgreen: :mrgreen:
Tussen en in de uitgestrekte weilanden koeien en stieren gaan aaien bijvoorbeeld??
Hebben ze die daar dan?
(Vooroordeel:) Ik ben niet bekend daaro, voor mij is het veluwe met alleen maar bos en hei en zand en heuvels...
Aan de andere kant, dat zullen jullie ook wel zeggen van Drenthe....
En waar ik woon zijn er die weilanden en wat bos..
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23849
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Ik geloof niet dat het gemiddelde VVD kamerlid door Verdonk geleid wil worden.

We moeten maar snel een leuke post in Europa voor d'r zoeken. Of in de VN.
Petrus

Bericht door Petrus »

Klomp schreef:
Hebben ze die daar dan? Ik ben niet bekend daaro, voor mij is het veluwe met alleen maar bos en hei en zand en heuvels...
Aan de andere kant, dat zullen jullie ook wel zeggen van Drenthe....
En waar ik woon zijn er die weilanden en wat bos..
Ten zuiden van de lijn Otterlo-Harskamp is er een heel uitgestrekt weilandengebied tot voorbij de Valk (vlakbij Barneveld) dat weer overgaat in "het Wekeromse Zand"
Petrus

Bericht door Petrus »

jvdg schreef:
Misschien een nieuw topic: "Petrus in crisis".......... :lol: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Klomp
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:28
Locatie: Drenthe

Bericht door Klomp »

Petrus schreef:
Klomp schreef:
Hebben ze die daar dan? Ik ben niet bekend daaro, voor mij is het veluwe met alleen maar bos en hei en zand en heuvels...
Aan de andere kant, dat zullen jullie ook wel zeggen van Drenthe....
En waar ik woon zijn er die weilanden en wat bos..
Ten zuiden van de lijn Otterlo-Harskamp is er een heel uitgestrekt weilandengebied tot voorbij de Valk (vlakbij Barneveld) dat weer overgaat in "het Wekeromse Zand"
't Is tijd voor Google Maps /Earth........ :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Hadden we het niet over een mogelijke crisis bij de VVD??? Het is maar een vraag hoor...............
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Petrus schreef: Hadden we het niet over een mogelijke crisis bij de VVD??? Het is maar een vraag hoor...............

Sorry hoor!
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

Verdonkt vraagt of er een commissie kan komen die het leiderschap en de koers van de partij gaat onderzoeken.

Volgens mij roepen ze hier mee nog meer narigheid over zich heen.

Verdonk is alleen bezig tot meerdere eer en glorie van zichzelf.

Als ze wijs is, bedankt ze de kiezer, accepteert ze Rutte als leider en belooft ze de kiezer om bij de volgende verkiezingen zich weer kandidaat te stellen als lijsttrekker van de partij.
Petrus

Bericht door Petrus »

geledu schreef:Verdonkt vraagt of er een commissie kan komen die het leiderschap en de koers van de partij gaat onderzoeken.

Volgens mij roepen ze hier mee nog meer narigheid over zich heen.

Verdonk is alleen bezig tot meerdere eer en glorie van zichzelf.

Als ze wijs is, bedankt ze de kiezer, accepteert ze Rutte als leider en belooft ze de kiezer om bij de volgende verkiezingen zich weer kandidaat te stellen als lijsttrekker van de partij.
Als ze het niet vóór die tijd voor gezien houdt bij de VVD.................
Carnal

Bericht door Carnal »

refo schreef:Ik geloof niet dat het gemiddelde VVD kamerlid door Verdonk geleid wil worden.
Dat denk ik ook. Tant Rita is erg gewild in het bedrijfsleven, zeker bij het conservatieve deel waar haar oprot-beleid goed bij past.
De kamerleden weten beter.
Plaats reactie