censuur?

Plaats reactie
an3sdej

censuur?

Bericht door an3sdej »

Ik had op een topic de artikelen van het statuut van de SGP MET kritiek daarop gepost, en ze zijn VERDWENEN.

Wordt kritiek op de SGP hier nu ook al als vijandig en niet geëigend bevonden? Waarom wordt dit weggehaald?
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

het commentaar van jou op het sgp verkiezingsprogram heb je gezet in de topic ""stem voor......etc.etc."" in de rubriek ""OVERIG""

dus er is niks van je kritiek weggehaald.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Sorry Billy,

Mijn nederige verontschuldigingen. Ik dacht met enige zekerheid dat het onder politiek had gezet.

:sleep::sleep::stu ik heb niet goed gekeken dus.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: censuur?

Bericht door Mara »

En weer eens een broeder die zijn mond kennelijk niet kon houden.
https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/28 ... le-censuur
Het antwoord van de heer Doeven eindigt met:
"het schenden van de geheimhouding door een kerkenraad(slid) is onaanvaardbaar en moet de broeder(s) tot erkenning van schuld brengen. Ook dit kan het resultaat zijn van een gesprek met de broeder(s). Wat zou het reden tot dankbaarheid zijn, als de vraagsteller/ster en de kerkenraad voor en met elkaar in de schuld komen voor de Heere."

Heel mooi dat hij zo eindigt, maar het leed is natuurlijk wel geschied. :fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: censuur?

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:En weer eens een broeder die zijn mond kennelijk niet kon houden.
https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/28 ... le-censuur
Het antwoord van de heer Doeven eindigt met:
"het schenden van de geheimhouding door een kerkenraad(slid) is onaanvaardbaar en moet de broeder(s) tot erkenning van schuld brengen. Ook dit kan het resultaat zijn van een gesprek met de broeder(s). Wat zou het reden tot dankbaarheid zijn, als de vraagsteller/ster en de kerkenraad voor en met elkaar in de schuld komen voor de Heere."

Heel mooi dat hij zo eindigt, maar het leed is natuurlijk wel geschied. :fi
Ik heb de vraag ook met de nodige nare gevoelens gelezen. Dit kan en mag absoluut niet.

Maar... dit draadje past hier niet echt bij... Dit was een topic met misplaatste kritiek op vermeende censuur van de moderators in het subforum politiek.
-
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: censuur?

Bericht door Mara »

Mannetje schreef:
Maar... dit draadje past hier niet echt bij... Dit was een topic met misplaatste kritiek op vermeende censuur van de moderators in het subforum politiek.
Laatste reactie in 2003. Dus om hier nu een nieuw topic voor te maken? ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: censuur?

Bericht door Mannetje »

Mara schreef:
Mannetje schreef:
Maar... dit draadje past hier niet echt bij... Dit was een topic met misplaatste kritiek op vermeende censuur van de moderators in het subforum politiek.
Laatste reactie in 2003. Dus om hier nu een nieuw topic voor te maken? ;)
Dat zou dan logisch geweest zijn. Geen slapende topics wakker maken ;)
-
Plaats reactie