Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Ambtenaar »

GerefGemeente-lid schreef: Waar kan ik dat lezen?

Want er is een onafhankelijk onderzoek ingesteld en daar is hij in vrijgesproken. Daarom is hij ook weer lijsttrekker geworden.
https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/ ... 1416-1-r1/
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door CvdW »

In aanvulling, een bericht wat ik vanmorgen las:

Informateur gemeente Oldebroek over @tdenooijer:

“Bijna alle partijen hebben aangegeven dat er door de stijl, standpunten, houding en toon een niet te overbruggen kloof is.”

Stijl, houding en toon is subjectief.
Ik begrijp en heb begrepen dat Tom de Nooijer achter de standpunten stond van de SGP.
De gunfactor wordt gemist.
DDD
Berichten: 28476
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door DDD »

Ik denk dat hij wel degelijk een beetje schreeuwerig is.

Maar goed, jaloezie kan misschien ook een rol spelen.
Erik1960
Verbannen
Berichten: 1633
Lid geworden op: 06 jan 2022, 17:03

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Erik1960 »

DDD schreef:Ik denk dat hij wel degelijk een beetje schreeuwerig is.

Maar goed, jaloezie kan misschien ook een rol spelen.
Dat hij na de verkiezingsuitslag de SGP niet noemde als kandidaat voor het college zal ook niet overal met gejuich zijn ontvangen.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
DDD
Berichten: 28476
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door DDD »

Misschien. Maar als je éénderde stemmen minder krijgt, is dat toch ook niet echt heel logisch.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Ambtenaar »

CvdW schreef:
Stijl, houding en toon is subjectief.
Ik begrijp en heb begrepen dat Tom de Nooijer achter de standpunten stond van de SGP.
De gunfactor wordt gemist.
Het gaat om vertrouwen, dat zei @Maanenschijn ook al. Het lijkt mij iemand met een hele grote mond, en met dat soort mensen is het lastig samenwerken.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Mannetje »

Het lijkt me ook dat je met een nieuwe partij toch even de kat uit de boom wil kijken. De praktijk leert dat nieuwe partijen niet altijd even stabiel zijn. Laat zijn partij de komende vier jaar maar bewijzen een constructieve partij te zijn, waar mee samen valt te werken en die ook onderling goed kan samenwerken. Dan is er over vier jaar een nieuwe ronde met een goede kans.
Liever nog bestaat de partij over vier jaar niet meer omdat er een goede oplossing is gekomen voor de ellende. Die kans acht ik helaas niet groot, maar het zou heel mooi zijn als men er toch uit weet te komen.
-
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door refo »

CvdW schreef:In aanvulling, een bericht wat ik vanmorgen las:

Informateur gemeente Oldebroek over @tdenooijer:

“Bijna alle partijen hebben aangegeven dat er door de stijl, standpunten, houding en toon een niet te overbruggen kloof is.”

Stijl, houding en toon is subjectief.
Ik begrijp en heb begrepen dat Tom de Nooijer achter de standpunten stond van de SGP.
De gunfactor wordt gemist.
Dat heb je hier ook kunnen lezen.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Piet Puk »

Zag op Twitter iemand die iets zei over CVO. Word gelijk door 2 man van CVO gepusht om op de lokale radio in debat te gaan met Tom de Nooijer.

Beetje verdrietig!
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door CvdW »

Piet Puk schreef:Zag op Twitter iemand die iets zei over CVO. Word gelijk door 2 man van CVO gepusht om op de lokale radio in debat te gaan met Tom de Nooijer.

Beetje verdrietig!
Ik begrijp het het niet. Wat werd er gezegd op twitter? Waarom geen debat aangaan? Wat maakt je verdrietig?
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Piet Puk »

CvdW schreef:
Piet Puk schreef:Zag op Twitter iemand die iets zei over CVO. Word gelijk door 2 man van CVO gepusht om op de lokale radio in debat te gaan met Tom de Nooijer.

Beetje verdrietig!
Ik begrijp het het niet. Wat werd er gezegd op twitter? Waarom geen debat aangaan? Wat maakt je verdrietig?
Op Twitter noemde een persoon redenen waarom niet voor CVO gekozen werd. Dit werd door een fractielid van CVO als onjuist bestempeld.

Omdat de teneur hiervan(zo kwam het op mij over) leek, dat ze betreffende persoon wel even in het openbaar de oren wilde wassen maakt mij dit verdrietig. Zo ga je niet met elkaar om

En volgens mij wilde CVO juist niet dat de burger een klap kreeg.
Laatst gewijzigd door Piet Puk op 27 apr 2022, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Ambtenaar »

CvdW schreef: Ik begrijp het het niet. Wat werd er gezegd op twitter? Waarom geen debat aangaan? Wat maakt je verdrietig?
Zo'n Tom de Nooijer beleeft nu zijn 15 minutes of fame. Over 5 jaar hoor je niemand meer over hem.
DDD
Berichten: 28476
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door DDD »

En wat dan nog?

Dat ligt eraan wat voor keuzes je maakt in het leven. Het zegt niets over de vraag of je wel of niet iets zinnigs doet.
Bovendien weet je dat niet. Sharon Dijksma schopte het tot staatssecretaris. Er is geen enkele reden om meewarig te doen over mensen die vroeg actief zijn in de politiek.
CvdW
Berichten: 2928
Lid geworden op: 23 mar 2015, 13:07

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door CvdW »

Ambtenaar schreef:
CvdW schreef: Ik begrijp het het niet. Wat werd er gezegd op twitter? Waarom geen debat aangaan? Wat maakt je verdrietig?
Zo'n Tom de Nooijer beleeft nu zijn 15 minutes of fame. Over 5 jaar hoor je niemand meer over hem.
Deze Tom heeft talenten. Wat zou het mooi zijn als hij begeleiding vanuit de SGP zou krijgen op een zodanige wijze dat we over 4 jaar veel van hem horen, ten nutte voor de SGP.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Bericht door Mannetje »

CvdW schreef:
Ambtenaar schreef:
CvdW schreef: Ik begrijp het het niet. Wat werd er gezegd op twitter? Waarom geen debat aangaan? Wat maakt je verdrietig?
Zo'n Tom de Nooijer beleeft nu zijn 15 minutes of fame. Over 5 jaar hoor je niemand meer over hem.
Deze Tom heeft talenten. Wat zou het mooi zijn als hij begeleiding vanuit de SGP zou krijgen op een zodanige wijze dat we over 4 jaar veel van hem horen, ten nutte voor de SGP.
Laat het eerst maar eens overzomeren en overwinteren. Als hij echt talent heeft, laat het dan maar rustig rijpen.
-
Plaats reactie