Mark Rutte

Positie Rutte

Ik denk dat Rutte gelogen heeft, hij moet opstappen
20
38%
Ik denk dat Rutte gelogen heeft, maar hij mag blijven
4
8%
Ik denk dat Rutte niet gelogen heeft, maar hij moet wel opstappen
2
4%
Ik denk dat Rutte niet gelogen heeft en hij mag blijven
8
15%
Ik weet het niet, maar hij moet opstappen
4
8%
Ik weet het niet, maar hij mag blijven
12
23%
Geen mening
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 52

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: Mark Rutte

Bericht door Herman »

Wim Anker schreef:En wat zou de mocro maffia willen afdwingen?
Geen idee, maar als ik vast zat, zou ik vrijgelaten willen worden.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Mark Rutte

Bericht door Mara »

De dreigementen komen volgens de crime reporter uit de hoek van de Mocro Maffia. "Er is al enige tijd een, helaas heel trieste, tendens gaande om ook mensen die niet uit het criminele milieu afkomstig zijn iets aan te doen. Denk aan de broer van kroongetuige Nabil B., zijn advocaat Derk Wiersum en zeer recent natuurlijk mijn collega Peter R. de Vries."

Misdaadanalisten zien de steeds zichtbaar wordende geweldsgolf als "een soort van narco terrorisme", weet de verslaggever. "Ze proberen eigenlijk angst en verdeeldheid te zaaien in de maatschappij en daar zou een eventuele aanslag of iets anders naars in de richting van de minister-president natuurlijk prima in passen."

'We zijn te lang naïef geweest'
Dat nu ook Rutte zwaar beveiligd moet worden ziet Van den Heuvel als bevestiging dat er harder moet worden opgetreden tegen de zware criminaliteit. "Je ziet nu bijna wekelijks incidenten die te maken hebben met de georganiseerde misdaad. Dit gaat van kwaad tot erger zo."

Hij vindt dat er vanuit de overheid "een tijd lang behoorlijk naïef" is gereageerd op ontwikkelingen in de georganiseerde misdaad. "Er moet zo langzamerhand ook wel een beweging terug worden gemaakt in de zin van dat je ze allemaal weer eens een beetje terug hun hok inschopt."
GAAT VAN KWAAD TOT ERGER

Iedereen die harddrugs gebruikt houdt dit mede in stand. Daar gaat zo onnoemelijk veel geld in dat circuit rond en wordt bestuurd door gewetenloze mensen, voor wie een mensenleven nog minder waard is dan een vlieg die je verplettert onder je schoen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Van Ewijk
Berichten: 1753
Lid geworden op: 01 apr 2015, 18:05

Re: Mark Rutte

Bericht door Van Ewijk »

Wim Anker schreef:Welke reden zou de mocro maffia kunnen hebben om de minpress te belagen?
Alsof ze een wel doordachte reden nodig hebben.
Dit tuig is puur impulsief en ongevoelig voor gevangenisstraf en andere consequenties.
Had de oude criminele garde nog enige manier van voorzichtigheid en het ontwijken van risico's en publiciteit, deze generatie heeft overal lak aan en wil laten zien dat ze overal boven staan.

Nu is het in de criminele milieu een ijzeren wet dat te veel aandacht en publiciteit een korte carrière betekent.
Echter in die korte tijd voordat ze opgepakt en berecht worden zetten ze wel alles op alles om de maatschappij te ontwrichten.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Mark Rutte

Bericht door Charles »

Slimme actie van De Telegraaf (VVD krant) om Rutte neer te zetten als de bedreigde premier. Dat heeft hij dan toch allemaal maar mooi voor ons over.

Open je een linkse krant zoals volkskrant.nl dan zie je het nergens op de site staan.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Mark Rutte

Bericht door Mara »

Charles schreef:Slimme actie van De Telegraaf (VVD krant) om Rutte neer te zetten als de bedreigde premier. Dat heeft hij dan toch allemaal maar mooi voor ons over.

Open je een linkse krant zoals volkskrant.nl dan zie je het nergens op de site staan.
Beter lezen dan.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ambtenaar
Berichten: 9144
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: Mark Rutte

Bericht door Ambtenaar »

Charles schreef:Slimme actie van De Telegraaf (VVD krant) om Rutte neer te zetten als de bedreigde premier. Dat heeft hij dan toch allemaal maar mooi voor ons over.

Open je een linkse krant zoals volkskrant.nl dan zie je het nergens op de site staan.
Alle landelijke dagbladen maken er melding van, net zoals bijv. de NOS, RTL Nieuws als nu.nl. Op de website van de NOS kun je lezen bronnen aan de NOS bevestigden dat de premier mogelijk doelwit is van een aanslag of ontvoering door de georganiseerde misdaad. Het is dus een scoop van de Telegraaf, en niet een steuntje aan Rutte.
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Mark Rutte

Bericht door Charles »

Mara schreef:
Charles schreef:Slimme actie van De Telegraaf (VVD krant) om Rutte neer te zetten als de bedreigde premier. Dat heeft hij dan toch allemaal maar mooi voor ons over.

Open je een linkse krant zoals volkskrant.nl dan zie je het nergens op de site staan.
Beter lezen dan.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F
Knap dat je het gevonden hebt, mij lukte het niet. Best een prestatie dat ze het bericht plaatsen zonder Rutte te noemen in de kop. Wat ik leuk vind is om als iets politieks groot in het nieuws is om op de diverse kranten te kijken hoe ze er mee omgaan.

Rutte wordt al op en top beveiligd door de DKDB. Die ontvoer je echt niet zomaar.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Mark Rutte

Bericht door Mara »

Charles schreef: Rutte wordt al op en top beveiligd door de DKDB. Die ontvoer je echt niet zomaar.
Dit gaat over liquideren. En paniek zaaien.
Die lui deinzen er niet voor terug om dit op klaarlichte dag, desnoods tussen het publiek, even af te werken.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Mark Rutte

Bericht door HersteldHervormd »

Omtzicht stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.
Mona stijgt in waardering, omdat ze de gebeten hond is.
Rutte stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.

Of dit echt zo is of niet, hij zal wel weer wat sympathisanten krijgen. Net als Baudet toen hij zo afgekraakt werd en de studio verliet.
Het zou kunnen dat Mark Rutte even van de radar moet, of dat nou vanwege de mocromaffia is, of mogelijk iets anders?
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Mark Rutte

Bericht door Herman »

HersteldHervormd schreef:Omtzicht stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.
Mona stijgt in waardering, omdat ze de gebeten hond is.
Rutte stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.

Of dit echt zo is of niet, hij zal wel weer wat sympathisanten krijgen. Net als Baudet toen hij zo afgekraakt werd en de studio verliet.
Het zou kunnen dat Mark Rutte even van de radar moet, of dat nou vanwege de mocromaffia is, of mogelijk iets anders?
De naam van mijnheer Omtzigt is Omtzigt (met een t op het eind, haha).

Voor opiniepeilingen koop je niets, behalve als je verkiezingen gaat uitschrijven. Uiteindelijk gaat het in deze formatieperiode om het vermogen met elkaar samen te kunnen werken.

Dat Rutte beveiliging krijgt omdat er dreiging is van criminelen is iets van een heel andere orde, maar er is geen enkele aanleiding om misdaadjournalisten die hier commentaar op geven te wantrouwen als volgzame hondjes die aan een politieke leiband lopen.
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Mark Rutte

Bericht door merel »

HersteldHervormd schreef:Omtzicht stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.
Mona stijgt in waardering, omdat ze de gebeten hond is.
Rutte stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.

Of dit echt zo is of niet, hij zal wel weer wat sympathisanten krijgen. Net als Baudet toen hij zo afgekraakt werd en de studio verliet.
Het zou kunnen dat Mark Rutte even van de radar moet, of dat nou vanwege de mocromaffia is, of mogelijk iets anders?
Het lijkt wel of jij alles van de overheid wantrouwt en een complottheorie achter zoekt. Dit zijn praktijken die in andere maffia landen al tijden gebeuren. Nu is Nederland aan de beurt met het omleggen van getuigen, advocaten, journalisten en nu de dreiging voor een mp. Gisteravond bij Jinek zat een misdaadverslaggever en hij vertelde dat ze echt niet over 1 nacht ijs zijn gegaan om dit te melden. Ze hebben meerdere malen geverifieerd of het klopte.
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Mark Rutte

Bericht door HersteldHervormd »

merel schreef:
HersteldHervormd schreef:Omtzicht stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.
Mona stijgt in waardering, omdat ze de gebeten hond is.
Rutte stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.

Of dit echt zo is of niet, hij zal wel weer wat sympathisanten krijgen. Net als Baudet toen hij zo afgekraakt werd en de studio verliet.
Het zou kunnen dat Mark Rutte even van de radar moet, of dat nou vanwege de mocromaffia is, of mogelijk iets anders?
Het lijkt wel of jij alles van de overheid wantrouwt en een complottheorie achter zoekt. Dit zijn praktijken die in andere maffia landen al tijden gebeuren. Nu is Nederland aan de beurt met het omleggen van getuigen, advocaten, journalisten en nu de dreiging voor een mp. Gisteravond bij Jinek zat een misdaadverslaggever en hij vertelde dat ze echt niet over 1 nacht ijs zijn gegaan om dit te melden. Ze hebben meerdere malen geverifieerd of het klopte.
Ja dat is ook zo, het zou ook wel kunnen kloppen. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt dat ik steeds meer ga twijfelen aan van alles en nog wat. Echter de andere kant is dat je maar als mak schaapje overal achteraan hobbelt. Dat wil ik ook niet, ik wil ook oppassen, aangezien het wel duidelijk is dat er aardig wat dingen niet kloppen. Wat klopt er dan nog wel? Maar misschien zou ik het meer moeten laten rusten en mij meer laten leiden door de Heere.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
merel
Berichten: 9674
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Mark Rutte

Bericht door merel »

HersteldHervormd schreef:
merel schreef:
HersteldHervormd schreef:Omtzicht stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.
Mona stijgt in waardering, omdat ze de gebeten hond is.
Rutte stijgt in waardering, omdat hij de gebeten hond is.

Of dit echt zo is of niet, hij zal wel weer wat sympathisanten krijgen. Net als Baudet toen hij zo afgekraakt werd en de studio verliet.
Het zou kunnen dat Mark Rutte even van de radar moet, of dat nou vanwege de mocromaffia is, of mogelijk iets anders?
Het lijkt wel of jij alles van de overheid wantrouwt en een complottheorie achter zoekt. Dit zijn praktijken die in andere maffia landen al tijden gebeuren. Nu is Nederland aan de beurt met het omleggen van getuigen, advocaten, journalisten en nu de dreiging voor een mp. Gisteravond bij Jinek zat een misdaadverslaggever en hij vertelde dat ze echt niet over 1 nacht ijs zijn gegaan om dit te melden. Ze hebben meerdere malen geverifieerd of het klopte.
Ja dat is ook zo, het zou ook wel kunnen kloppen. Ik denk ook wel dat je gelijk hebt dat ik steeds meer ga twijfelen aan van alles en nog wat. Echter de andere kant is dat je maar als mak schaapje overal achteraan hobbelt. Dat wil ik ook niet, ik wil ook oppassen, aangezien het wel duidelijk is dat er aardig wat dingen niet kloppen. Wat klopt er dan nog wel? Maar misschien zou ik het meer moeten laten rusten en mij meer laten leiden door de Heere.
Natuurlijk kloppen er wel eens dingen niet. Dat is logisch. Waar gewerkt wordt vallen spaanders. Dat is geen onwil, maar vaak onvermogen. En misschien jezelf voorhouden dat onze regering ten diepste het goede met het land voorheeft, ook al staan we niet altijd achter hun standpunten. We leven niet in Syrië, Noord Korea of Rusland.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Mark Rutte

Bericht door -DIA- »

Onze minister-president heeft zichzelf wel ongelofelijk gemaakt, dat heeft niemand gedaan, dat heeft hij zelf gedaan. Het geeft niet veel vertrouwen als je gaat 'draaien en konkelen'. Verder merk ik op dat hij soms zo stoïcijns kan overkomen, nooit geen emoties, alles zo beredeneerd vanuit het menselijk denken en doen.
Hier moet ik iets aan toevoegen: ook wij als reformatorische belijders dreigen onze geloofwaardigheid te verliezen, en dan verwijs ik naar de kleinste dieren van deze aarde. Zie ook de preek die ik elders gelinkt heb.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Mark Rutte

Bericht door J.C. Philpot »

De eerste verdachte is aangehouden op "verdenking van het voorbereiden van een moordpoging op demissionair premier Mark Rutte".

https://www.nu.nl/binnenland/6159474/ha ... rutte.html

Het lijkt weinig substantie te hebben, want hij is al weer vrijgelaten. Mogelijk hebben de beveiligers last van hun zenuwen na de bekendmaking van gisteren.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Plaats reactie