Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Op wie stem jij?

Donald Trump
55
57%
Joe Biden
26
27%
Blanco
10
10%
Geen mening/idee
4
4%
Anders namelijk...
2
2%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door parsifal »

DDD schreef:
KDD schreef:
Marco schreef:
KDD schreef: Ik zou nog op Trump stemmen. Wat er gebeurd was verbaasde mij niet. Wat we zagen gebeurden regelmatig de laatste jaren - Portland, Kenosha, Atlanta. Trump was oneerlijk behandeld door de media en dan heb je sommige supporters die zo reageren als het niet naar hun zin gaat. Het is een teken van de tijden. Ik kan wel begrijpen hoe zulke dingen onbegrijpelijk zijn voor mensen die ver weg zijn. Opstand tegen de Engelse was wel gelukt in de revolutionary war. En dat wordt iedere jaar gevierd.
Ik heb het niet alleen over het gedrag van de supporters. Ook over het onvermogen van Trump om met tegenslagen om te gaan. Mijns inziens heeft dat geleid tot gevaarlijke situaties. Als president moet hij daar boven staan. En niet alleen in dit geval. Hij moet ook boven zichzelf en zijn belangen staan. Hij is tenslotte president van alle amerikanen.
Hij is wel de beste van de twee en daar moet je op stemmen. En je houd ook rekening mee dat je op twee mensen stemt de president en de vice-president.
Hij is helemaal niet de beste van de twee. Er zijn in de hele westerse wereld in de laatste 60 jaar niet zulke slechte presidenten geweest. Hij is een onvolwassen dwaas met kenmerken van een persoonlijkheidsstoornis.
Berlusconi komt wel in de buurt natuurlijk. Ondertussen zegt Trump's advocaat (geparafraseerd) dat uitspraken over fraude met stemmachines zo duidelijk leugens waren dat niemand ze serieus zou nemen en daarom zouden de uitspraken geen laster zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door KDD »

In amerika zijn ze al gauw moe geworden van Biden.
Online
HersteldHervormd
Berichten: 5986
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door HersteldHervormd »

Hadden ze niet op hem moeten stemmen.
Dankbaarheid is de moeder van alle deugden.
mail: broederhh@gmail.com
Charles
Berichten: 1553
Lid geworden op: 06 jan 2014, 08:44

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Charles »

Het is iig saai geworden zonder de Donald. Joe Biden is natuurlijk ook gewoon een oude tussenpaus.
Marco
Berichten: 3595
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Wie zou jouw stem krijgen bij de verkiezingen USA

Bericht door Marco »

Saaie leiders zijn vaak niet de slechtste.
Plaats reactie